Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Löytyykö PS3 omistajia?  (Luettu 15078 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TehJozma

Löytyykö PS3 omistajia?
« : 10.01.10 - klo 19:43 »
Kaveripyyntöjä kaivataan ketkä tämän kyseisen kapistuksen omistaa ;)

Minut löytää nimimerkillä TehJozma
 :)

Poissa OCS

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • "Voittajat eivät huijaa, eikä huijaajat voita"
Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #1 : 11.01.10 - klo 21:12 »
Löytyy, tosin olen viettänyt suurimman osan PS3lla pelaamastania ajasta PS1 ja PS2 pelien parissa :)

PSN nicki on sama, jolla pyörin täällä...
Megazone nick: Omnislash
Rank: Officer Candinate
Hi-Score: 27050
Hi-Accuracy: 100%

Poissa Planeswalker

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • "Welcome to Pandora, kiddos"
Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #2 : 18.01.10 - klo 17:15 »
Plasmageddon nickin takaa löytyisin minä.
Our journey starts, on this long, long steep slope.

H/W

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #3 : 19.02.10 - klo 22:15 »
Mun nick on PaniikkiSotilas
-Tosin en pääse onlineen pelailemaan kun max 10min, sit katkasee yhteyden (valittaa että kaapeli ei olis muka kiinni).
Pitäs jaksaa käyttää jossain liikkeessä  :-'
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa TehJozma

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #4 : 23.02.10 - klo 21:30 »
Voisi lisäkysymyksenä heittää että mitä pelejä sitten pelailette :) Itse pelailen tällä hetkellä suurimmaksi osaksi Assassins creed 2 ja Soul Calibur 4.

-
Mun nick on PaniikkiSotilas
-Tosin en pääse onlineen pelailemaan kun max 10min, sit katkasee yhteyden (valittaa että kaapeli ei olis muka kiinni).
Pitäs jaksaa käyttää jossain liikkeessä  :-\

Outoa. Itse kun olen yhteydessä Wlanin kautta. Itselläni pätkäili myös yhteys mutta sain sen pois päivittämällä reitittimen.

Poissa Akspee

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #5 : 23.02.10 - klo 22:09 »
Voisi lisäkysymyksenä heittää että mitä pelejä sitten pelailette :) Itse pelailen tällä hetkellä suurimmaksi osaksi Assassins creed 2 ja Soul Calibur 4.

Bayonettaa, Dead Spacea ja NHL10:ä on tullu viime aikoina tahkottua.

NHL10:n kanssa on ollut mystinen ongelma kun ei saa tuttujen kanssa peliä alotettua verkossa ei sitten mitenkään, enpä oo kyllä jaksanu perehtyäkään.
H/W - http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=27734.0


"Tilaan urheilulehteä joten eiköhän se kerro, että tiedän todellakin mistä puhun."

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #6 : 23.02.10 - klo 22:58 »
Voisi lisäkysymyksenä heittää että mitä pelejä sitten pelailette :) Itse pelailen tällä hetkellä suurimmaksi osaksi Assassins creed 2 ja Soul Calibur 4.
Infamous ja Rockband.
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa Juzam Djinn

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #7 : 24.02.10 - klo 00:12 »
PSN: ShemZu

Nyt ei ole viikkoon tai pariin tullut pelailtua, mutta verkossa pelattavista peleistä löytyy Uncharted 2 ja Demon's Souls.

Poissa Nastaboi

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #8 : 24.02.10 - klo 09:36 »
Voisinpa laittaa tännekin pyynnön:

Jos joltain löytyy Rock Band ykkönen Euroopan aluekoodeilla, olisiko levyn lainaaminen lyhyeksi ajaksi mahdollista? Haluaisin laajentaa kakkosen soundtrackia.

[EDIT:] Taisi löytyä.
« Viimeksi muokattu: 24.02.10 - klo 14:07 kirjoittanut Nastaboi »
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Planeswalker

  • L1-tuomari
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • "Welcome to Pandora, kiddos"
Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #9 : 24.02.10 - klo 11:24 »
Voisi lisäkysymyksenä heittää että mitä pelejä sitten pelailette :) Itse pelailen tällä hetkellä suurimmaksi osaksi Assassins creed 2 ja Soul Calibur 4.

Plasmageddon nickin takaa löytyisin minä.

Assassins Creed 2:sen joku aika sitten läpi pelasin, sitä silloin tällöin mutta ei enää kovin usein. Mirror's Edgeä kanssa välillä pelailen vaikka sekin on jo 6 kertaa läpi pelattu :) Veli pelaa paljon NHL:lää samalla käyttäjällä, itse en siitä perusta. Resistance 1 ja 2 ovat loistavia ja niitä tulee kavereiden kanssa paljon pelailtua, myös netissä, ja silloin kun on paljon porukkaa meillä tulee myös LittleBigPlanetia hakkailtua porukalla :) Siinä varmaan lähinnä ne mitä nykyään tulee pelailtua, tekis mieli kyllä ostaa muutama uusi peli taas :P
Our journey starts, on this long, long steep slope.

