Poromagia

Kirjoittaja Aihe: huuto.net:in ripperit ja slow:t  (Luettu 12758 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa V7lNNVH

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« : 31.03.06 - klo 16:09 »
ketä huuto.netin käyttäjiä tiedät varmasti hitaiksi ja huonon palvelun tyypeiksi?

ite tiedän lähinnä vain Jumalakuninkaan. Lienee ripperi. ostin siltä stomping groundin eikä korttia näy. lisäksi palaute ei ole häiskällä liian loistokasta.
älkää vain ostako tältä herralta mitään!

Poissa kolatatti

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #1 : 04.04.06 - klo 11:00 »
Yksi tulee nyt mieleen kun tuli taas ajankohtaiseksi..

<NIMI POISTETTU>

Ostin kohteen "15 Omavalintaista rarea" tässä männävuoden marraskuun 13. päivä (joka oli sunnuntai eikä edes perjantai..)

Ensin kortteja ei pariin kuukauteen kuulunut, laitoin sähköpostia. Kaveri oli kuulemma työharjoittelussa Italiassa. Oolrait, no eipä tässä mitään on mulla aikaa odotella. Noh, sitten lopulta sain sähköpostin jossa sanottiin että <NIMI POISTETTU> on lähettänyt kortit. Olin jo kovin toiveikas, aikaa oli kuitenkin kulunut ostohetkestä vasta 4 kuukautta.

No, eipä ole kortteja vieläkään näkynyt eikä tunnu sähköposteihini vastaavan tuo kaveri. Luulenpa että jos ei tällä viikolla mitään selitystä tule niin täytyy alkaa hakemaan itselleen lakimiestä. Puoli vuotta on kuitenkin jo minunkin pinnalle vähän turhan pitkä aika muutamaa korttia odotella.

Jos selitys kuitenkin tulee ja se on pätevä ja saan korttini runsaiden extrojen kera niin kirjoitan tänne tilanneraportin ja poistan tuon käyttäjän nimen tästä postauksesta (eihän sitä pidä nimeä loata jos siihen ei syytä ole).

Toivotaan että tilanne jotenkin tästä selviää..
EHLO you say? I'm interested...

Nameless One

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #2 : 04.04.06 - klo 11:11 »
mikäli minä mitään itse mistään tiedän, ni soitto/yhteydenotto vanhempiin toimii yleensä.

Kuitenkin kannattaa olla kärsivällinen (tämä ei koske ENÄÄ kolatattia).

Numeropalvelut on kuitenkin olemassa, tai mahdollinen vierailu paikan päällä voi myös toimia.

Poissa Hopo

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #3 : 04.04.06 - klo 11:14 »
Lainaus käyttäjältä: "Nameless One"
mikäli minä mitään itse mistään tiedän, ni soitto/yhteydenotto vanhempiin toimii yleensä.


Se on kyllä totta että hidastelu ja kaikenlainen turha säätäminen on täällä omaleimaista lähinnä alaikäisille (omien kokemusten mukaan, toim. huom.) Sain tyrokista niin pahat traumat että teen kauppaa nykyään vain niiden kanssa, joilla on ikää omaan pankkitiliin.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa kolatatti

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #4 : 04.04.06 - klo 12:01 »
Juu, ajattelin kyllä käväistä paikan päällä jos henkilö ei vastaa sähköpostiini. Väkivaltaan en kyllä meinaa sortua mutta petossyytteen asiaksi ottaminen tuntuu monille huijareille laittavan jauhot suuhun..

On mulle kerran käynyt niinkin (offtopic-varoitus!) että ostin huuto.netistä peerlessin kaiutinelementin ja postissa tulikin jotain biilteemaa josta oli valmistemerkinnät raavittu pois. Henkilö ei vastannut puhelinsoittoihini joten marssin poliisin puheille. Poliisi soitti kaverille joka koitti esittää ulkomaalaista (ihan tosi juttu :D ) ja löi karjuvalle poliisisedälle luurin korvaan.

Paikallinen (muistaakseni seinäjoen) poliisi kävi myöhemmin samana päivänä noutamassa tuon 15-vuotiaaksi paljastuneen tyypin kuulusteluihin jossa kuulemma alaleuka oli alkanut väpättää kun kehotettiin korvaamaan tilanne ennen kuin asiasta tulee petossyyte. Lopputulos oli se että sain pitää "ostamani" tuotteen ja myymäri sen lisäksi maksoi koko hinnan ja postikulut takaisin viikon sisällä.

