Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Cytoplast Manipulator ja Experiment Kraj  (Luettu 3493 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kolatatti

Cytoplast Manipulator ja Experiment Kraj
« : 26.05.06 - klo 15:43 »
Jos mulla on pelissä Cytoplast manipulator ja Experiment Kraj ja otan Krajlla vastustajan ötökän kontrolliin niin tapahtuuko mitään kummallista tai mystistä jos Manipulator heittää veivinsä sen jälkeen? Että saanko siis pitää Krajlla otetun ukon?

Ja jos sitten myöhemmin myös Kraj päätetään päästää päiviltä niin ukkohan palautuu omistajalleen mutta voiko tuon tapahtuman estää esim. Stiflellä tai Voidslimellä?

Tyhmiä kysymyksiä joihin luulen tietäväni vastaukset mutta kysyn nyt kuitenkin ettei tarvitse arpoa.
EHLO you say? I'm interested...

Poissa duracel

Vs: Cytoplast Manipulator ja Experiment Kraj
« Vastaus #1 : 28.05.06 - klo 14:53 »
Saat pitää, koska se on otettu Krajin abilitylla, eikä Manipulatorilla ole sen kanssa mitään tekemistä.

Stiflellä voi counteroida vain activated ja triggered abilityja, ei jonkin efektin päättymistä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!