Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Upkeepista  (Luettu 3166 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rikke

Upkeepista
« : 06.10.08 - klo 20:28 »
Minulla on smokestack pelissä parilla counterilla. Pystyykö vastustaja tuhoamaan omassa upkeepissään/omalla vuorollaan smokestackin esim. disenchantilla niin ettei joudu uhraamaan permamentteja? Tai voiko manavaultin tuhota ennen kuin siitä saa 1 vahingon? Vault on siis täpissä.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Upkeepista
« Vastaus #1 : 06.10.08 - klo 22:01 »
Smokestack triggeröi upkeepin alussa. Ennen tätä hän ei voi omalla vuorollaan pelata mitään.
Vastustajasi voi pelata upkeepissään disenchantin Smokestackiin mutta se ei vaikuta säkkäämiseen.

Mana Vaultin Oracle-teksti:
Mana Vault doesn't untap during your untap step.
At the beginning of your upkeep, you may pay 4 Mana. If you do, untap Mana Vault.
At the beginning of your draw step, if Mana Vault is tapped, it deals 1 damage to you.
Tap: Add 3 Mana to your mana pool.

Mana Vault triggeröi nykyään draw stepin alussa. Sen ehtii tuhoamaan tai untappaamaan upkeepissä niin että siitä ei tule vahinkoa sillä vuorolla.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.