H/W

Poissa Jukkis

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #10 : 25.02.10 - klo 00:01 »
TF2, COD: MW2, Borderlands. Onhan noita vaikka mitä rokkibändejä ja LBP:itä, mutta noita kolmea tulee tahkottua eniten.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa jupu_

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #11 : 05.04.10 - klo 13:24 »
Käyn pleikkarin hakemassa perjantaina:D. ostettu on jo oblivion ja sitten mietin uutta final fantasya ja battlefieldiä. mitäs muu porukka pelailee?

Poissa MiqueZgu

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #12 : 05.04.10 - klo 13:56 »
elä hyvämies osta mitään battlefieldiä... hanki vaikka call of duty mieluummin se on sentään paljon parempi..
itte pelailen God of waria, devil may cryta yms...

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #13 : 05.04.10 - klo 14:08 »
elä hyvämies osta mitään battlefieldiä... hanki vaikka call of duty mieluummin se on sentään paljon parempi..
itte pelailen God of waria, devil may cryta yms...
Battlefield -pelisarja on ihan käsittämättömän hyvä.
Ja ite en oo koskaan tuhlannu montaakymppiä God of War peleihin, koska ne on niin lyhyitä. Kaverilta on ollu lainassa ps2:lle ja pystyin toteamaan että mua ois suorastaan vituttanu jos oisin ite ostanu.
« Viimeksi muokattu: 05.04.10 - klo 14:13 kirjoittanut GhettoBoyFIN »
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa Jukkis

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #14 : 05.04.10 - klo 14:46 »
Kuulin kyllä, että uusin Battlefield omais paremman moninpelin kuin MW 2.  :o
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Sigu7

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #15 : 05.04.10 - klo 15:26 »
Älkää hyvät ihmiset Bäfää tai CoDia pelatko! Kyllä se MAG on tosi peli...

Ja itse siis pelailen änäriä ja silloin tällöin MAGia kun kavereita löytyy online.

Poissa GhettoBoyFIN

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #16 : 06.04.10 - klo 06:32 »
Älkää hyvät ihmiset Bäfää tai CoDia pelatko! Kyllä se MAG on tosi peli...

Ja itse siis pelailen änäriä ja silloin tällöin MAGia kun kavereita löytyy online.
Noh, nytkun sitä on tuommonen vehe hommattu niin kai sitä grafiikkaakin vähän haluaa?
MAGissa siinä on säästelty jotta yli 200-pelaajan nettipeli saataisi toimimaan.
Mutta kieltämättä houkuttelevalta kuulostaa tuo kyseinen seikka  :)
http://mtgsuomi.fi/listat/GhettoBoyFIN/om/

How to shave your beard like a man? You don't, you don't shave.. That's how man shaves.

Poissa jupu_

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #17 : 06.04.10 - klo 07:29 »
Noh eka varmaan tulee kaupasta haettua final fantasy, oblivion jo löytyykin. Varmaan noita hakatessa menee jonkin aikaa, mutta ostan kyllä bad comppany 2sen varaan ensi viikolla jos satun kaupasta löytämään.

Poissa Jukkis

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #18 : 06.04.10 - klo 12:18 »
Noi pelit kannattaa tilata netistä. Säästää helposti sen 25+ %. Myös huuto.netistä löytää ihan kelpo hintaan uusiakin pelejä.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa jupu_

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #19 : 06.04.10 - klo 13:45 »
Mistäs nettikaupasta löytyy? pelaamaan.fi tai joku tälläinen olisi hyvä kun saa tilattua paikalliseen elokuvateatteriin.

Poissa Shere

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #20 : 06.04.10 - klo 20:37 »
Mistäs nettikaupasta löytyy? pelaamaan.fi tai joku tälläinen olisi hyvä kun saa tilattua paikalliseen elokuvateatteriin.

verkkokauppa.com tarjoaa palvelua jossa voi tilata postitoimituksena ahvenanmaan varastolta, jolloin jotenkin onnistutaan välttämään arvolisävero (joku selittäköön jos haluaa, itse en tiedä näistä mitään). On aika halpaa kun ihan uudetkin pelit maksaa jotain 45€ postikuluineen.

Itse ketjun aiheeseen liittyen sain vastikään PS3n lahjaksi. En ole oikein nettimoninpeli-ihmisiä, mutta Blazblueta aion ruveta hakkaamaan paljon kunhan saan sen ja siinä jos joku haluaa minua ownata niin SheerShere on nimimerkki.

