Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Judgefoorumi  (Luettu 5762 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

• L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Judgefoorumi
« : 21.01.09 - klo 13:32 »
Huippusalainen Judgefoorumi on ollut tähän asti avoin vain virallisille tuomareille. Nyt olemme päättäneet avata sen myös L0-tuomareille ja turnausjärjestäjille. Foorumilla keskustellaan tuomarointiasioista, mainostetaan tapahtumia joihin tarvitaan tuomareita, ja muutenkin harjoitetaan elitismiä. Jos haluat päästä lukemaan kyseistä foorumia, lähetä minulle yksityisviesti ja kerro kuka olet ja missä tuomaroit.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Karhumies

Vs: Judgefoorumi
« Vastaus #1 : 15.04.09 - klo 01:48 »
En näe enää Judgepalstaa. Alue on kadonnut Pääsivultani kokonaan. Mistä tämä voisi johtua?

Poissa Mozzam

« Vastaus #2 : 15.04.09 - klo 14:43 »
En näe enää Judgepalstaa. Alue on kadonnut Pääsivultani kokonaan. Mistä tämä voisi johtua?

The tribe council has spoken.
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Karhumies

« Vastaus #3 : 15.04.09 - klo 18:13 »

The tribe council has spoken.

Onko kyseinen alue näkyvissä kaikille muille L0-tuomareille ja turnausjärjestäjille paitsi minulle? Tämän ketjun avausviestin perusteella tulkitsen asian olevan näin, koska ilmoitusta alueen sulkemisesta kaikilta L0-tuomareilta sekä kaikilta turnausjärjestäjiltä kollektiivisesti ei ole tullut. Jos asia on näin, on mielestäni erittäin kummallista, että siitä ei ole päätetty tiedottaa minulle henkilökohtaisesti. Jos asia ei ole näin ja alueelle pääsy on evätty joko kaikilta turnausjärjestäjiltä (muuta ei L0 tuomareilta) tai sekä kaikilta turnausjärjestäjiltä että myös kaikilta L0-tuomareilta, on vieläkin kummallisempaa että siitä ei ole päätetty tiedottaa yleisesti kaikille L0-tuomareille sekä turnausjärjestäjille, joita asia koskee. Heitä on tällä foorumilla muitakin kuin vain minä.

Poissa jkk

• Vaihtopalaute:
    ( | | )
« Vastaus #4 : 15.04.09 - klo 18:21 »
Shazzle, is that you?

En tiedä missä on vika. Ketään ei ole päätetty heittää ulos kyseisestä foorumista. Ylläpito osaa varmaankin tehdä asialle jotain tai ainakin kommentoida?

Poissa miinin

« Vastaus #5 : 15.04.09 - klo 19:10 »
Selvitän asian illalla tai viimeistään huomenna, mitään tarkoitushakuista muutosta ei ole tehty, joten en osaa suoraan sanoa mistä moinen johtuu.

Poissa miinin

« Vastaus #6 : 16.04.09 - klo 11:47 »
Nyt pitäisi toimia taas.

Poissa jkk

• Vaihtopalaute:
    ( | | )
« Vastaus #7 : 03.02.10 - klo 14:51 »
Muistutan ihmisiä tämän foorumin olemassaolosta - ilmoitelkaa jos koette että judgefoorumin ihana sisältö kuuluu myös teille.