Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Scourglass kysymys.  (Luettu 3192 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ismo

Scourglass kysymys.
« : 17.06.09 - klo 22:12 »
Moi, tällainen tilanne tuli tänään eteen kun olin testaamassa uutta artifakti pakkaani.

Mulla oli pöydällä kaksi artifact ukkoa ja Scourglass.

Vastustajalla myös kaksi cretua sekä kaksi muuta jotka olin poistanut pelistä Oblivion Ringillä.

Eli seuraavassa up keepissäni pelaan Scourglassin tuhoten vastustajani ukot mutta myös pelaamani
Oblivion Ringit eli tuleeko nämä poistamani cretut peliin vai vaikuttako juuri pelaani Scourglass vielä niihinkin, poistamalla vielä nekin pelistä ?

Kiitos noin etukäteen.

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Scourglass kysymys.
« Vastaus #1 : 17.06.09 - klo 22:27 »
Scourglass päräyttää ukot ja Oblivion Ringit.

Sen abilityn resolvattua Oblivion Ringien palautusability menee stäkkiin ja ukot palaavat peliin. Scourglass ei siis vaikuta niihin.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.