Poromagia

Kirjoittaja Aihe: hydra pakka.  (Luettu 4755 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jupu_

hydra pakka.
« : 23.07.09 - klo 20:01 »
eli siis voisiko hydra pakka toimia vai onko se pelkkä unelma...

ajattelin että sillähän saisi aika isoja örmyjä mutta toisaaltane on aika hiaita... feral hydra olisi kyllä nopea pelaa jos sitä buustisi sitten jälkeempäin...

kysymys kuuluukin: ONKO TÄSSÄ MITÄÄN JÄRKEÄ??

Poissa Chaosworm

Vs: hydra pakka.
« Vastaus #1 : 23.07.09 - klo 20:15 »
Kaikessa on järkeä, jos pakka on hauska pelata tai jos sitä vastaan on äärimmäisen ärsyttävä pelata (yleensä kumpikin täyttyy, jos toinen täyttyy) tai jos siinä on joku idea, koska ei ole pakko mennä pelaamaan turnausformaatteja, vaan voi pelata casuaalia ja pyytää kavereitakin pelaamaan saman tasoisilla pakoilla.
aka. Awaclus

Poissa jupu_

« Vastaus #2 : 23.07.09 - klo 20:21 »
no joo mutta en siis taida vaihtaa nayaani pois jotta saisin hydra pakan... täytyy katsella onhan ne hydrat kivoja laittaa vaikka siihen nayaan mutta ei varmaan kannata kokonaan sellaista tehdä.....

Poissa Temppi88

« Vastaus #3 : 23.07.09 - klo 20:36 »
no joo mutta en siis taida vaihtaa nayaani pois jotta saisin hydra pakan... täytyy katsella onhan ne hydrat kivoja laittaa vaikka siihen nayaan mutta ei varmaan kannata kokonaan sellaista tehdä.....

Kokeile ihmeessä Protean Hydraa naya pakkaan. Itse olen jonkinlaista nayaa tekemässä ja aion Proteanin laittaa joukkoon. Kokeilemallahan sen näkee, että kannattaako.

Poissa zoukka

« Vastaus #4 : 23.07.09 - klo 20:55 »
Itsehän olen pelannut Kev Walker dekkiäkin joskus, joten siitä vaan jos oikeasti himottaa. En silti sinuna toivoisi siltä menestystä, enkä laittaisi siihen hirveästi rahaa  ;)

Poissa jupu_

« Vastaus #5 : 25.07.09 - klo 20:39 »
Siellä on jo proteanhydra ;), feral hydra ja 2 apocalypse hydraa ;););)

Poissa Omnicun

« Vastaus #6 : 26.07.09 - klo 02:27 »
Urza's Incubator ois pop.