Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kuoion chillaus draftit  (Luettu 2971 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa error1

Kuoion chillaus draftit
« : 09.02.10 - klo 19:56 »
Onko oletko kiinnostunut draftaamaan Kuopion alueella? Itse olen saanut magic-manian pitkän tauon jälkeen ja kiinnostaisi pelata magic-korteilla. Kunnon pakkaa en halua alkaa rakentamaan, joten draftaus olisi mukava vaihtoehto. Kyllä tietokoneellakin voi pelata korttia, mutta jotenkin vanhanaikaisena olen viehtynyt "perinteiseen" tyyliin

Ajattelin että kerran kuukaudessa, jos löytyisi vähintään kahdeksan pelaajaa voisi vapaamuotoisen draftin järjestää hyvässä hengessä. Tyyliin joka kuukauden viimeinen sunnuntai voisi olla pelipäivä tai jotain. Kuulisin mielelläni onko Kuopiossa kiinnostuneita draftaamaan vaikka tämän kuun viimeisenä sunnuntaina?

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: Kuoion chillaus draftit
« Vastaus #1 : 09.02.10 - klo 20:04 »
Tämän kuun loppuun en varmaan pääse, mutta idea kuulostaa hyvältä. Meillä olisi kaveri porukka joka on jo miettinyt oman dräftiporukan kasaamista, joten ideat voitaisiin laittaa yhteen. Mitenkä buustereiden hommaaminen tapahtuisi (kun Kuopiosta meni fantasiapelit konkkaan) ja paljon se sitten tulisi maksamaan per henkilö? Ja pelataanko uusimpia settejä?

Poissa error1

« Vastaus #2 : 09.02.10 - klo 21:32 »
Kiva kuulla, että kiinnostuneita voisi löytyä. Se kuinka boosterit hommattaisiin olisi kyllä aivan sopimuskysymys. Voisin vaikka itse tilata boosterilaatikon, josta sitten varmaankin saisi 3 boosteria kympillä tms. Itse olisin kiinnostunut uudesta world wake setistä, jossa ehkä olisi vähän zendikaria. Uudet setit olisivat siinä mielessä hyviä, että ne jotka haluavat käyttää kortteja myös tavan turnauksissa saisivat korteille mahdollisimman pitkän eliniän type kakkoseen... tai miksi sitä uusimmista korteista pelattavaa turnausta nykyään kutsutaankin :).

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
« Vastaus #3 : 09.02.10 - klo 22:17 »
Joo, T2:han se. Mä nyt kyselen kavereilta, että ketkä lähtis mukaan, niin sovitaan asiasta. Luulis, että saadaan helpostikin se kasin porukka. Ja Worldwake olis tosiaan hyvä, että pääsis T2:ssa sitä hyödyntämään. Miksei myös sitä Zendikariakin.

Poissa imppu

« Vastaus #4 : 09.02.10 - klo 22:35 »
Ensi kuussa alkaa FNM:t taas pyörimään. Draftia taisi olla 4.3 Torstaina. Lisää infoa sunnuntain jälkeen.

Poissa error1

« Vastaus #5 : 10.02.10 - klo 17:26 »
Kuulostaa oikein hyvältä. Ajattelin ettei täällä Kuopiossa juuri drafteja ole niin voisi niitä sitten itse järjestää. Onko FNM-draftit minkä hintaisia ja missä niitä pelataan? Ehkäpä näistä tulee sitten tietoa sunnuntain jälkeen :)

Poissa Puhis

« Vastaus #6 : 15.02.10 - klo 20:32 »
Itse muutan maaliskuun alussa Kuopioon kevääksi, tarkemmin sanottuna toukokuun loppuun asti. Olisin kiinnostunut tulemaan draftailemään, mikäli pelejä olisi tulossa. Joten laittakaa vaikka viestiä tähän ketjuun tai uuteen topiciin, kun pelejä olisi tulossa!

Poissa error1

« Vastaus #7 : 15.02.10 - klo 21:56 »
No niin meitä on minä, puhis, wrakkis + frendit ja ehkä ite voisin saada jonkun mukaan. Jos innokkaita olisi voisin tilata vaikka boxin zendikaria ja worldwakea... niin noilla sais pelattua öö jo muutaman draftin. 8 pelaajaa kertaa 3 boosteria kertaa 3 pelikertaa tekee 72 boosteria. Näin ollen jos pelaisi 1-2 kertaa kuukaudessa niin aika nopeasti menisivät. Jenkeistä saisi nyt kohtalaisen edullisesti kuitenkin noita kortteja.

Katsotaan mikä tämä drafti tarjonta on impulla, mutta ei se välttämättä muutama ylimääräinen drafti pahaa kellekään tekisi :P

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
« Vastaus #8 : 15.02.10 - klo 22:19 »
mutta ei se välttämättä muutama ylimääräinen drafti pahaa kellekään tekisi :P
Totta. Ja sitten vielä jos tällä porukalla olisi omataso verrattuna näihin vähän virallisimpiin peleihin. Kuten jo viestissä laitoin error1:lle, niin otan kavereilta selvää, että ketkä ovat lähdössä mukaan pelaamaan. Uskon, että saan helpostikin tarpeeksi pelaajia. ;)