Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Reflecting Pool??  (Luettu 3091 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dargor86

Reflecting Pool??
« : 08.02.09 - klo 03:21 »
Moikka.

Aattelin kysäistä täältä näin tuosta Reflecting Poolista, jonka arvo näyttääpi täällä foorumeilla olevan aika huima, ~18e. (?)Muistaisin että niitä kympillä myytiin kun shm ilmestyi.(?) Tippuuko hinta taas kun shm tippuu typestä? Ei tunnu kovinkaan houkuttelevalta sijoitukselta jos näin on. =P

-Jesse
Your suffering will be legendary - even in hell!
-Pinhead

H/W: http://mtgsuomi.fi/listat/Dargor86/hw/
O/M: http://mtgsuomi.fi/listat/Dargor86/om/

Poissa Laava

Vs: Reflecting Pool??
« Vastaus #1 : 08.02.09 - klo 10:59 »
Tippuu. Semmosta se standard on.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Chaosworm

Vs: Reflecting Pool??
« Vastaus #2 : 08.02.09 - klo 11:06 »
Aika paljon olen pelannut Extendedia ja Legacya Magic Workstationissa, mutta kertaakaan en ole Poolia nähnyt. En jaksa uskoa että arvo pysyy yhtään ylhäällä Shadowmoorin tippumisen jälkeen.
Lainaus
Semmosta se standard on.
Juuri semmoista, että sillä rahalla, millä pelaa samaisella dekillä Vintagea 10 vuotta, pelaa Standardia ihan eri dekeillä kolme vuotta - tämän kolmen vuoden jälkeen korteilla ei juurikaan ole arvoa, toisin kun vintagelappuset saa hyvinkin menemään ainakin melkein samalla rahalla kun on ne ostanutkin. Onpa Standardissa sitten aika paljon paremmat palkinnotkin, jos pärjää.
aka. Awaclus

Poissa JonZo

Vs: Reflecting Pool??
« Vastaus #3 : 08.02.09 - klo 21:41 »
Niin ja standardissa tuppaa näkemään uusia pakkoja eikä tartte pelailla samoja vanhoja pakkoja vastaan niinkuin lekassa.
( tämä on siis vain minun mielipiteeni asiasta )  ;)

Mutta joo, kyllähän se hinta tipahtaa shadowmoorin tipahdettua.
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=47147.0

"Siunaan ja sihautan ja passaan vasemmalle"

Poissa JunioRcmf

Vs: Reflecting Pool??
« Vastaus #4 : 08.02.09 - klo 21:54 »
Niin ja standardissa tuppaa näkemään uusia pakkoja eikä tartte pelailla samoja vanhoja pakkoja vastaan niinkuin lekassa.
( tämä on siis vain minun mielipiteeni asiasta )  ;)
Lekassa tosin on myös kohtuu laaja valikoima pakkoja ja jos vanhat kyllästyttää niin siitä vaan miettimään itse uusia mahdollisesti toimivia pakkoja, testaamaan niitä ja muuttamaan metagamea. Ei kaikkea tarvitse netistä kopioida.

Reflectin Poolit voi tässä vaiheessa hankkia kalliilla ja koittaa myydä pois kalliilla vähän ennen kuin Lorwyn/Shadowmoor on tippumassa Standardista. Sen jälkeen tai sillä hetkellä, kun se tippuu et enää Pooleista samaa hintaa saa, mutta esim. kuukausi ennen blockin tippumista voit vielä saada rahasi takaisin niistä, koska ne näkevät paljon pelaamista vielä sen kuukauden ajan ja ei kaikilla silloinkaan niitä vielä ole ja jotkut ovat yhä silloin niitä taatusti hommaamassa.
Eiköhän Poolien arvo tipu niihin lukemiin kuin missä se oli aikoinaan ennen kuin se T2 reprintattiin eli johonkin pariin euroon, tai alle, kun sitä on nyt huomattavasti enemmän liikkeelläkin kuin ennen reprinttiä.