Jos pelaaja ei sano mitään, on silloin minun mielestäni kyseessä normaali land drop, eikä tuossa tilanteessa siten enää voisi pelata toista landia. Minusta tuossa tilanteessa on kyse pelivirheestä, eivätkä säännöt minun nähdäkseni anna mahdollisuutta tilanteen pelastamiseen. Muiden mielipiteitä odotellessa.
Edit (lisätäänpä lainaus säännöistä):
305.2. A player may normally play only one land during his or her turn; however, continuous effects may increase this number. If any such effects exist, the player announces which effect, or this rule, applies to each land play as it happens.
~jari