Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ob ja Warp World  (Luettu 4260 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Sammalsilta

Ob ja Warp World
« : 16.10.09 - klo 08:53 »
Kun nyt tuota tuolla mainosteltiin: http://www.wizards.com/Magic/Magazine/Article.aspx?x=mtg/daily/deck/300 Niin mieleeni heräsi ajatus, että Obithan tappavat toisensa tullessaan peliin yhtäaikaa Warp Worldilla eivätkä kerkeä tehdä mitään? Olenko väärässä?
Poistomyyntiä täysillä.

Poissa rudarc

Vs: Ob ja Warp World
« Vastaus #1 : 16.10.09 - klo 09:02 »
En osaa lukea sääntöjä.
« Viimeksi muokattu: 16.10.09 - klo 11:55 kirjoittanut duracel »

Poissa duracel

Re: Ob ja Warp World
« Vastaus #2 : 16.10.09 - klo 09:03 »
Kyllähän sinä väärässä olet. Ne menevät graveyardille legandary-säännön vuoksi, mutta niiden triggered abilityt kyllä toimivat, ja vastustaja menettää lifeä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa KukistajA

« Vastaus #3 : 16.10.09 - klo 11:40 »
Et ole väärässä ainakaan minun mielestäni. Parasta vaan toivoa ettei Obit tapaa kentällä.

Edit: Kun tarkemmin ajattelin, saat päättää missä järjestyksessä tavarat tulevat kentälle. Voit siis päättää, että toinen Ob tulee ennen läänejä ja toinen jälkeen. Täten landfall kerkeää triggeröityä.

Pyytäisin sinua (ja kaikkia muitakin uusia käyttäjiä) tutustumaan alueen sääntöihin joissa mm. kerrotaan kenen odotetaan palstalle postaavan.
Allekirjoitus näkyy vain MtgSuomi Premium™ -jäsenille.

Poissa duracel

Re: Vs: Ob ja Warp World
« Vastaus #4 : 16.10.09 - klo 12:05 »
Edit: Kun tarkemmin ajattelin, saat päättää missä järjestyksessä tavarat tulevat kentälle. Voit siis päättää, että toinen Ob tulee ennen läänejä ja toinen jälkeen. Täten landfall kerkeää triggeröityä.

Warp Worldissa ei saa päättää järjestystä, vaan kaikki tulevat Enchantmentteja lukuunottamatta yhtä aikaa peliin. Sitten kaikki Enchantmentit tulevat peliin yhtä aikaa.

Spellin resolvattua ennen kuin aktiivinen pelaaja saa priorityn, tarkistetaan ensin state-based actionit. Tässä tapauksessa siis pelissä olisi kaksi samannimistä Legendary permanenttia, joten ne pistettäisiin graveyardiin. Tämän jälkeen laitetaan stackkiin kaikki triggered abilityt, joiden triggeriehto on toteutunut. Kummankin Ob Nixiliksen abilityt ovat triggeröityneet monta kertaa, joten ne laitetaan kaikki stackiin kerralla (näiden järjestyksen saa valita). Sitten aktiivinen pelaaja saa priorityn. Abilityjen resolvatessa niitä suoritetaan niin paljon kuin mahdollista. Ukoille ei voi laittaa countereita, mutta viholliselta voi poistaa lifeä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
« Vastaus #5 : 20.10.09 - klo 19:17 »
Tuota Ob Obv kortti listaa lukiessani heräsi kysymys. Toimiiko Landfall ability Warppia heittäessä. Siis nostat Rampaging Balothsin ja 15 landia, niin saatko siitä todella ne 15 kappaletta 4/4 miestä?
« Viimeksi muokattu: 20.10.09 - klo 19:38 kirjoittanut Wrakis »

Poissa luma

Re: Vs: Ob ja Warp World
« Vastaus #6 : 20.10.09 - klo 19:19 »
Tuota Ob Obv kortti listaa lukiessani heräsi kysymys. Toimiiko Landfall ability Warppia heittäessä. Siis nostat Rampaging Balothsin ja 15 landia, niin saatko siitä todella ne 15 kappaletta 4/4 miestä?

Kyllä tulee.