Confluxista tuli laihanlaisesti mitään Jundiin. Ainoastaan tuo Bloodhall Ooze näyttäisi kohtuulliselta (nopeasti se halutaan tappaa, ainakin).
Tässä vähän omakohtaista dataa noista listasi korteista. Nää on siis reunaehtoja kyseisten korttien pelaamiselle, jotka sun pitää täyttää, et homma toimii:- Hellkite Overlord on vaikea saada peliin (Heraldin ability 3 manaa +tap, 3 eriväristä monsteria ja vielä). Vastustaja panttaa sen poiston kädessään, kunnes se Overlord tulee. Jos vielä nostat Overlordin kätees, se pölyttyy sinne.

- Sprouting Thrinax tarttee tosi hyvin suunnitellun mana basen, erityisesti, koska sen on tarkoitus olla 3. vuoron droppi. 1-2 jokaista väreihis sopivaa filtteriä ja sama ohje kivuille.
- Thunder-Thrash Elder on aika kova, mutta siitä on vaikee saada hyötyä irti, koska sil ei ole luonnostaan tramplea tai hastea. Potentiaalinen kortti joka tapauksessa.

- Thorn-Thrash Viashino ei oo hyvä idea, koska se vaatii ihan liian paljon syömistä ollakseen hyödyllinen. Silläkään ei ole hastea, joten koko pelis kohtalo riippuu siitä, responsaako vastustaja siihen.
Tässä vaihees sun täytyy ottaa huomioon, et joudut käyttämään niitä syötäviksi tarkoitettuja pikkuheppuja myös blokkimaan + ne kohtaa poistoa. Tää rajoittaa paljon, miten isoiksi noita heppuja saat.
- Hissing Iguanarin ongelma on, että se maksaa 3 manaa, sen toughness on 1 ja tarttet sen hengissä seuraavat pari vuoroa niittääkses hyödyt. Sama ongelma Deathgreetereissa (toisaalta voivat olla kivoja moninpeleissä!).
Mielestäni Jundin pääperiaate on, että kaikkien alle 4 manan monsujen on kelvattava tarpeen tullen syötäviksi. Eihän muutoin ole mitään järkeä pelata devour-teemaa, jos se paskoo omaa peliä.

- Kresh. Upeen näkönen kortti, mutta liian helppo tappaa ja saattaa kehittyä liian hitaasti. Se tarttisi kovasti hasten... :-\
Kato kuitenkin, jos keksisit, miten saada sen pelittämään. Kumminkin helkutin hieno ja poikkeuksellinen kortti.

- Predator Dragon on vahva kortti... jopa niin vahva, että jos haluat sitä pelata, kehitä systeemit tukemaan sitä enemmän: mana ramppausta, tutorointia, lentävien poistoa, jne.
- Gift of the Gargantuan - jos mieluummin joku 3 manan monsu? Mieluummin pelaat jotain konkreettista kolmannella vuorollas.

Aggro löylyttää sua just tossa lovessa, jos et pelaa blokkijaa.
Neljäs Sprouting Thrinax sisään, ehdottomasti.

- Mycoloth on kenties paras devour-creature, jota voit pelata. Niitä vois hankkia ainakin toisen jos kolmannenkin.

Skullmulcher on myös ok.
- Elemental mastery. Haluutko varmasti keskittää vieläkin enemmän resursseja yhteen creatureen, joka on jo valmiiksi vastustajasi silmätikku? Neljän manan droppina voit pelata vaikka
March Flitteria, jos halvalla tahdot päästä.

Sarkhan, kunhan niitä onnistut saamaan, ovat myös loistavia 4 manan droppeja.

- Goblin assault. Jos haluat välttämättä pelata tätä, poista pakasta muut goblinit, kun ne vain tappaa ittensä. Suurin ongelma tässä kortissa kuitenkin on, et sitä ei voi oikein pelata kolmos-droppina. Näin on kahdesta syystä: se tulee hyödylliseksi vasta monen vuoron päästä, missä ajassa vastustaja pääsee niskan päälle. Se ei luo blokkereita.
Jos mahdollista, hanki setti bitterblossomeita. Pelkästään niiden avulla pääset liikkeelle, vaikka koko muu pakka ei toimisi.

Toivottavasti sait jotain irti tästä höpötyksestäni. Onnea pakan tekoon.

~ Fisu