Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Noitaleuka Mato- Burnin Hulluja Pakkoja osa XV  (Luettu 6496 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Burnsaber

Noitaleuka Mato- Burnin Hulluja Pakkoja osa XV
« : 20.05.06 - klo 14:26 »
Yritin tuossa vähän aikaa sitten tehdä pakkaa, joka pelaisi kaikkia guildpactin nephilimeja. Se oli aivan käsittämättömän huono (suuri yllätys? Tuskin). Joten nyt minun täytyy tyytyä tekemään jokaiselle pakka erikseen, jonkinlaisen toimivuuden takaamiseksi.

Ink-Treader-Nephilimille olen jo pakan tehnyt, joka näkyy täältä:
http://kapsi.fi/~tharna/forums/viewtopic.php?t=5352

Tällä kertaa vuorossa on Witch-Maw Nephilim. Pakan ideaksi muovautui hyvin nopeasti kolmen asian varmistaminen.

1) Ettei manat kuse, jotta se "Nepa" saataisiin jopa pöytään.
2) Varmistaa, ettei se surullinen 1/1 kuole heti kun se pääsee pöytään.
3) Kun nepa on saatu suojattua, pelataan spellejä ja voitetaan peli

Hyvin on nuo onnistuttu tähän mennessä hoitamaan (olen tosin pelannut vasta noin 5 peliä, joten olen vain ehkä ollut onnekas).

On tällä pari pakalla pari peliä onnistuttu voittamankin. Tämän hetkinen ennätys "Nepan" koolle on 39/39 (rakastan sinua, Evolution Vat!).

Ehdotuksia otetaan vastaan.

Lands & mana 24
4 Island
6 Forest
2 Swamp
2 Plains
3 Orzhov Basilica
3 Simic Growth Chamber
4 Simic Signet- varmistavat päävärien saannin, ja voivat antaa nepalle counttereita loppupeleissä.

Creatures 12
4 Witch-Maw Nephilim - D'Oh!
4 Plaxmanta - Kivinen sissi pysyttelee piilossa ja juuri kun minun Nepaa yritetään poistaa, se iskee!
4 Plaxcaster Frogling - Antaa alkupään puolustusta hyvällä bodyllä ja suojelee Nepaa oikein mallikkaasti.

Spells 22
4 Sensei's Divining Top - Auttaa etsimään nepoja ja pitämään ländit poissa pakan päältä. Jos onnistun kaksi nostamaan, niin Nepa kasvaa järjettömiin mittoihin kun niitä rupeaa pyörittämään.
4 Brainstorm - Jos ei ole nepaa, auttaa etsimään sitä. Jos nepa on pöydässä, hommaa nepalle counttereita ja itselle uuden spellin käteen.
4 Compulsive research - Kun Nepa on pöydässä, aletaan laputtaa jotta saadaan niitä spellejä pelattua.
2 Wildsize - Pumppaa nepaa neljällä pisteellä, antaa yllätys tramplen ja voi nostaa mulle uuden spellin hetiperään pelattavaksi.
2 Seed Spark - Minun vihreät "natu" efectit on menny muihin pakkoihin, joten pitää aina keksiä ... "rohkeita" ratkaisuja.
1 Multani's Decree - Faith's Fettersejä on kaikkialla ja koska en itse pelää yhtään enchnamenttia ei tämän resoolvamisesta voi olla mulle haittaakaan...
1 Evolution Vat - Pitää miehiä aisoissa kunnes Nepa voi tämän buustimana tulla iskemään tyypit kanveesin. Laitan lisää heti kun löydän/saan jostain *vihje*.
4 Kodoma's reach-  Pelastaa manakusuilta.
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa hale

« Vastaus #1 : 20.05.06 - klo 18:32 »
Voisko Echoing Truth toimia? Tarkoitan sillä sitä että saisit käteen vaikkapa Signetin uudestaan, ja lisää köynttereitä Nepalle. Ja pystyyhä niillä suojelemaan myös Nepaa, on se sen verran hyvä jätkä kuitenki.

Mä en muute halua enää pelata tätä vastaan, se 30/30 Nepa oli mullle liikaa :(
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=19028.0

Poissa Tempodaddy

« Vastaus #2 : 20.05.06 - klo 20:39 »
Multanis Decreen tilalle vois pistää reverent silencen, lähinnä sen takia että sen voi pelata samalla vuorolla kuin nepan, ja näin varmistaa ettei esim. nausea (lol) tule tapa sitä.
Awesome to the max.

