Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Klubidraftit Tampereella  (Luettu 5404 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ty

Klubidraftit Tampereella
« : 12.03.09 - klo 20:50 »
Heimoi!

Jatketaan klubidrafteja taas pienen tauon jälkeen, tuttuun tapaan maanantaisin klo 17.

16.3. siis sanktioimaton draft, jossa formaattina on shards shards conflux. Omia pusseja saa tuoda, mutta paikanpäältä saa setin 10e hintaan.

Mukaan kannattaa ottaa myös highlander-pakkoja ja tradekortteja.

Poissa kurikka


Poissa hespa

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #2 : 13.03.09 - klo 17:47 »
Olen tulossa! Olisi hienoa, jos vielä klubillekin saataisiin edes pieni drafti-porukka.

Poissa Sigu7

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #3 : 13.03.09 - klo 17:50 »
Minäkin tulossa. Klubilla kun on sitä oikeaa drafti-tunnelmaa.

Poissa WaMMaSaNDe

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #4 : 14.03.09 - klo 13:27 »
Onnea yritykseen, eiku...

Avauduin muutaman kappaleen verran, mutta totesin että tästä on jo aikasemmin väännetty ihan tarpeeks. Hervannassa Tuomas on järjestäny loistavat tilat ja muut käytännön asiat, Markku jaksaa käydä sanktioimassa, dräftit alkaa ajallaan eikä ne kusahada joka kolmas viikko random keikkaan ja kaiken hyvän lisäks paikalla käy nyt myös muutamia limitedharjoja joilta voi jopa pelistä oppia - jotain tästä jää siis käteen niiden paskararejen lisäks. Mitä muuta ihminen voi enää tarvita? Siitä voi vetää jonkinlaista johtopäätöstä minkälaista tekstiä deletoin. Jne.

Poissa hespa

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #5 : 14.03.09 - klo 19:18 »
Onnea yritykseen, eiku...

Avauduin muutaman kappaleen verran, mutta totesin että tästä on jo aikasemmin väännetty ihan tarpeeks. Hervannassa Tuomas on järjestäny loistavat tilat ja muut käytännön asiat, Markku jaksaa käydä sanktioimassa, dräftit alkaa ajallaan eikä ne kusahada joka kolmas viikko random keikkaan ja kaiken hyvän lisäks paikalla käy nyt myös muutamia limitedharjoja joilta voi jopa pelistä oppia - jotain tästä jää siis käteen niiden paskararejen lisäks. Mitä muuta ihminen voi enää tarvita? Siitä voi vetää jonkinlaista johtopäätöstä minkälaista tekstiä deletoin. Jne.

Totta puhut. Eipä mulla muuten mitään Hervantaa vastaan ole, mutta sijainnin takia klubi taas sopii paremmin.

Poissa Sigu7

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #6 : 16.03.09 - klo 15:02 »
Lähinnä nyt tarkoitin postauksellani sitä että olisi kiva taas joskus draftata klubilla. En minä sillä että dissaan TTY draftiä (olihan se hieno teko että saatiin maanantai drafti "takaisin") mutta klubilla haluasin joskus taas draftata. Ja kun en ole käynyt pitkään aikaan mtg tapahtumissa ei tarkoita että boikotoisin TTY draftejä vaan sitä että suurin intoni mtg:hen on loppunut.

-Vili

Poissa Sir Marde

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #7 : 19.03.09 - klo 22:56 »
Mahtaako toistua ensi maanantaina? Viimeksi oli hyvä meinkinki, vaikka vain yhdellä podilla mentiinkin. Olisin itse tulossa.

Marde

Poissa Ty

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #8 : 21.03.09 - klo 19:51 »
joo, eli maanantaina taas viideltä drafti samaan tapaan kuin viime viikolla.

klubi on tullintorin vieressä ja uusiakin pelaajia toivotaan paikalle.

jos käy niin, että klubilla on illalla keikka, niin pelataaan loppuun naapuribaarissa. (telakalla tai passionissa)

Poissa Px

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #9 : 23.03.09 - klo 11:43 »
Klubi-dräfti saa kannatusta myös täältä. Olen paikalla...

Poissa Ty

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #10 : 28.03.09 - klo 18:23 »
niin ja ens maanantaina 30.3. pelataan taas

Poissa Uthen

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #11 : 30.03.09 - klo 09:51 »
Olen paikalle ilmestymässä.

Poissa Px

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #12 : 30.03.09 - klo 11:35 »
Myöskin mukana.

Poissa Sir Marde

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #13 : 30.03.09 - klo 12:35 »
Tulossa, treidauskansiokin tällä kertaa mukana.

