Jätän semanttiset analyysit niille joita kiinnostaa, mutta haluaisin lisätä, että mielestäni on melko kummaa ettei Wotcia yhtiönä kiinnosta ylläpitää perheystävällisten turnausten mainetta. Jos ikinä hankin muksuja, en todellakaan toisi niitä pelaamaan sm-kisoihin mitenkään mieluusti. Olettaisi että tuo meininki tuollaisena on bad for business? Onkohan DCI:lle tullut mieleen, että Suomen tapauksessa meininki edes voi mennä tuollaiseksi örveltämiseksi? Olen kyllä GP:iden side eventeissä pelannut jätkiä vastaan, jotka selkeästi olivat vähintään pilvessä, mutta tuommoista testosteronilla höystettyä perskännäilyä näkee kyllä tasan yhdessä maassa.
Olettaisin myös, että varttuneempia pelaajia ei välttämättä jaksa kiinnostaa tulla katsomaan kun teinit (tai no oikeastaan teinimieliset) vetävät kaljaa kaksin käsin, jolloin ne pari turnausta jossa papat jaksavat vuodessa käydä jäävät väliin. Tai no mitä minä nyt muista tiedän, mutta olettaisin että itse en jatkossa jaksaisi tulla juuri tuosta syystä, jos mtg rupeaa kiinnostamaan yhä vähemmän.
Onko teillä, jotka koette kaljan lipittämisen kisoissa tarpeelliseksi, jotain hyviä perusteluita sille miksi känni + mtg on oleellista sm-kisoissa?