Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kusetus yritys  (Luettu 3447 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa angel882

Kusetus yritys
« : 01.02.10 - klo 17:04 »
Hoi, sääntökysymys:
"Jos omistaa warchieffin pöydässä ja sulla on viisi ländiä. Epäilet et kaverilla on Daze kädessä. Täppäät kaikki viisi ländiä ja pelaat SGC:n. Jos kaveri menee vipuun ja pelaa Dazen. Onko väärin jos ei "ilmoita" vastustajalle et hei mulla on vielä mana poolissa, vaan yrittää saada kaverin ansaan?? Jos toimii näin, onko se sääntöjen vastaista vai onko se lailista ja oot muuten vaan paskiainen??"  :)

Poissa duracel

Re: Kusetus yritys
« Vastaus #1 : 01.02.10 - klo 17:12 »
Säännöt nimenomaan kieltävät tällaisen. Kun passaat priorityn manaa poolissa, sinun pitää sanoa minkälaista manaa ja kuinka paljon sitä on.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Kusetus yritys
« Vastaus #2 : 01.02.10 - klo 17:13 »
106.4a If a player passes priority (see rule 115) while there is mana in his or her mana pool, that player announces what mana is there. If any mana remains in a player’s mana pool after he or she spends mana to pay a cost, that player announces what mana is still there.

Säännöt sanovat että pooliin jäänyt mana täytyy ilmoittaa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?