Minä alan jo olemaan niin tottunut takaiskuihin että niitä ei voi oikeen ottaa kuin huumorilla, ja "oikeat" ostokset teenkin yleensä kaupassa vaikka hinta olisikin korkeampi, koska silloin ainakin tietää mitä osoitetta antaa viranomaisille jos tilanne laukeaa käsiin..
EHLO you say? I'm interested...

Poissa DaiJou

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #5 : 04.04.06 - klo 12:03 »
Lainaus
Se on kyllä totta että hidastelu ja kaikenlainen turha säätäminen on täällä omaleimaista lähinnä alaikäisille


Vaikka itsekkin olen vielä alaikäinen, niin on heitäkin jotka toimittavat traden tunnollisesti. Kuitenkin olen samaa mieltä tuosta. Ja aina ei edes puhelin soitot auta. Olen tästä seurannut sivusta V7lNNVH:n tradea kyseisen henkilön kanssa. Aikaa on mennyt jo minunkin mitalleni liikaa + puhelin soitotkaan eivät ole auttaneet. Ovella käynti voisi autaa, mutta ei sitä tee mieli ajella Timbutkuun hakemaan paria lappua.

Muuten V7lNNVH, onko se juntti jo lähettänyt Groundin? tai mitään lähiaikaista kontaktia ottanut?

Poissa The Abyss

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #6 : 04.04.06 - klo 12:21 »
Tämä huuto.netin jumalakuningas käyttää tällä foorumilla ainakin nimimerkkiä Nameless One. Erikoisen paljon häneltä on lisäksi muka kadonnut postissa kortteja, kuten tällä ripperipalstallakin ilmoittaa Warhorsen kanssa käyneen.

Nameless One

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #7 : 04.04.06 - klo 12:49 »
Juu, no mä taas en voi sille mitään jos posti Ei lapuja vaan tuo perille.

Kuka uskoo kuka ei.

Eipä tuolla ole mitään väliä enää.

Poissa The Abyss

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #8 : 04.04.06 - klo 13:07 »
Ihmettelen vain hieman sitä, että ostettuasi minulta huuto.netistä kortteja ne ilmestyivät tänne sinun have-listallesi seuraavana päivänä siitä, kun laitoin ne postiin (eivät siis olleet siellä vielä postauspäivänä). Ja kun sattuivat olemaan vieläpä samasta sarjastakin! Sitten yllättäen aloit väittämään, ettet olekaan saanut kortteja perille. Eikä tuo yllämainittu have-lista -esimerkki ei ole suinkaan ainoa perustelu sille, että todellakin sait ne kortit. Onhan tuo tietenkin hyvä aina kokeilla, kuka menee lankaan, mutta pidemmän päälle mainehan tällaisessa touhussa menee. Ja kyllä, kyllä sillä todellakin on väliä, kun on kysymys rikoksesta taikka sen yrityksestä.

Nameless One

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #9 : 04.04.06 - klo 13:16 »
Lainaus käyttäjältä: "The Abyss"
Ihmettelen vain hieman sitä, että ostettuasi minulta huuto.netistä kortteja ne ilmestyivät tänne sinun have-listallesi seuraavana päivänä siitä, kun laitoin ne postiin (eivät siis olleet siellä vielä postauspäivänä). Ja kun sattuivat olemaan vieläpä samasta sarjastakin! Sitten yllättäen aloit väittämään, ettet olekaan saanut kortteja perille. Eikä tuo yllämainittu have-lista -esimerkki ei ole suinkaan ainoa perustelu sille, että todellakin sait ne kortit. Ja kyllä, kyllä sillä todellakin on väliä, kun on kysymys rikoksesta taikka sen yrityksestä.


Jaa. Saanko tiedustella että mitäpä lappua ostin sinulta?

Poissa The Abyss

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #10 : 04.04.06 - klo 13:28 »
Eli posti on kadottanut sinulta niin paljon lappuja, ettet enää edes muista, mitä kaikkea on jäänyt saamatta? Mielestäni on äärimmäisen epätodennäköistä, suorastaan mahdotonta, että samalta henkilöltä hukkuisi postissa näin paljon kirjeitä. Minullekin vielä väitit, ettei ole ensimmäinen kerta, kun posti hukkaa korttisi. Sen jälkeen vielä tämä Warhorsen tapaus...

Nameless One

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #11 : 04.04.06 - klo 13:30 »
älä sotke warhorsea tähän ok.

