Yritin tuossa vähän aikaa sitten tehdä pakkaa, joka pelaisi kaikkia guildpactin nephilimeja. Se oli aivan käsittämättömän huono (suuri yllätys? Tuskin). Joten nyt minun täytyy tyytyä tekemään jokaiselle pakka erikseen, jonkinlaisen toimivuuden takaamiseksi.
Ink-Treader-Nephilimille olen jo pakan tehnyt, joka näkyy täältä:
http://kapsi.fi/~tharna/forums/viewtopic.php?t=5352Tällä kertaa vuorossa on
Witch-Maw Nephilim. Pakan ideaksi muovautui hyvin nopeasti kolmen asian varmistaminen.
1) Ettei manat kuse, jotta se "Nepa" saataisiin jopa pöytään.
2) Varmistaa, ettei se surullinen 1/1 kuole heti kun se pääsee pöytään.
3) Kun nepa on saatu suojattua, pelataan spellejä ja voitetaan peli
Hyvin on nuo onnistuttu tähän mennessä hoitamaan (olen tosin pelannut vasta noin 5 peliä, joten olen vain ehkä ollut onnekas).
On tällä pari pakalla pari peliä onnistuttu voittamankin. Tämän hetkinen ennätys "Nepan" koolle on 39/39 (rakastan sinua,
Evolution Vat!).
Ehdotuksia otetaan vastaan.
Lands & mana 24
4 Island
6 Forest
2 Swamp
2 Plains
3
Orzhov Basilica3
Simic Growth Chamber4
Simic Signet- varmistavat päävärien saannin, ja voivat antaa nepalle counttereita loppupeleissä.
Creatures 12
4
Witch-Maw Nephilim - D'Oh!
4
Plaxmanta - Kivinen sissi pysyttelee piilossa ja juuri kun minun Nepaa yritetään poistaa, se iskee!
4
Plaxcaster Frogling - Antaa alkupään puolustusta hyvällä bodyllä ja suojelee Nepaa oikein mallikkaasti.
Spells 22
4
Sensei's Divining Top - Auttaa etsimään nepoja ja pitämään ländit poissa pakan päältä. Jos onnistun kaksi nostamaan, niin Nepa kasvaa järjettömiin mittoihin kun niitä rupeaa pyörittämään.
4
Brainstorm - Jos ei ole nepaa, auttaa etsimään sitä. Jos nepa on pöydässä, hommaa nepalle counttereita ja itselle uuden spellin käteen.
4
Compulsive research - Kun Nepa on pöydässä, aletaan laputtaa jotta saadaan niitä spellejä pelattua.
2
Wildsize - Pumppaa nepaa neljällä pisteellä, antaa yllätys tramplen ja voi nostaa mulle uuden spellin hetiperään pelattavaksi.
2
Seed Spark - Minun vihreät "natu" efectit on menny muihin pakkoihin, joten pitää aina keksiä ... "rohkeita" ratkaisuja.
1
Multani's Decree - Faith's Fettersejä on kaikkialla ja koska en itse pelää yhtään enchnamenttia ei tämän resoolvamisesta voi olla mulle haittaakaan...
1
Evolution Vat - Pitää miehiä aisoissa kunnes Nepa voi tämän buustimana tulla iskemään tyypit kanveesin. Laitan lisää heti kun löydän/saan jostain *vihje*.
4
Kodoma's reach- Pelastaa manakusuilta.