Onnistuneiden
Jyväskylän ja
Lappeenrannan lekareissujen ryöstöretkien jälkeen minulta on kovasti kyselty, milloin tätä herkkua saataisiin myös kotikonnuille Joensuuhun. Koska en ole 60km välimatkan takia pyörimässä Jönssissä jatkuvasti enkä halua toistella samaa litaniaa jokaiselle kysyjälle erikseen, ajattelin koota Joensuun lähiaikojen turnaustoiminnan yhteen ketjuun kronologisessa järjestyksessä. Olkaatten hyvät:
Joka perjantai, klo 16-20: FNM, FantsuFormaatit: Tämän ketjun kakkosviestissä
Palkinnot: FNM-foileja ja boostereita
Järjestäjä: Fantsu
Lisätietoja: Jos FNM saadaan järjestettyä Joensuussa joka viikko aikavälillä 31.3.-25.6., saadaan Joensuun Fantsuun myyntiin From the Vault: Exiledia! Lisäksi FNM:ään vähintään 12 kertaa (13 mahdollisesta kerrasta) kyseisellä aikavälillä osallistuvat pelaajat saavat
rahanarvoisia etuja. Kannattaa siis osallistua FNM:ään!
Su 16.5. 11-> 2HG Saksalaishighlander, Nuorisokahvila ScreamFormaatti: Saksalaishighlander. Yhteinen korttipoolirajoitus, joten ei samaa korttia kahta kertaa per tiimi. Käytetään saksalaista bännilistaa, mutta IE/CE/Champs kortit kielletty.
Palkinnot: Boostereita ja WPN-promoja.
Järjestäjä: chibi järjestää ja tuomaroi?
Lisätietoja:
TurnausketjuLa 22.5. 11-> Rise of the Eldrazi Game Day, Jaaman kylätalo, RääkkyläFormaatti: Standard
Palkinnot: WotCilta osallistumispromo kaikille sekä rare promo top 8:lle. Mahdollisesti mestaruusdiplomi voittajalle. Lisäksi boostereita.
Järjestäjä: minä järjestän ja tuomaroin
Lisätietoja:
TurnausketjuLa 22.5. 18-> Saksalais-highlander, Jaaman kylätalo, RääkkyläFormaatti: Saksalais-highlander
Palkinnot: WPN-promoja sekä boostereita.
Järjestäjä: minä järjestän, chibi tuomaroi
Lisätietoja:
TurnausketjuSu 23.5. 11-> Legacy, Jaaman kylätalo, RääkkyläFormaatti: Legacy
Palkinnot: Schembo hankkii irtokorttipalkinnot, lisäksi boostereita
Järjestäjä: minä järjestän, chibi tuomaroi
Lisätietoja:
TurnausketjuSu 23.5. (Legacyn toppien aikaan tai hieman ennen) 2HG draft, Jaaman kylätalo, RääkkyläFormaatti: 6 boosterin 2 HG booster draft
Palkinnot: Boostereita.
Järjestäjä: minä järjestän ja tuomaroin
Lisätietoja:
TurnausketjuMuut turnausformaatit, ehdotuksia otetaan vastaanVoin järjestää pyynnöstä periaatteessa minkä hyvänsä formaatin MtG-turnauksen - joskaan en aivan minä hyvänsä ajankohtana. Ehdotuksia vormaateiksi saa esittää tässä ketjussa. Jos formaatti on DCI:n hyväksymä ja pelaajia saadaan paikalle minimissään 8 kappaletta, turnaus voidaan pitää sanktioituna.