Yritin tuossa vähän aikaa sitten tehdä pakkaa, joka pelaisi kaikkia guildpactin nephilimeja. Se oli aivan käsittämättömän huono (suuri yllätys? Tuskin). Joten nyt minun täytyy tyytyä tekemään jokaiselle pakka erikseen, jonkinlaisen toimivuuden takaamiseksi.
Jotkut teistä saattavat ihmeltellä pakan nimeä, joka on otsikossa. Se on lyhenne pakan koko nimestä, joka kuuluu seuraavasti:
I Can't Believe Its Not Elf Deck.dekNimi johtuu siitä, että vaikka tämä pakka haisee elf-pakalle, tuntuu elf-pakalle ja maistuu elf-pakalle, niin se on silti nephilim pakka.
Tämä pakka perustuu sille, että
Ink-Treader Nephilim on päsä, ja se tykkää tajuttomasti
Rally the Righteoussista. Koska radiance-effectit vain targetoivat yhtä miestä, saan untapapta jokaisen mieheni kerran jokaista omistamaani vihreää miestä kohti.
Kun tämä untap-combo pääsee pyörimään, miehini saavat monta kertaa sen Rallyn +2/+0 bonuksen, ja jos minulla sattuu olemaan kentällä
Timberwatch Elffejä, maailma räjähtää. Tämän hetkinen ennätys siitä että mihin mittoihin oman miheni paisutettua on:
783/3 + trample Quirion Explorer (laskutoimituksen teko tosin kesti noin 5min..)
Mutta kumminkin, sitten card list.
Lands 24
3 Island
3 Mountain
4 Plains
2
Boros Garrison1
Selesnya Sanctuary11 Forest
Creatures 22
4
Skyshroud Elf - Tuottaa manaa ja fixaa manaa
4
Quirion Elves - Tuottaa manaa ja fixaa manaa
2
Quirion Explorer -Koska tämä on neliväri deck, on vihoillisella yleensä jotain minulle hyödyllistä manaa.
4
Selesnya Evangel - Tuottaa vihreitä miehiä untap comboon ja joskus voittoon riittää vain tämä ja Rally, ilman Nephilim avustusta
4
Timberwatch Elf - Joskus voittaa pelejä yksinään parin tontun avustuksella. Pöpi jätkä.
4
Ink-Treader Nephilim - The man.
Spells 14
4
Rally the Righteous - pakan kulmakivi
2
Wildsize - Nice combo nephilimin kanssa ja ei ole yksinäänkään mitenkään hirveä kortti.
3
Bathe in Light - ilkeät vastustajat ovat aina yrittämässä poistaa minun miehiä. Onneksi on Bathe in Light.
1
Sword of Paruns- Tämä + timberwatch = GG
2
Chord of Calling- Etsii pakasta sen Nephilimin tarvittaessa.
2
Sundering Vitae - "Natuja" tarvitaan aina.