Poissa Anssi

« Vastaus #3 : 20.05.06 - klo 21:09 »
Gather Courage
Moonlit Strider
Lightning Greaves

Peel from Reality-Scrivener
Sakura-Tribe Elder
Remand
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Burnsaber

« Vastaus #4 : 23.05.06 - klo 16:05 »
Lainaus käyttäjältä: "Tempodaddy"
Multanis Decreen tilalle vois pistää reverent silencen, lähinnä sen takia että sen voi pelata samalla vuorolla kuin nepan, ja näin varmistaa ettei esim. nausea (lol) tule tapa sitä.

Njaah, minä kyllä arvostan enemmän sitä että minä saan lifea kun sitä että vastustaja saa lifeä. Sitä paitse minä en pelaa Nepaa pöytään ennekuin minulla on manaa/ kortteja suojella sitä.

Lainaus käyttäjältä: "Andar"

Gather Courage
Moonlit Strider
Lightning Greaves

Peel from Reality-Scrivener
Sakura-Tribe Elder
Remand

Wildsize on aika paljon parempi kuin GC, vaikka kalliimpi onkin. Moonlit Striderin soulshift jäi kyllä käyttämättä kun ei niitä spirittejä tässä pakassa ole. Peel + Scrivener combo syö vähän turhan paljon kortteja pakasta. Mutta STE ja Remand kuulostavat kyllä hyvin maukkailta (omien spellien Remaandaaminen is T3H T3CH). Pitikin yrittää löytää niitä jostain.

P.S: Onko muuten mielipiteitä siitä, että minkä Nephilim pakan teen sitten seuraavaksi? Vaihtoehdothan ovat
Glint-Eye Nephilim
Yore-Tiller Nephilim
Dune-Brood Nephilim
Mottoni: Jos elämä antaa sinulle vaihtoehdot A ja B, keksi vaihtoehto C ja toteuta se.

H/W

Poissa hale

« Vastaus #5 : 23.05.06 - klo 16:06 »
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Dune-brood. Haluan nähdä (ja kokea?) millanen katujyrä siitä tulloo :P
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=19028.0

Poissa Bodom2

« Vastaus #6 : 23.05.06 - klo 17:32 »
tee mieleummin glint-eye :D
Myydään leka maverick:

http://mtgsuomi.fi/listat/Bodom2/om/

Poissa Icirtus

« Vastaus #7 : 23.05.06 - klo 18:03 »
Yore-Tillerille ääni o/
Listani

Yksin olen yksinäinen

Poissa kolatatti

« Vastaus #8 : 23.05.06 - klo 18:42 »
Minä haluaisin myös nähdä pakan Jorellla. Itselle tulee tuosta ukosta mieleen heti että se tykkäisi hermit druideista mutta kun nehän on just tasan väärää väriä sille.. :)
EHLO you say? I'm interested...

Poissa Burnsaber

« Vastaus #9 : 23.05.06 - klo 21:01 »
Lainaus käyttäjältä: "kolatatti"
Minä haluaisin myös nähdä pakan Jorellla. Itselle tulee tuosta ukosta mieleen heti että se tykkäisi hermit druideista mutta kun nehän on just tasan väärää väriä sille.. :)

Tämä asia (eli Yore ei ole vihreä) on justiinsa minullekkin suuri angstin aihe. Siis vihreähän on tavallaan reanimaattoriväri, vaikkei se suoraan peliin hautuumaalta miehiä saakkaan. Olisi ollut paljon järkevämpää, jos Yore ei olisi ollut sininen (mitä tekemistä sinisella on koskaan ollut hautuumaan kanssa?). Vihreä olisi myös sopinut paremmin Yoren agressiiviseen luonteeseen.

(lisäksi olisin silloin saanut Golgarin dredge vehkeet siihen tulevaan Yore pakkaan, mikä olisi tehnyt minun elämästä paljon helpompaa ; )

H/W

Poissa Hell RAIDERA

Vs: Noitaleuka Mato- Burnin Hulluja Pakkoja osa XV
« Vastaus #10 : 01.06.06 - klo 15:15 »
Joren haluaisin pakassa nähdä. ;)

Voithan tehdä siitä 5 värisen pakan niin saat dredgenkin sissöö :-'

Poissa Burnsaber

Vs: Noitaleuka Mato- Burnin Hulluja Pakkoja osa XV
« Vastaus #11 : 01.06.06 - klo 20:41 »
Joren haluaisin pakassa nähdä. ;)

Voithan tehdä siitä 5 värisen pakan niin saat dredgenkin sissöö :-\

No ei se niin hirveästi haittaa, niin kauan kuin mehukas Stinkweed Imp on musta. Dredge 5 on gutaa.

Kansa on puhunut ja seuraava pakka tulee olemaan Jorelle omistettu, pläänit on valmiina, laput vain pitää kerätä.

H/W