Poromagia

Kirjoittaja Aihe: MonoMusta Aggro  (Luettu 6218 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa DragonSlayer

MonoMusta Aggro
« : 12.04.06 - klo 01:26 »
Tällasta:

Lands:
19x Swamp
1x Shizo, Death's Storehouse

Creatures:
3x Ink-Eyes, Servant of Oni
4x Festering Goblin
4x Grimclaw Bats
4x Hypnotic Specter
3x Nezumi Cutthroat

Instat ja Sorceryt:
4x Dark Ritual
4x Hymn to Tourach
4x Cruel Edict

Enchantment/Artifact:
3x Loxodon Warhammer
3x Sword of Fire and Ice
4x Unholy Strength

Yht. 60

Side:
4x Plague Beetle
4x Fallen Askari
2x Visara the Dreadful

Tarkoitus on vain rynniä vastustaja kumoon. Parin kortin kanssa tarvisin vain vähän neuvoja.

1. Olisiko Plabue Beetlen / Festering Goblinin tilalle parempaa?

2. Olisiko Grimclaw Batsin korvaavaa side heppua? Näitä mietin itse ja löysin "pari" ehdokasta, mutta en osaa valita:

2cc
Fallen Askari
Black Knight
Hand of Cruelty
Nantuko Shade
Slith Bloodletter

3. Joku toinen hauska pahis Ink-Eyesin tilalle.. Plus muita neuvoja.

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
MonoMusta Aggro
« Vastaus #1 : 12.04.06 - klo 11:06 »
Ite korvaisin plaque beetlen joko Festering Goblinilla tai Maggot Carrierilla. Tai sitten jos niiden idea on saada ink -eyes peliin, toimisi varmaankin joku halpa feari ukko useampaa pakkaa vastaan kuin swamp walkkeri. täällä gathererin lista mustista fear creatureista
Muutenkin minusta pakassa on aivan liian vähän creatureja, jos tahdot rynniä vastustajan kumoon creatureilla, pistä niitä nyt about 20 pakkaan. Voisit ihan hyvin heittää esim nuo cabal rituaalit mettään ja korvata ne jollain ukoilla, vaikka Phyrexian Ragereilla.
Ravenous ratsin tilalle.. hmm... Mesmeric Fiend :P, sun pitää ite miettiä, tarvitko tuohon 2cc creatureks tommosen "controlloivan ukon", vaiko sitten jonkun jonka statsit olisi 2/2 ja täten parempi pieksiä. Toisaalta noilla equilla ja enchanteilla, 1/1 ukkokin herää eloon.
Ink-eyesin korvaajana voisi toimia kivasti Visara, tai setti Scion of Darknesseja, niistä kun voisi osan cyclata alku pelissä täten nopeuttaen peliään.
Toisaalta, voisit ehkä tiputtaa ländien määrän 20 (shizo mäkeen), kaikki ink-eyesit/muutkin isot ukot pois, ja tilalle setti Näitä, on tuo kuitenkin yksi parhaista monoblackpieksujen pieksijöistä.
Ja sitte tuli mielee, et kannattaisko noi light and shadow miekat vaihtaa kans fire and ice miekoiksi tai joksikin muiksi (hypno tykkää loxodon warhammerista, kuten myös grimclaw bats, joka on muutenkin aivan mauton pieksu ukko), koska ne estää unholy strenan pelaamisen samalle ukolle.
Itse aikoinaan omassa mono-b-agrossa pelasin settiä Leaden Myrejä, koska mulla oli pakassa poistoina/finisherinä Consume Spirit + poistona Vicious Hunger, koska nojasin niin kovasti noihin lepakkoihin.

Poissa DragonSlayer

MonoMusta Aggro
« Vastaus #2 : 12.04.06 - klo 13:50 »
Kävin kattomassa noita Fear ukkoja ja Severed Legion oli ehkä sopivin, mutta hieman kallis (cc). Toisaalta Squirming Mass olisi halvempi ja auttaisi Ink-Eyesin aikaista peliin saamista.

Visaraa voisi jopa kokeillakkin Ink-Eyesin tilalla (miten saatoin unohtaa), mutta scioni on vähä turhan kallis ja hidas (ink-eyesin olen saanut melko monesti jo vuorolla 3).

Sitten pikku-ukkojen korvaajiin. Beetlen tialla voisi paras mahdl. olla Festering Goblin, jolloin Beetlet menevät "sidelle" swamppi pakkoja vastaan. Ravenous ratsit voisi korvata tuolla loistavalla lepakolla ja samalla lisätä pari Loxodon Warhammeria mukaan...

Sekä muita uudistuksia.

Poissa Anssi

MonoMusta Aggro
« Vastaus #3 : 13.04.06 - klo 05:31 »
Miksi Swamp>Shizo?

Festering Goblinit on huonoja. Ne tuppaa osumaan omaan nilkkaan. Esim. 1 Goblin 2. Bats -Toinen Shockkaa, pakko tiputtaa oma lepakko. Nezumi Cutthroatit ovat hyviä, samoin carnophaget ja sarcomancyt.

Duressilla on myös tapana olla ihan hyvä mustissa pakoissa, samoin kuin Phyrexian Negator.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa ernest1

MonoMusta Aggro
« Vastaus #4 : 13.04.06 - klo 08:50 »
Mietippäs muuten tosiaan noita Nezumi Cutthroatteja mukaan kanssa. Minä ainakin olen huomannut ne ehkä mieluisimmiksi ukoiksi tuossa mun rottapakassa. :) (Pssst, ois muuten tuossa muistaakseni setti vapaana)

P.S. Se on muuten Hymn to tourach.. ;)

Poissa DragonSlayer

MonoMusta Aggro
« Vastaus #5 : 13.04.06 - klo 13:45 »
Pitäis tässä jokupäivä testata noita cutthroatteja, muuten en usko niiden toimivuuteen.

Muokkailin pakkaa vähän:

-Visara pois
-Myr hemmot pois
-Cutthroatteja sisään
-Shizo takas

Duressitkin toki vois laittaa, mutta mitä pois? Negaattoreista en tykkää niiden permanentin tuhon takia..

Poissa ernest1

MonoMusta Aggro
« Vastaus #6 : 13.04.06 - klo 19:45 »
Miksipä eivät toimisi? Kahdella manalla 2/1 fear ukko. Kannattee kokkeilla.. Shizo on varmaan ihan hyvä pitää. Saat sillä ainakin vähän helpommin ink-eyesin läpi, kunhan olet sen pöytään saanut. Miks nä muuten tota ink-eyesiä haluat joka pakkaan laittaa? ;)

Poissa DragonSlayer

MonoMusta Aggro
« Vastaus #7 : 13.04.06 - klo 19:47 »
Vaivalla oon ne hankkinut niin pakko niitä on jotenkin hyödyntää. Ja nehän sopii melkein joka pakkaan... =)

Poissa ernest1

MonoMusta Aggro
« Vastaus #8 : 13.04.06 - klo 19:51 »
No jaa.. ;) Saat huomenna multa ne rotat.

Poissa Hopo

MonoMusta Aggro
« Vastaus #9 : 17.04.06 - klo 03:32 »
Pistä sekaan Hatred tai pari.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.