Ja onhan nuita tradeja tullut tehtyä tässä aika paljonkin, eli et voi vaatia mua muistamaan että mitä kaikkea on jäänyt saamatta.
On myös tapauksia joissa luulen että posti on kadottanut mun kirjeen, mutta loppujen lopuksi se onkin sitten tullut.

Poissa The Abyss

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #12 : 04.04.06 - klo 14:08 »
Oletan, että olisit ilmoittanut minulle asiasta, jos olisit ne myöhemmin saanut. Vaan eipä mitään kuulunut.

Joku oli lisäksi kysynyt sinulta noita kyseisiä kortteja tällä foorumilla, ja viestiketjusta kävi ilmi, että sinulla todella oli nuo kortit. Samanaikaisesti kuitenkin edelleen väitit minulle, ettet ole niitä saanut.

Miksi kauppaisit kortteja, joita sinulla ei ole? En toisaalta enää ihmettele sitäkään, sillä näyt huuto.netissä saamasi palautteen perusteella harrastaneesi sitäkin.

Nameless One

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #13 : 04.04.06 - klo 15:43 »
"Miksi kauppaisit kortteja, joita sinulla ei ole? En toisaalta enää ihmettele sitäkään, sillä näyt huuto.netissä saamasi palautteen perusteella harrastaneesi sitäkin."

En ole kaupannut mitään mitä en olisi omistanut.
Ja se huudon palaute juttu missä se tyyppi sanoo että "myy mitä ei ole"  on pelkkä väärinkäsitys jossa (sanotaan sitten suoraan) turttasin kohteen kanssa. sen piti olla varma mutta niitä ei sitten tullutkaan.

Poissa duracel

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #14 : 04.04.06 - klo 15:54 »
Lainaus käyttäjältä: "Nameless One"
Ja se huudon palaute juttu missä se tyyppi sanoo että "myy mitä ei ole"  on pelkkä väärinkäsitys jossa (sanotaan sitten suoraan) turttasin kohteen kanssa. sen piti olla varma mutta niitä ei sitten tullutkaan.


Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että olit laittanut myyntiin tavaraa, jota sinulla ei vielä ollut?

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Nameless One

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #15 : 04.04.06 - klo 16:13 »
Lainaus käyttäjältä: "duracel"
Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että olit laittanut myyntiin tavaraa, jota sinulla ei vielä ollut?

~jari



kutakuinkin näin.

Poissa Laava

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #16 : 04.04.06 - klo 16:15 »
Lainaus käyttäjältä: "Nameless One"
duracel wrote:
Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että olit laittanut myyntiin tavaraa, jota sinulla ei vielä ollut?

~jari



kutakuinkin näin.


Tiesitkös, ei niin saa tehdä. Se on väärin.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Nameless One

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #17 : 04.04.06 - klo 16:31 »
Lainaus käyttäjältä: "Laava"


Tiesitkös, ei niin saa tehdä. Se on väärin.


Tiedossa on.

Poissa DaiJou

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #18 : 04.04.06 - klo 16:32 »
Ahem.. Olen tämän V7lNNVH kanssa tekemisissä kun kerran kavereita ollaan. Hän käski minua postaamaan tänne kun ei itse hetkeen pääse koneelle. Kuten aiemmassa viestissäni kerroin että olen ollut mukana tässä vaihdossa. V7lNNVH sanoi hankkivansa Stomping Groundin. Muutama päivä: Ei Groundia. Tässä vaiheessa ei mitään ihmeellistä. Muutama päivä lisää: Ei Groundia. Noh kyllä sitä jaksaa vielä odottaa. Kun vaihdosta oli mennyt noin viikko V7lNNVH otti yhteyttä myyjään. Myyjä sanoi lähettäneensä kirjeen jo toissa viikolla. (Vaikka tradesta oli vain viikko mennyt?) Noh aikaa kului ja viimeisin V7lNNVH ottama kontakti myyjään oli noin muutamia päiviä sitten. Myyjä sanoi että ei voi mitään jos posti hukkaa kirjeitään. Ja sitten mielestäni aika omituinen viesti (ei vältämättä sanasta sanaan)
"No pakko kai sitten on hankkia uus Groundi kun ei mikään näytä sulle kelpaavan"

Siinä mitä V7lNNVH käski minun kirjoittaa, hän varmaankin itse jatkaa/korjaa/lisää joitakin epäselviä kohtia.

