Aateltiin tossa tehdä burnsaberin kanssa random-väri pakat (heitettiin kumpikin nopalla 3 väriä pakalle ja kasattiin... ja kyllä, tunnustan olevani burnsaberin kaveri niin ei tarvii kenenkään ihmetellä tiettyjä seikkoja

) ja sit laitoin ihan huvin vuoks pakkaan dovescapen ja ghosts of the innocentin, koska satuin omistamaan semmoset ja sit yhessä pelissä ne molemmat tuli pöytään ja siitä sit kaikki lähti. Muuten pakka tuntuis toimivan, mutta pitäis kehitellä joku random vastaus käveleviin enchantmentin poistoihin (esim.
Kami of Ancient Law ja
Nantuko Vigilante) vaikka niitä ei meidän peleissä juuri esiinnykään, mut aina on hyvä olla plan b.
lands(24):
9x
Forest8x
Plains7x
Islandcreatures(12):
4x
Sakura-Tribe Elder (haamut, chordi ja dove on aika manakkaita)
4x
Ghosts of the Innocent (kaverin dove linnut ei tee mitään, vaihtakaa mulle viel 1 tämmönen)
4x
Hunted Phantasm (10 vuoron kello vaik haamut on tiskissä ja kaverin gobot ei tee mitään kuitenkaan)
enchantments/artifacts(12):
4x
Glorious Anthem (mikä ois parempaa kun paljon lintuja? no tietenkin paljon lintuja jotka vielä osaa ajaakin vaik haamut tiskissä, vaihtakaa mulle viel 3 tämmönstä)
4x
Dovescape (paljon suomalaisia lintuja, jotka ei tee yhtään mitään haamujen kanssa, vaihtakaa mulle viel 3 tämmöstä)
4x
Faith's Fetters (anti-aggro)
instants/sorcreries(12):
4x
Compulsive Research (ainahan sitä kortteja tarvii)
4x
Congregation at Dawn (löytää haamuja ym kirjastosta)
4x
Kodama's Reach (haamut, chordi ja dove on aika manakkaita)
Pakan muutokset tähän mennessä:
Sisään
4xCongregation at Dawn
4xFaith's Fetters
Ulos
4xAzorius Herald
4xChord of Calling