Mun mielestä mythic on oikein hyvä rarity. Vertaa muihin 2gg ukkoihin jota on saatavilla:
Gudgel Troll - 2GG 4/3, G:regenerate
Ezuri's Brigade - 2GG 4/4, metalcraft -> 8/8
Obstinate Baloth - 2GG 4/4, tuo 4 lifeä ja jos joutuis diskardaamaan niin laitetaan tiskiin
Vengevine - 2GG 4/3, Haste ja jos castaat vuorosi toista miestä palauta gravelta tiskiin
Wolfbriar Elemental - 2GG 4/4, ja multipotku G:llä saa 2/2 susia pöytään.
Tämän lapun esikuvanahan toimii ilmeisesti
Troll Ascetic joka on 1gg 3/2 jonka voi countteroida. Miten tuohon saadaan ängettyä 1:llä generic manalla +1/+2 ja uncounterable jos se olis vain rare? (Ok onhan se sentään legenda, mutta silti.)
Thrun eri formaateissa:
Limited: 2GG 4/4 vanilla miehet on ihan siedettäviä. Sitten jos sillä on jotain relevantteja abilityjä (esim regenerate) se pomppaa heti paremmaksi. 2GG 4/4 uncountterable on ihan ok diili, 2GG 4/4 jolla suoja vastustajan targetoinnilta on hyvä diili ja aikaisemmin mainittu 2GG 4/4 regauksella on hyvä diili. Sitten kun nämä lykätään yhteen = 2GG 4/4 uncountterable, Shroud+ ja 1G reg... Mautonta
Standard: Rampissa ja pakoissa jotka pelaa splash vihreää varmaan ihan hyvä mies. Ei kuole heti poistoon. Hirveästi ei muistaakseni ole standardissa massapoistoa joka ei anna regata..? Itse en k.o. formaattia pelaa, mutta eikö pauttia rallaa ainoa pelattu sweeppi ole DoJ?
Extended: Täällä ei välttämättä ihan hirveän pelikelpoinen. Jälleen: formaattia pelaamattomana vähän vaikea sanoa. Ajatuksia anyone?
Eternal: Täällä taidetaan pelata niin paljon comboja että jää ehkä vähän kuolleeksi lapuksi. Ehkä joku mauton ramppi voi pelata?
[ger] Highlander: Kuolee kyllä WoGiin ja Damnationiin, sekä tod.näk. edicteihin. Mutta mitäs sillä on väliä kun se maksaa vain 2GG? Varmasti kaikki vihreää ja miehiä/aggroa peluuttavat haluavat tämän sisään. Jos on vanha rölli sisällä niin tämähän korvaa sen samantien. Itse ainakin haluan tämän omaan mono G ramppiini. Saattaa jopa tiputtaa Vengevinen vaihtoon.
[EDH]: Tähän en puutu laisinkaan kun en niin pitkään aikaan ole millään tavalla metaa seurannut.
konkluusio: DO WANT