Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Myojin of night's reachista.  (Luettu 3511 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko

Myojin of night's reachista.
« : 17.05.06 - klo 22:15 »
Kaverin kanssa tuli hiukan erimielisyyttä seuraavasta tilanteesta.

Pelaaja A pelaa pöytään Myojin of Night's Reach. Hän siirtää vuoron pelaajalle B.

Pelaaja B responsaa tähän pelaamalla vuoron loppuun vielä Last Gasp, joka targetoi A:n Myojinia. Pelaaja A vastaa Last Gaspiin poistamalla Myojininsa Divinity -counterin, ja pelaaja B:n on discattava kätensä.

Sitten kiistanaihe:

Pelaaja A: väittää Myojininsa selvityvän hengissä Last Gaspista, koska hän siirsi tästä divinity -counterin pois, ja siitä seuraava ability on viimeisenä (eli ensiksi voimassa) stackissa. Pelaaja B:n on discattava kätensä, jossa menisi myös Last Gasp --> Myojin huokaisee helpotuksesta.

Pelaaja B: väittää Myojinin kuolevan. Pelasi Last Gaspin, joka on stackissa, huolimatta siitä, siirsikö pelaaja A divinity -counterin pois Myojiniltaan. Last Gasp on Stackissa -->  Myojin puree multaa.

Itse olen pelaaja B:n puolella, mutta mitä sanoo Herra J?

Poissa duracel

Myojin of night's reachista.
« Vastaus #1 : 17.05.06 - klo 22:31 »
Stackissa olevat kortit eivät suinkaan ole enää pelaajan kädessä vaan ...stackissa. Myojin on mennyttä kalua.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!