Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Harm's way  (Luettu 3169 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Naxos

Harm's way
« : 08.10.09 - klo 15:55 »
Harm's way
The next 2 damage that a source of your choice would deal to you or a permanent you control this turn is dealt to target creature or player instead.


Jos pelaaja A castaa vaikka Earthquaken X=2 ja pelaajalla B on kaksi 2/2 creaturea pelissä, voiko Harm's way:lla pelastaa ne? Voiko pelastaa yhtään? Miten päätetään missä järjestyksessä earthquake tekee vahingot?


Kiitos jo etukäteen
« Viimeksi muokattu: 08.10.09 - klo 15:57 kirjoittanut Naxos »

Poissa duracel

Re: Harm's way
« Vastaus #1 : 08.10.09 - klo 16:09 »
Earthquake tekee kaiken vahingon yhdellä kertaa, mutta Harm's Wayn kanssa saa valita mitä vahinkoja sillä torjuu. Voit pelastaa kaksi creaturea.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Harm's way
« Vastaus #2 : 08.10.09 - klo 16:38 »
Korjaanpa vähäsen.

Harm's Way
The next 2 damage that a source of your choice would deal to you and/or permanents you control this turn is dealt to target creature or player instead.

Harm's Wayn oracle text on muuttunut. Se tekee yhä samaa asiaa kuin ennenkin, se on vain hieman selkeämmin kirjoitettu. Kannattaa aina tarkistaa kortin teksti gathererista, niiden toiminta on voinut muuttua tai se voi olla aiempaa selkeämmin kirjoitettu.
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.