Poissa Px

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #14 : 05.04.09 - klo 12:15 »
Pitäisikö tuota päivää kenties harkita vaihdettavan tuosta maanantaista, jotta saataisiin ainakin se kuudes pelaajakin paikalle?

Kaksi viimeisintä maanantaita jäivät ikävästi juuri viiteen pelaajaan.

Poissa Uthen

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #15 : 05.04.09 - klo 22:22 »
Voihan sitä vaihtaa.
Olen kyllä ilmestymässä paikalle 6.4.

Poissa Sir Marde

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #16 : 05.04.09 - klo 22:32 »
Kävisikö tiistai? En ajatellut tulla huomenna 6.4., vaan mennä TTY:lle, että pääsee draftaamaankin.  Sillä varauksella kuitenkin, että jos duuneista ei pääse ajoissa Hervantaan ehtimään, tuun kuitenkin Klubille.

Marde

Poissa Uthen

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #17 : 15.04.09 - klo 17:50 »
Pitäiskö siis pelata klubilla tiistaisin, alkaen 21.4 ?
Minulle se ainakin käy. Ketähän muita olisi ilmestymässä paikalle ja tuoko joku boostereita ?
Ajattelin että olisi hyvä jo nyt alkaa juonimaan tuota  :-\

Edit: Tajusinpas että en kyllä pääsisikään tuolloin 21.4 mutta noin yleisesti tiistaisin pääsisin.
« Viimeksi muokattu: 15.04.09 - klo 20:35 kirjoittanut Uthen »

Poissa Sir Marde

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #18 : 19.04.09 - klo 12:49 »
Tulen tiistaina 21.4. Klubille, mukana ainakin muutama T2-, extended- ja casual-dekki ja yksi HL-dekki ja kansio, ideana että pääsee ainakin pelaamaan/vaihtamaan.

-Marde

Poissa Sir Marde

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #19 : 23.04.09 - klo 16:41 »
Kolme henkeä oli tällä viikolla tiistaina treidaamassa ja pelaamassa. Onko 28.4. tulijoita Pakkahuoneen Klubille?

Poissa Uthen

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #20 : 24.04.09 - klo 10:01 »
Minä voin tulla 28.4. klubille.

Poissa Uthen

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #21 : 09.09.09 - klo 16:53 »
Herätelläänpäs tätä henkiin kesän jäljiltä !

Kiinostaisikos ketään Magic Klubilla ja että olisikos Maanantai vai tiistai parempi päivä pelailla. Aika voisi olla siinä 17.00 kuten aikaisemmin. Jos vaikka alustavasti random pelejä / vaihtoa siellä harjoittas ja jos joku innostuu boostereita roudaamaan paikalle niin miksi ei vaikka draftaamaankin.

Poissa niittaaja

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #22 : 10.09.09 - klo 17:09 »
mukana oon kyllä, ja  periaatteessa kumpikin päivä käy.
mitäs muut mieltä päivästä/ajankohdasta?

Poissa Uthen

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #23 : 13.09.09 - klo 22:49 »
Tämähän aiheutti heti oikein keskustelu myrskyn ... Noh mennään ekan kerran sitten 21.09.2009 klo: 17.00 sinne istuskelemaan Px ja niittaajan kanssa tulkoon ketkä tulee. Ei varmaan huomenna vielä kannata jos vaikka joku muukin innostuisi.

Poissa jimmus

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #24 : 20.09.09 - klo 16:35 »
Vai että huomenna maanantaina klubille? Meikä vois ainakin tulla pelaileen randompelejä
ja vaihteleen, jos siellä jotain meininkiä siis on.
Pahvihuumetta

Poissa Uthen

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #25 : 20.09.09 - klo 21:19 »
Niin noh minä tosiaan sinne menen, otan standardi kortteja ja joitain dekkejä mukaan. Myös Px on tulossa huomenna.

-Uthen

Poissa Sir Marde

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #26 : 28.09.09 - klo 02:16 »
Kuulemani mukaan taas ma 28.9 olisi porukkaa tulossa Klubille. Otan mukaan dekkejä, vaihtolappuja ja kaikki avaamatta olevat 6 kpl M10 buustereita, jos draftitkin saataisiin aikaan. Eli klo 17 alkaen Pakkahuoneen Klubilla rautatieaseman tuntumassa, http://www.klubi.net/home.php?ch_brid=1

-Marde

Poissa Uthen

Vs: Klubidraftit Tampereella
« Vastaus #27 : 28.09.09 - klo 11:33 »
Kyllä taas tänään Klubille mennään.