Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Engineered Explosives ja Helm of Awakening  (Luettu 3435 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa teemuhy

Engineered Explosives ja Helm of Awakening
« : 12.03.09 - klo 21:50 »
Pelissä on Helm of Awakening. Vastus täppää sanaakaan sanomatta kaksi lääniä, ja pelaa Engineered Explosivesin. Mikä on X? Kolme on varmasti monen mielestä intuitiivinen ratkaisu, mutta penalty guidelines näyttäisi kertovan, että X=2. "If a player announces an X spell without specifying the value of X, it is assumed to be for all mana currently available in his or her pool" Jos näin on, niin tuleeko yksi mana burnia vai jotain muuta?
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa deFreak

Vs: Engineered Explosives ja Helm of Awakening
« Vastaus #1 : 12.03.09 - klo 22:59 »
Kyllä se X=3. Siteeraamasi tekstipätkä itse asiassa vastaa kysymykseen: ei voi tulla mana burnia, jos pooli on tyhjä.

Poissa teemuhy

« Vastaus #2 : 12.03.09 - klo 23:13 »
Tuo penalty guidelinen pätkä sanoo, että X = mana poolissa tällä hetkellä oleva määrä = 2. Siinä ei kerrota, miten pitää menetellä, jos mukana on hintaa halventava laite. Comprehensive rulesistakaan en löytänyt mitään tähän tilanteeseen viittaavaa.
11:31:56<@Teroin> valkonen on parempi väri ku sinine

Poissa duracel

Re: Engineered Explosives ja Helm of Awakening
« Vastaus #3 : 13.03.09 - klo 05:07 »
Eihän sillä ole väliä onko siellä joku halventaja pelissä. Pelaamallasi kortilla on joku hinta, ja tuo X-oikotie sanoo, että jos et erikseen kerro paljonko maksat, maksat kaikella mitä poolissa on. En näe miten halventajat tai hinnanlisääjät tähän vaikuttaisivat mitenkään.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa KukistajA

« Vastaus #4 : 13.03.09 - klo 19:37 »
Koska muut satunnaiset threadin lukijat eivät välttämättä asiaa suoraan huomaa, X on stäkissä 3 mutta EE tulee tiskiin kuitenkin vain kahdella kountterilla.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.