Poromagia

Kirjoittaja Aihe: "Until end of turn" vs. "At the end of turn"  (Luettu 3145 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tuomou

"Until end of turn" vs. "At the end of turn"
« : 30.08.09 - klo 12:50 »
Jos muutan Genju of the Fensin olennoksi ennen vuoroni loppua, pitääkö tämä olento Pestilencen pöydässä jos pelissä ei ole muita olentoja?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: "Until end of turn" vs. "At the end of turn"
« Vastaus #1 : 30.08.09 - klo 12:55 »
Siitä tulee vuoron loppuun asti ukko ja Pestilence pysyy pelissä.
Kunhan sinulla vain on ukko beginning of the end stepin alussa, eli Pestilencen uhrausability ei mene stäkkiin jos sinulla on ukko siirtyessäsi beginning of end step:iin.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.