Poissa Peikko

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #21 : 07.04.10 - klo 00:07 »
Play.com ja huuto.net kannattaa tsekata aina. Varsinkin jälkimmäinen tarjoaa usein yllättävänkin hyviä hintoja, kunhan jaksaa hieman odottaa ja kytätä. Pleikkarille voi toki myös tilata pelejä rapakon takaa, tai vaikka Japanista, mikäli kieli menee kuin vettä vaan. Pelit ovat aluekoodittomia, mikä on ilouutinen ennen kaikkea Demon's Soulsin kohdalla, joka tuskin euroopan julkaisua ikinä kokee. Omani tilasin http://www.axelmusic.com/ -osoitteesta, joskin toimitusaika oli piiiiiitkä, koska peliä ei ollut varastossa tilausta tehdessäni. Suosittelen kaikille, pakkohankinta toiminnallisen roolipelin ystäville.

Playssa ongelmana ei ole kuin pitkähköt toimitusajat (joskus tulee alle viikossa, joskus kahdessa), uudet pelit yleensä ~50e/pala ja tarjouksia lafkassa on vähän väliä. Muutaman kuukauden vanhat pelit ovat yleensä puoli-ilmaisia. "Free delivery on all items" kattaa myös Suomen. Kirjallisuutta, leffoja ja muiden alustojen pelejäkin on tarjolla samoin, edullisin hinnoin.

Poissa Jukkis

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #22 : 07.04.10 - klo 15:48 »
Ei ole play.comista kestänyt ikinä kuin maksimissaan viisi päivää, yleensä vähemmän. Ja olen tilannut useampaan kertaan leffoja ja pelejä. Tuotteet tulevat yksittäispakattuina, jolloin jokainen lähetys on omansa (leffat ja pelit suoraan postiluukusta/-laatikkoon), eikä näin ollen ole vaaraa jumiutua tulliin (ellei yksittäinen tilattava tuote ole ns. liian kallis).
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa korpi

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #23 : 07.04.10 - klo 16:54 »
Ei ole play.comista kestänyt ikinä kuin maksimissaan viisi päivää, yleensä vähemmän. Ja olen tilannut useampaan kertaan leffoja ja pelejä. Tuotteet tulevat yksittäispakattuina, jolloin jokainen lähetys on omansa (leffat ja pelit suoraan postiluukusta/-laatikkoon), eikä näin ollen ole vaaraa jumiutua tulliin (ellei yksittäinen tilattava tuote ole ns. liian kallis).

Eipä jää käsittääkseni play.comin tuotteet tulliin muutenkaan, kun firma sijaitsee EU:n rajojen sisällä.

Hyviä kokemuksia ja nopeita toimituksia itsellänikin play.comista.

Poissa Jukkis

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #24 : 07.04.10 - klo 17:00 »
Paitsi että Jersey ei kuulu EU:hun, joten tullit menee ihan normisti.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #25 : 07.04.10 - klo 17:03 »
Koko Playn halpojen hintojen idea on, että se sijaitsee EU:n ulkopuolisessa veroparatiisissä, eli ihan kirjaimellisesti jontkan Jerseyssä. Tämän hintana joudutte sitten maksamaan tuon tullialueeseen kuulumattomuuden.

Poissa Karhumies

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #26 : 07.04.10 - klo 17:09 »
Käyn pleikkarin hakemassa perjantaina:D. ostettu on jo oblivion ja sitten mietin uutta final fantasya ja battlefieldiä. mitäs muu porukka pelailee?

Viimeisimpinä yksinpeleinä Heavy Rain ja Bioshock 2. Bioshockissa on muuten kurjat spritet PS-versiossa, olisi ilmeisesti pitänyt ostaa se boksille. *huokaus* Valkyria Chronicles on IMO PS3:n paras yksinpeli, ja siihen latasin juuri maksullisia lisäskenuja PSN storesta.

Ladattavien moninpelien helmiä ovat NHL 3on3 Arcade (jo ilmainen demo on loistava!), Rag Doll Kung Fu, Tank Battles sekä Bomberman Ultra. Nettikaupan ulkopuolella moninpelirintamalla onkin sitten pelottavan hiljaista: jopa Wiillä on paljon enemmän eloa. :(

Seuraavina hankintalistalla ovat God of War 3 sekä Disgaea 3. Jos teiltä löytyy käytettynä ja haluatte saada myytyä, niin ottakaa yhteyttä YV:llä.

Poissa luma

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #27 : 07.04.10 - klo 20:21 »
Sen verran viilaan pilkkua ja korjaan edellisiä, että Jersey kuuluu EU:n tullialueeseen, joten tullia sieltä tulevista tavaroista ei tarvitse missään tilanteessa maksaa. Sen sijaan se ei kuulu EU:n veroalueeseen, joten arvonlisävero saattaa napsahtaa maksettavaksi, mikäli sen määrä ylittäisi 10 euroa.

Poissa jupu_

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #28 : 09.04.10 - klo 20:53 »
Vittu netti bugaa 2min käytön jälkeen, täytyy kait vetää piuha koneeseen, muten nickkini on jjjupu

Poissa Anssi

Vs: Löytyykö PS3 omistajia?
« Vastaus #29 : 09.04.10 - klo 21:01 »
FF 7 ja 8 muuten löytyy storesta 10€/kpl, kannattaa ostaa jos ole vanhemmilla konsoleilla pelannut.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä