Poromagia

Kirjoittaja Aihe: valko,vihreä ja punainen  (Luettu 6123 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa FIN hessu

valko,vihreä ja punainen
« : 21.04.06 - klo 17:33 »
joo että tälläsen tein tossa ajankulux

oliot:
2xluminous Angel
Gnarled Mass
Golgari Brownscale
Votary of the Conclave
Thresher Beast
Scion of the wild
Myojin of Cleansing Fire
Pain kami
Suntail Hawk
Boros Recruit
Blazing Archon
2xAvatar of hope
Jugan, the rising star
Myojin of Infinite Rage
Ryusei, the Falling star
Fierce Empath
Blinding Angel
Myojin of Life's Web
Akki Coalflinger
Llanowar Elwes

sitte kaikki muut paitsi maat:
Hundred-talon Strike
Honden of Infinite Rage
Chord of Calling
Shield of Kaldra
Honden of Life's Web
4xGhostly Prison
2xReroute
Brightflame
Smash
Honden of Cleasing Fire

maat:
8 plains
8 mountain
8 forest

et sitte tälläsen tein multi väri oli vaan periaatteena ja sitte laitoin noit kortteja kansiost pinkkaan ja tein  pakan      pakassa pitäisi olla 60 korttia  
voitte sanoa jos on p***a mut ehotelkaa vapaasti tää on vapaa maa :)

Poissa cosminen

Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #1 : 21.04.06 - klo 20:02 »
tähän taas tämä sama vastaus minkä kaikki tämmöiset pakat aina saa: Koita miettiä mitä kortteja pakkasi tarvitse eniten ja laittaa niitä 4 pakkaan ja muutenki välttää one-offeja

Poissa FIN hessu

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #2 : 21.04.06 - klo 20:49 »
Lainaus käyttäjältä: "cosminen"
tähän taas tämä sama vastaus minkä kaikki tämmöiset pakat aina saa: Koita miettiä mitä kortteja pakkasi tarvitse eniten ja laittaa niitä 4 pakkaan ja muutenki välttää one-offeja

jaa... onhan se teijän helppo sanoa ku mulla ei taija olla mitään 4 kappaletta
enkä jaksais koittaa onneani
ja vielä kaiken lisäx mulla ei oo harmainta aavistustakaa minkään korttien kyvyistä (paitsi niitten minkä nään) mulla ei oo hyvä muisti...

Poissa mahonen

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #3 : 21.04.06 - klo 20:55 »
Koska noita on melkein kaikkia vain yksi kappale niin mietippä millä todennäköisyydellä saat juuri sen kortin mitä tarvitset... Eli pois kaikki turhat. Tuossa on niin paljon suuria äijiä että saatko tuota pyörimään ennenkun vastustaja vätää sua päähän niin että peli loppuu siihen? Eli otappa noita isoja pois ja laita pieniä tilalle.

Nämä(ainakin) itse ottaisin pois:
Blazing Archon
Jugan, the rising star
Myojin of Infinite Rage
Ryusei, the Falling star
Shield of Kaldra
Myojin of Cleansing Fire
Scion of the wild

ja näitä(ainakin) laitaisin lisää:
3xLlanowar Elwes
1xBoros Recruit
1xSuntail Hawk

En kylläkään tiedä mitä pakalta haet kun on ton näkönen.Eli en sitten noista korteista tiiä mut voin sanoo ettet ikinä tuu saamaa noita kaikkia isoja kortteja päytään ku sulla on. Itse laitan pakkaan n.2-4 isoa ötökkää jotka sitten lopettavat pelin jos peli kestää liikaa.  (9)

Poissa hall0n

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #4 : 21.04.06 - klo 22:15 »
Ei scion of the Wildiä kannata pois ottaa (ei se kovin paljoa maksa). Jos tekis vaikka Hondenien ympärillä pyörivän pakan (joka vuoro äij(i)ä hondenista ja Scioni vaan kasvaa). Sitte vaan niitä shamaaneja joilla saa enchantmentin pois hautuumaalta(oliko se Dowsing Shaman?) niin ei homma kaadu yhteen disenchanttiin. Mutta sitte pitäsi saada niit hondeneita peliin joten tarvittais enchantmentin hakua jne. jne.

