En jaksanut lukea tuota listaa läpi, koska se on loppupeleissä aika irrelevanttia. Kukin peliporukka pelaa sellaisella cubella kuin tykkää. Powerien ja un-korttien yms. sisällyttäminen on kuitenkin loppupeleissä vain makuasia. Kannattaa keskustella niiden pelikaverien kanssa siitä millaiseen suuntaan haluaisivat cubea kehittää niin kaikilla on hauskaa. Itse esim. tykkään siitä että cubessa on sopivasti kahden kortin komboja joita metsästämällä voi kivasti pilata draftinsa. Myös mahdollisuus hieman epätavallisempien draftidekkien, kuten CAL, draftaamiseen lisää hupia. Suurimpana ongelmana tuossa listassa näkisin vähäisen korttimäärän. Cubessa saisi olla niin reilusti kortteja, ettei voi kovinkaan varmasti olettaa jonkun tietyn kortin olevan poolissa. Muuten parin ekan draftin jälkeen menee homma vähän tympeäksi kun tietää täsmälleen mitä odottaa ja tietää pahimpien pommien olevan muilla jos ei niitä ole itse nähnyt.
Cubemäärään liittyen meillä on Jyväskylässä ainakin yksi kohtalaisella käytöllä ollut noin 600 kortin kuutio. Kaverilta löytyy Mikkelistä saman kokoluokan cube ja Tampereellakin olen yhtä kuutiota draftannut.