Poissa mahonen

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #19 : 04.04.06 - klo 16:45 »
Nyt meni yli ymmärryksen mutta onko kyse nyt siitä että Tonza112=nemless one?

Poissa Warhorse

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #20 : 04.04.06 - klo 17:23 »
Lainaus käyttäjältä: "mahonen"
Nyt meni yli ymmärryksen mutta onko kyse nyt siitä että Tonza112=nemless one?


Näin ei käsittääkseni ole. Satun tuntemaan tuon Tonza112:n henkilökohtaisesti ja ainakin Nameless One antoi minulle ihan eri yhteystiedot, mitä tiedän tuolla henkilöllä Tonza112 olevan.

Poissa Tonzza

syyllinen
« Vastaus #21 : 04.04.06 - klo 17:30 »
hmm.. Olen tosi pahoillani, tulin tosiaan italiasta 19.päivä viime kuuta jo takaisin, mutta en ole kortteja vielä saanut lähetettyä.. Itse kun olen pelaamisen lopettamassa niin tuo kiinnostus on aika heikkoa, vaikkei se mikään syy ole siihen ettei toinen saa korttejaan. teenpä vaikka tuon kyseisen kirjeen samantien niin saadaan homma pois päiväjärjestyksestä.
Enpä oikein osaa mitään järkevää kirjoittaa, mun puolesta voit vaikka muistutukseksi sitten jättää nimeni ainakin joksikin aikaa listalle, olethan korttejasi jo aivan liian kauan odottanut.
"-Watch out! Here comes the ultimate nightmare!
-What are you talking about ? That's Morphling.
-Exactly."

Poissa mahonen

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #22 : 04.04.06 - klo 17:31 »
Lainaus
Näin ei käsittääkseni ole. Satun tuntemaan tuon Tonza112:n henkilökohtaisesti ja ainakin Nameless One antoi minulle ihan eri yhteystiedot, mitä tiedän tuolla henkilöllä Tonza112 olevan.
No sitten olen tainnut ymmärtää väärin.

Poissa The Abyss

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #23 : 04.04.06 - klo 18:18 »
Lainaus käyttäjältä: "Nameless One"
En ole kaupannut mitään mitä en olisi omistanut.

Tulkitsinko oikein, että sait kuin saitkin kortit, vaikka toisin minulle väititkin?

Lainaus käyttäjältä: "Nameless One"
Ja se huudon palaute juttu missä se tyyppi sanoo että "myy mitä ei ole" on pelkkä väärinkäsitys jossa (sanotaan sitten suoraan) turttasin kohteen kanssa. sen piti olla varma mutta niitä ei sitten tullutkaan.

Niin, arvatenkin postissa katosivat...

Nameless One

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #24 : 04.04.06 - klo 18:44 »
"Tulkitsinko oikein, että sait kuin saitkin kortit, vaikka toisin minulle väititkin?"

"sait kuin saitkin".. öö olen vähän ulkona tän kanssa.



Niin, arvatenkin postissa katosivat...


itse asiassa eivät kadonneet. En ole niin koskaan väittänyt.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #25 : 04.04.06 - klo 19:55 »
Lainaus käyttäjältä: "Nameless One"
Lainaus käyttäjältä: "duracel"
Onko tämä nyt ymmärrettävä niin, että olit laittanut myyntiin tavaraa, jota sinulla ei vielä ollut?

~jari



kutakuinkin näin.


Eihän tää mulle kuulu mut... se että tietoisesti tekee todella väärin...

Poissa mahonen

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #26 : 04.04.06 - klo 20:02 »
Lainaus
Eihän tää mulle kuulu mut... se että tietoisesti tekee todella väärin...
Niin mutta eihän kaikki ihmiset voi olla niitä jotka noudattaa sääntöjä vaikka niin pitäisi ollakkin. Aina joukosta löytyy niitä mustia lampaita jotka pitää muuttaa valkoisiksi....  (9)

Poissa The Abyss

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #27 : 05.04.06 - klo 13:27 »
Lainaus käyttäjältä: "Nameless One"
"Tulkitsinko oikein, että sait kuin saitkin kortit, vaikka toisin minulle väititkin?"

"sait kuin saitkin".. öö olen vähän ulkona tän kanssa.


Tarkoitan tällä sitä, että väitit minulle, että et ole saanut lähettämiäni kortteja perille, mutta samanaikaisesti kuitenkin kauppasit niitä tällä foorumilla. Eli kumman asian suhteen valehtelet; sen, että et ole kaupannut mitään, mitä et omista - vai sen, että et saanut korttejani perille?

