Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Devour + Stifle  (Luettu 3387 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Hopo

Devour + Stifle
« : 18.11.08 - klo 10:56 »
Pystyykö devour-miesten plus-counterit pysäyttämään Stiflellä? Korttien muistutustekstissä mainitaan taikasanat "as this comes to play" joka käsittääkseni poikkeaa fraasista "when this comes to play."
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa deFreak

Vs: Devour + Stifle
« Vastaus #1 : 18.11.08 - klo 11:24 »
Ei pysty. Devour on static ability eikä käytä stackia, joten sitä voi pysäyttää ollenkaan. Sama koskee muita permanentteja, joissa lukee "as this comes into play" tai vastaavaa.

410.10e Some permanents have text that reads “[This permanent] comes into play with . . . ,” “As
[this permanent] comes into play . . . ,” “[This permanent] comes into play as . . . ,” or “[This
permanent] comes into play tapped.” Such text is a static ability—not a triggered ability—
whose effect occurs as part of the event that puts the permanent into play.

« Viimeksi muokattu: 18.11.08 - klo 11:32 kirjoittanut deFreak »

Poissa Bassoveikka

Vs: Devour + Stifle
« Vastaus #2 : 18.11.08 - klo 21:56 »
Entäpä jos jokin efekti vaikkapa palauttaa gravelta useamman creaturen (joista yksi on devour-mies) yhtaikaa tyhjälle pöydälle, esim Caldera Hellion ja pari nallea, voiko nallet syödä Caldera Hellionille?

Poissa Dark Knight

Vs: Devour + Stifle
« Vastaus #3 : 18.11.08 - klo 22:01 »
Heitetään perään, että jos vaikkapa Warp Worldin seurauksena tulee useita äijiä kentälle ja useammalla niistä on Devour, niin devourataanko kaikki yhtä aikaa vai kysytään jokaiselta devour-mieheltä yksi kerrallaan, että haluatko ahmia?
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Devour + Stifle
« Vastaus #4 : 18.11.08 - klo 22:05 »
Bassoveikka: Ei voi. Kaikki tulisivat peliin yhtä aikaa, Caldera Hellion tutkii mitä voisi syödä. Se ja nallet eivät ole pelissä, ei syötävää.

Dark Knight: jokaiselta kysytään erikseen mitä tämä syö mutta tämä tehdään yhtä aikaa ja vasta Warp Worldin resolvattua. Tosin pelissä ei ole mitään devourattavaa millekään koska kaikki tulevat pöytään yhtä aikaa -> et voi devourata mitään.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.