Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kicker & Feast of Blood & Soul's Fire  (Luettu 3241 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ScoopArt

Kicker & Feast of Blood & Soul's Fire
« : 29.12.09 - klo 01:15 »
Haulla ei löytynyt, joten:

1. Vastustajalla on tiskissä Gatekeeper of Malakir. Pelaan Clonen, ja kopioin sillä Gatekeeperin. Voinko maksaa nyt Gatekeeperin kickeriä?
Väitin ettei se onnistu, vastustaja oli eri mieltä. Miten on, ja miksi?

2. Minulla on kentällä kaksi vampyyriä, ja pelaan Feast of Bloodin. Vastustaja vastaa Unsummonilla toiseen vampyyreistäni. Mitä tapahtuu Feast of Bloodille?
Olin sitä mieltä, että Feast of Blood tulee läpi, vaikka vampyyri olikin pomputettu käteen. Vastustaja puolestaan oli eri mieltä.

3. Minulla on tiskissä Woolly Thoctar, ja pelaan Soul's Firen vastustajaan valiten Thoctarin. Vastustaja vastaa Terrorilla tähdäten Thoctariani. Mitä tekee Soul's Fire?

Kiitän jo etukäteen.

Poissa luma

Re: Kicker & Feast of Blood & Soul's Fire
« Vastaus #1 : 29.12.09 - klo 01:18 »
1. Et voi maksaa kickeriä, koska se pitäisi tehdä jo spelliä pelatessa. Clonen kopioima olento valitaan vasta silloin, kun se tulisi battlefieldille.

2. Feast of Blood vaatii ainoastaan, että sinulla on kaksi vampyyriä kun castaat sen. Sen jälkeen se ei enää välitä vampyyreistäsi, eikä haittaa vaikka vastustajasi bouncaisi toisen niistä.

3. Soul's Firen ensimmäinen target (Woolly Thoctar) on laiton, koska Thoctar ei ole enää battlefieldillä. Koska sillä on vielä yksi laillinen target (vastustaja), se resolvaa, muttei tee mitään koska sillä ei ole laillista targetia joka tekisi damagea.