Olen raportoinut tästä kaupasta muun muassa kahdelle paikalliselle judgelle, joista toinen on tällä foorumilla moderaattorina. Molemmat olivat sitä mieltä, että tällaisista tapauksista on ehdottomasti ilmoitettava.

Saanko kysyä vielä muutamaa tähän meidän väliseen kauppaan liittyvää kysymystä:
   1) Lupasit maksaa kortit samana päivänä, kun suljen kohteen. Miksi maksoit kuitenkin vasta viikon päästä?
   2) Miksi valehtelit minulle maksaneesi kolmea päivää aikaisemmin, kuin mitä tilitietoihini oli maksupäiväksi kirjattu?
   3) Annoin sinulle negatiivisen palautteen huuto.nettiin. Jos palaute olisi ollut perätön, miksi et ottanut minuun mitään yhteyttä kysyäksesi syytä antamaani palautteeseen ja perusteita sille? Ainoa järkevä tekosi tässä kaupassa oli, että et alentunut antamaan minulle kostopalautetta.

Sanottakoon vielä muistisi virkistämiseksi, että maksoit korteista postikuluineen 51€. Et missään vaiheessa esimerkiksi syyttänyt minua mistään ja muutenkin suhtauduit asiaan yllättävän rauhallisesti. Jos maksaa yli viisikymppiä eikä mitään saa vastineeksi, niin sellaisen asian ei luulisi noin vain unohtuvan, enkä usko kenenkään ottavan sitä noin tyynesti.

Nameless One

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #28 : 05.04.06 - klo 13:57 »
"Eli kumman asian suhteen valehtelet;"


"en, että et ole kaupannut mitään, mitä et omista
"

En mielestäni ole kaupannut mitään mitä en omistaisi.


"vai sen,  että et saanut kortteja perille?"

Korttisi saapuivat kuin saapuivatkin perille muistaakseni.




1):
Lupasit maksaa kortit samana päivänä, kun suljen kohteen. Miksi maksoit kuitenkin vasta viikon päästä?


Annoin eäälle ystävälleni rahat jotka PITI mkasaa vielä samana päivänä, näin ei kuitenkaan käynyt.


2):
Miksi valehtelit minulle maksaneesi kolmea päivää aikaisemmin, kuin mitä tilitietoihini oli maksupäiväksi kirjattu?

Luulin väärin. Yllä mainetsemastani syystä.


3):
Annoin sinulle negatiivisen palautteen huuto.nettiin. Jos palaute olisi ollut perätön, miksi et ottanut minuun mitään yhteyttä kysyäksesi syytä antamaani palautteeseen ja perusteita sille?

En ole aikaisemmin pahemmin seurannut palautettani.

Poissa The Abyss

huuto.net:in ripperit ja slow:t
« Vastaus #29 : 05.04.06 - klo 14:26 »
Lainaus käyttäjältä: "Nameless One"
En mielestäni ole kaupannut mitään mitä en omistaisi.

Eli oliko huuto.net -kaupassakin syynä vain se, että 21€ kahdesta Godless Shrinestä oli liian vähän ja sinulla kuitenkin oli nuo kortit? No, eivätpä muiden henkilöiden keskinäiset kaupankäynnit minulle kuulu.

Lainaus käyttäjältä: "Nameless One"
Korttisi saapuivat kuin saapuivatkin perille muistaakseni.

"Muistaakseni"? Merkillistä laittaa havelleen kortteja, joita ei ole vielä saanut. Päivitit tuohon aikaan havesi lähes päivittäin, ja kyllä nuo kortit olivat siellä koko ajan.

Ja jos asia oli näin, että sait ne lopulta perille, miksi et ilmoittanut minulle asiasta mitään? Taisitpa kuitenkin saada ne seuraavana päivänä siitä, kun laitoin ne postiin? Tuona päivänähän ne sinun havellesikin ilmestyivät. Tiputin samaan postilaatikkoon samalla kertaa myös kahdelle muulle henkilölle osoitetun MtG-kirjeen, jotka molemmat löysivät perille seuraavana päivänä.

Sanottakoon nyt vielä, että et missään vaiheessa suoranaisesti vaatinut minua maksamaan rahoja takaisin. Eli minulle jäi rahat ja sinä sait kortit, joten itse en aio asiaa viedä eteenpäin.