Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Korttisuojat  (Luettu 17470 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Thaurwylth

• Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Korttisuojat
« Vastaus #30 : 16.11.09 - klo 17:48 »
KMC:n suojat ovat hyviä, mutta mielestäni Ultra Pron mattaväriset karheat suojat ovat paljon parempia. Suosittelen suurenmoisesti enemmän UP:n mattasuojia kuin KMC:n suojia. Ja niitä vieläpä saa Suomesta.

Poissa Farseer

« Vastaus #31 : 16.11.09 - klo 21:03 »
Olen kuullut aika paljon hyvää noista KMC:n suojista, onko euroopassa mitään e-shoppia mistä kyseisiä saisi tilattua, mielellään electronilla/paypalilla tms ? Itse en kyllä löydä millään noita euroista.

Noita perusmustia sleevejä löytyy itseltäkin, jonkin verran niitä tullut käytettyä mm. ropeconin drafteissa. Ihan hyviä perussleevejä kyllä, mutta eivät ole immuuneja keskimääräisen mtg:tä sisältävän conin ilmastolle.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Genesis

« Vastaus #32 : 16.11.09 - klo 22:12 »
Olen kuullut aika paljon hyvää noista KMC:n suojista, onko euroopassa mitään e-shoppia mistä kyseisiä saisi tilattua, mielellään electronilla/paypalilla tms ? Itse en kyllä löydä millään noita euroista.

Ite testailin noita kmc matte black suojia ja ei olleet kovin hyviä ainakaan mulla. Nyt on käytössä ultra pron raven bläckit ja voin suositella kyllä. Sekoittuvat hyvin, ei taittuneita kulmia ja foilit näyttää hyvältä ;)

Poissa Petuzki

« Vastaus #33 : 16.11.09 - klo 22:49 »
Ultra pron mattapintaiset eivät ole kertaakaan pettäneet minua (muutamaa hajoamista lukuunottamatta). Suosittelen kovasti.

En saa päähäni minkämerkkiset suojat ovat kyseessä, mutta ostin 100kpl punasia pääkallosuojia oulun fantasiapeleistä ja niistä tuumaavat reunat aueta joka puolilta ostan kait niitä vielä sen 50kpl sillä muuten todella hienoja muoveja.

Poissa DermotPower

« Vastaus #34 : 10.12.09 - klo 14:13 »
Onko kellään hyviä kokemuksia mistään kuvallisista sleeveistä? Itse olen kolmea erilaista kokeilumielessä ostanu ja kaikista huonoja kokemuksia. Yhdet rönsyilee reunoista todella pahasti (kaiken lisäksi paketin shieldeistä noin 10%:ssa oli kuvapuolella selvä viiva jonka takia olivat pelikelvottomia.), toisissa shieldeissä pakka on suupuolelta 2cm paksumpi, kolmansista taas irtosivat puolet toisistaan kokonaan lähes samantien.

Poissa Chaosworm

« Vastaus #35 : 10.12.09 - klo 14:57 »
Onko kellään hyviä kokemuksia mistään kuvallisista sleeveistä? Itse olen kolmea erilaista kokeilumielessä ostanu ja kaikista huonoja kokemuksia. Yhdet rönsyilee reunoista todella pahasti (kaiken lisäksi paketin shieldeistä noin 10%:ssa oli kuvapuolella selvä viiva jonka takia olivat pelikelvottomia.), toisissa shieldeissä pakka on suupuolelta 2cm paksumpi, kolmansista taas irtosivat puolet toisistaan kokonaan lähes samantien.
Ei. Itse yhdet UltraPron lohis-sarjan sleevet ostanut, eikä niistä ollut mihinkään (menivät päivässä [!!!] pelikelvottomiksi kun kulmat taittuivat; ei ole vastaavia kokemuksia mistään muusta omistamani sleevistä ollut). Veljellä yhdet UP:n kiiltävät lohis-sleevet hajoilivat n. kuukaudessa ja toiset, kiiltämättömät, ovat kai ihan pelikunnossa mutta ei hän kyllä ole montaa peliä pelannutkaan.
aka. Awaclus