Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Prodigal sorcerer  (Luettu 1904 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Zappo

Prodigal sorcerer
« : 25.01.09 - klo 07:48 »
Voiko Prodigal sorcereriä käyttää vastustajan vuorolla?

Poissa duracel

Re: Prodigal sorcerer
« Vastaus #1 : 25.01.09 - klo 09:02 »
Voit käyttää, kunhan se on ollut sinulla pelissä edellisen vuorosi alusta lähtien. Jos siis olet vasta edellisellä vuorollasi pelannut sen, et voi käyttää sen abilitya ennen seuraavaa vuoroasi.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Zappo

Vs: Prodigal sorcerer
« Vastaus #2 : 25.01.09 - klo 09:17 »
Koskeeko se kaikkia activated abilitejä?

Poissa duracel

Re: Prodigal sorcerer
« Vastaus #3 : 25.01.09 - klo 09:33 »
Kaikkien creatureiden, joilla EI ole Hastea, activated abilityja, joiden hintana on TAP-symboli. Muiden permanenttien activated abilityja voi käyttää heti kun ne ovat pelissä.

~jari
« Viimeksi muokattu: 25.01.09 - klo 12:03 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Zappo

Vs: Prodigal sorcerer
« Vastaus #4 : 25.01.09 - klo 09:59 »
Niin sitä meinaan että saako kaikkia activated abilitejä käyttää vastustajan vuorolla ellei toisin mainita?

Poissa duracel

Re: Prodigal sorcerer
« Vastaus #5 : 25.01.09 - klo 12:03 »
Kyllä saa. Jatkossa kannattaa jo heti ensimmäisessä viestissä kertoa mitä haluaa tietää, niin ei tarvitsisi arvailla.

~jari
« Viimeksi muokattu: 25.01.09 - klo 12:06 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!