Minusta Tombstalkerin pelaaminen sellaisessa Dredge-pakassa, jonka ensisijaisena voittokeinona toimii Golgari Grave-Troll, on suoranainen virhe. Okei. Onhan se tietysti kova 5/5 lentävä, mutta pelataksesi sen halvemmalla joudut poistamaan gravesta kortteja ja koska suurin osa niistä on ukkoa, dredgeä tai flashbackiä, (todennäköisyys, että grave on täynnä ländejä ei ole iso) niin delveily vain haitata siinä tapauksessa, että Tombstalker torjutaan. Minusta sisaret on jotenkin jännempiä, koska ne eivät ole niin suorviivaisia + niillä saa hyvin käytettyä mahdollisesti kerääntyneen manan ja siksi pelaisin mieluummin niitä vaikkapa sitä yhtä kappaletta.
Ja olen täysin eri mieltä Darkblasteista siinä suhteessa, että ne oikeasti toimivat (kokemusta niiden pelailusta on useamman vuoden aktiivisen käytön edestä). Koska pakkaa ei (ilmeisesti) ole tarkoitettu turnauksiin, niin sitä ei pidä varustaa turnausmetagamen perusteella vaan peliseuran mukaan. Eli kysymys sinulle Avatar. Löytyykö peliseurastasi paljon hyviä kohteita Darkblasteille? Jos ei löydy, niin usko junioria ja älä pelaa niitä. Mutta jos seurastasi löytyy hyviä ykköskestävyyskohteita, niin usko minua ja pelaa Darkblasteja. Huom! Minä en sano, että poista Putrefyitä, koska ne ovat hyviä kortteja, mutta yhden voisi silti heittää pois.
Ländijutun suhteen olen täysin samaa mieltä JunioRcmf:n kanssa. Teit oikein, kun pienensit pakkaasi, mutta ländejä kannattaa silti pelata ainakin 20:tä. Ehdotus: Poista yhdet svogthosit ja seerit ja korvaa ne Swampilla ja Forestilla.
Ja mitä tulee Vorrac Battlehornsseihin, niin ne voivat olla toki jätettä Loxodon Warhammer rinnalla, mutta rahallisessa mielessä hornssit ajavat asiaansa hyvin. (+Tombstalkeritkin ovat aika arvokkaita, että muista tämä) Kannatan kokeilemaan, että toimivatko 2-3 hornssia hyvin röllien kanssa. Jos toimivat, niin pidä ne, mutta jos eivät, niin heitä pois.