Jos peliin syntyy loputtomasti pyörivä looppi joka sisältää yhden tai useamman pelaajan tekemiä valintoja, pelaaja valitsee kuinka monta kertaa loopin annetaan pyöriä, jonka jälkeen täytyy valita toiminto jolla se pysähtyy. Tämä siis pätee Animate Deadin ja Worldgorger Dragonin kanssa tapauksessa jossa muitakin targetteja on, jolloin jossain vaiheessa on valittava sellainen. Jos taas muita vaihtoehtoja - tai valintoja ylipäätään kuten vaikka kolmen Worldgorger Dragonin aiheuttaman loopin tapauksessa - ei ole, peli päättyy tasuriin.
Huomaa että tämä koskee vain osana looppia tehtäviä valintoja, muita pelauksia eivät säännöt pakota tekemään. Esim. jos kummalla tahansa pelaajista on pöydässä Seal of Cleansing (jolla loopin voisi katkaista tuhoamalla Animate Deadin), sitä ei ole pakko käyttää vaan pelin voi halutessaan antaa päätyä tasuriksi.