Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Peli porukkaa Viikonlopuksi  (Luettu 3663 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sieni Oy

Peli porukkaa Viikonlopuksi
« : 29.05.09 - klo 15:10 »
Tervehdys kaikille. Minulla tuli mieleen että onko ketään helsinkin ja järvenpään välisellä maastolla tarvitsemassa peli kamua? Olisinimittäin aikaa tulla pelailee

Poissa Maximilian Pegasus

Vs: Järvenpäässä pelaajia
« Vastaus #1 : 29.05.09 - klo 20:04 »
Jäin kiinni! Kyllähän jäkessä on paljonkin pelaajia, mutta eivät vain aina läydä toisiaan. Onneksi satuin luokalle jossa oli paljon mtg:n pelaajia.

Poissa Sieni Oy

« Vastaus #2 : 30.05.09 - klo 15:02 »
Tuuria sinulla kyllä siinä oli :) toivoisin että joku pelailisi minun ja kamuni kanssa joskus

Poissa Väinämöinen

« Vastaus #3 : 31.05.09 - klo 11:33 »
Järvenpäästä ollaan. Pari kaverii pelaa aktiivisemmin, pari harkitsee jatkavansa pelailua tauon jälkeen. Viimeaikoina tosin meikäläinenkin on keskittynyt vain casual pelaamiseen ja highlanderiin. Voiskos joskus kokeilla järjestellä drafteja ja/tai casual turnauksia missä pelattaisiin hieman heikomman tasoisilla dekeillä tai kaaosta yms. mukavaa?

Edit. Luulen että keskustelu tulisi siirtää "Turnaukset, tapahtumat ja peliporukat" alueelle.
« Viimeksi muokattu: 31.05.09 - klo 11:37 kirjoittanut Väinämöinen »
"Greatness, at any cost."

Poissa Raiger

« Vastaus #4 : 31.05.09 - klo 12:03 »
Mä järjestelen aina välillä, suunnitteilla olisi joku casual/t2 turnaus missä osallistumis maksu olisi 5e, ja palkintoja sen mukaan. Ehdotuksia ja muita otetaan tietysti vastaan, ja jos saadaan paljon pelaajia ja paikka jossa pelata mikä kävisi kaikille niin voisi ihan lähiaikoina järjestää.

Poissa Väinämöinen

« Vastaus #5 : 31.05.09 - klo 13:07 »
Mä järjestelen aina välillä, suunnitteilla olisi joku casual/t2 turnaus missä osallistumis maksu olisi 5e, ja palkintoja sen mukaan. Ehdotuksia ja muita otetaan tietysti vastaan, ja jos saadaan paljon pelaajia ja paikka jossa pelata mikä kävisi kaikille niin voisi ihan lähiaikoina järjestää.

Oolrait, mutta mitä itse lähdin hakemaan, niin voitaisiin pitää ihan maksuttomia turnauksia. Pelailtaisiin dekeillä mitä löytyy ja/tai meiltä saa lainaan jonkun läjän aina. Samalla hieman aloittelevammat pelaajat tai muuten vielä kokemattomat saisivat pientä turneen tuntua ja oppisivat toki sääntöjä ja itse peliä paremmin hieman kokeneimpien pelaajien opastuksella.
"Greatness, at any cost."

Poissa Raiger

« Vastaus #6 : 31.05.09 - klo 13:33 »
Niin nojoo.. Meinaat siis hupi pelejä eikä turnauksia?;)

Poissa Raiger

« Vastaus #7 : 31.05.09 - klo 13:43 »
Aloittelevia pelaajia en ole kauheasti täällä nähnyt, mutta jos semmoisia löytyy niin ilmiantakaa itsenne.. Multakin saa aina jonkun läjän lainaan, vaikka pelaankin lähinnä highlanderia.

Poissa Sieni Oy

« Vastaus #8 : 31.05.09 - klo 17:30 »
Yhdyn samaan kuin Väinämöinen :) Turnauksia aloittelijoille niin kuin minä. Ja niitä voisimme järjestellä

Poissa Raiger

« Vastaus #9 : 03.06.09 - klo 09:18 »
Pitäisikö pistää joku päivä, milloin aina kokoontuisimme pelaamaan?

Poissa Sieni Oy

« Vastaus #10 : 03.06.09 - klo 09:27 »
Tuo kuulostaisi hyvältä. Ilmotteles meille järvenpääläisille pelaajillee milloin ja mihin ja monelta. Tosin sepitääsopia kaikille.