Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Worldgorger dragon + animate  (Luettu 3344 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Naxos

Worldgorger dragon + animate
« : 27.01.10 - klo 11:54 »
Jos gravella on vain worldgorger dragon ja pelataan animointi enchant (necromancy,animate dead, dance of the dead), niin päästään looppiin. Voiko tuosta loopista päästä mitenkään pois, jos grave(i)lle ei tule uusia creatureita? Jos ei pysty, niin miten peli tälläisessa tilanteessa sitten päättyy?

Poissa Polari

Vs: Worldgorger dragon + animate
« Vastaus #1 : 27.01.10 - klo 12:16 »
Jos peliin syntyy loputtomasti pyörivä looppi joka sisältää yhden tai useamman pelaajan tekemiä valintoja, pelaaja valitsee kuinka monta kertaa loopin annetaan pyöriä, jonka jälkeen täytyy valita toiminto jolla se pysähtyy. Tämä siis pätee Animate Deadin ja Worldgorger Dragonin kanssa tapauksessa jossa muitakin targetteja on, jolloin jossain vaiheessa on valittava sellainen. Jos taas muita vaihtoehtoja - tai valintoja ylipäätään kuten vaikka kolmen Worldgorger Dragonin aiheuttaman loopin tapauksessa - ei ole, peli päättyy tasuriin.

Huomaa että tämä koskee vain osana looppia tehtäviä valintoja, muita pelauksia eivät säännöt pakota tekemään. Esim. jos kummalla tahansa pelaajista on pöydässä Seal of Cleansing (jolla loopin voisi katkaista tuhoamalla Animate Deadin), sitä ei ole pakko käyttää vaan pelin voi halutessaan antaa päätyä tasuriksi.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)