Poissa FIN hessu

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #5 : 21.04.06 - klo 22:53 »
Lainaus käyttäjältä: "mahonen"
Koska noita on melkein kaikkia vain yksi kappale niin mietippä millä todennäköisyydellä saat juuri sen kortin mitä tarvitset... Eli pois kaikki turhat. Tuossa on niin paljon suuria äijiä että saatko tuota pyörimään ennenkun vastustaja vätää sua päähän niin että peli loppuu siihen? Eli otappa noita isoja pois ja laita pieniä tilalle.

Nämä(ainakin) itse ottaisin pois:
Blazing Archon
Jugan, the rising star
Myojin of Infinite Rage
Ryusei, the Falling star
Shield of Kaldra
Myojin of Cleansing Fire
Scion of the wild

ja näitä(ainakin) laitaisin lisää:
3xLlanowar Elwes
1xBoros Recruit
1xSuntail Hawk

En kylläkään tiedä mitä pakalta haet kun on ton näkönen.Eli en sitten noista korteista tiiä mut voin sanoo ettet ikinä tuu saamaa noita kaikkia isoja kortteja päytään ku sulla on. Itse laitan pakkaan n.2-4 isoa ötökkää jotka sitten lopettavat pelin jos peli kestää liikaa.  (9)

tossa on se pulma katos ku mä oisin kyllä laittanu noit mukaan mut ku EI OLE mut kannataisko laittaa battle-mad rohineit?
ja suunitelmahan oli se et pari pikku jätkää puolustukseen ja isoja sitte ku on manaa.... ja muuten mä en oo sitte koskaan kattonu näit pakkoja tääl tai pelannu turnauksissa joten olen vielä aika n0b0

Poissa mahonen

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #6 : 21.04.06 - klo 22:55 »
No kaikki on alussa n00bei :D
no tee h/w ja laita siinne kortit mitä tarvit ja vaihat ne ittelles :D

Poissa FIN hessu

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #7 : 21.04.06 - klo 23:11 »
No kaikki on alussa n00bei :D
no tee h/w ja laita siinne kortit mitä tarvit ja vaihat ne ittelles :D

ok mut ny kone on perkule huollossa ja täl kannetavalla NEVER tää on muute varmana huonoin kannettava maailmassa...

Poissa mahonen

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #8 : 21.04.06 - klo 23:12 »
Lainaus
ok mut ny kone on perkule huollossa ja täl kannetavalla NEVER tää on muute varmana huonoin kannettava maailmassa...
(9)

Poissa Silens

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #9 : 21.04.06 - klo 23:27 »
Aika huono kone saa olla jos ei tekstiä saa kirjoitettua.

Mutta todellakin, dekki parantuu huomattavasti kuin on muitakin kuin one-offeja, ja dekillä on joku idea.

Poissa mahonen

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #10 : 21.04.06 - klo 23:35 »
Niinhän se tarvii. sen tarvisi olla suunnilleen niin huono ettei sillä pääse edes nettin. :) Mikset kirjota vaikka wordilla h/w ja sitten kopioit sen tänne? niin se on kaikkein helpoin tehä ainaki mun mielest :)

Poissa DragonSlayer

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #11 : 22.04.06 - klo 00:10 »
Mikset kirjota vaikka wordilla h/w ja sitten kopioit sen tänne? niin se on kaikkein helpoin tehä ainaki mun mielest :)

Vielä helpommaks tulis muistiolla (mä).

Poissa FIN hessu

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #12 : 22.04.06 - klo 17:48 »
Niinhän se tarvii. sen tarvisi olla suunnilleen niin huono ettei sillä pääse edes nettin. :) Mikset kirjota vaikka wordilla h/w ja sitten kopioit sen tänne? niin se on kaikkein helpoin tehä ainaki mun mielest :)

odotan nyt suosiolla että koneeni tulee eipä oo minnekkään kiirre....

Poissa mahonen

valko,vihreä ja punainen
« Vastaus #13 : 22.04.06 - klo 17:55 »
Jaajaa =)