Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Legacy Mikkeli 08.01.2011 (Coveragee!)  (Luettu 14850 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Rancid-

Vs: Legacy Mikkeli 08.01.2011 (Coveragee!)
« Vastaus #60 : 09.01.11 - klo 04:44 »
Lainaus
Kakkospelissä tiputan ykkösvuoron Chalicen yhdellä
...
Jatkan Ravager - Relic

::)
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Kerperos

« Vastaus #61 : 09.01.11 - klo 07:36 »
Top8 deckit
1. Dredge
2. CounterTop
3. Dreadstill
4. Dredge
5. WB Tempo
6. Mono black aggro Zombies
7. Enchantress
8. Goblins

Suolasijat
9. Imperial Painter
10. CounterTop Bant

Oli mukava nähdä kaks vähän roguempaa pakkaa top8 peleissä.
Paremman kokoelman puolesta:
H/W: Kerperos's Trade Tavern

Poissa chibi

« Vastaus #62 : 09.01.11 - klo 13:24 »
Kun eipä tässä parempaakaan tekemistä juuri nyt ole, niin väännän teille lyhyehkön selonteon siitä, miten omat pelini menivät. Pelasin siis dredgeä, kuten Team Dredgessä kuuluukin (2 meistä oli top8ssa!).
Dekin main ei mitään erityistä sisältänyt (kaikki varmaan tietää mitä se dredge tekee...), joten listaan tähän sideni.

4 Unmask (viiden tähden lappu)
4 Ancient Grudge (tämäkin oli reissulla puhdasta kultaa)
4 Ray of Revelation (ei tehnyt mitään)
2 Chain of Vapor (eipä tämäkään)
1 Empyrial Archangel (yhdesti sai kentälle, vastustajalla ei burn/sligh/zoo, joten irrelevantti tiskissä)

Homma alkoi aamulla jostain Jumalan seläntakaa Rääkkylän suunnilta, Karhumiehen mökiltä. Aamuherätys, toinen kyytiläinen tulee isänsä kyydillä mökille, pikaiset siivoukset, autoon ja hakemaan viimeistä kyytiläistä. Auton renkaista olivat nastat sulaneet jo pois, oli siis luikasta. Tämäpä ei mitään, ajettiin vain lumella ja jäällä hiljempaa, mutkissa melkein paikallaan.
Päästään Kiteelle, noukitaan viimeinen mies kyytiin, ja suunnataan kohti Mikkeliä. Koko loppu matka onkin vain auton vibraattorimaista tärinää, jonka aiheuttajaa ei Karhumies tiennyt.

Ja sitten peleihin niin pääsee suolaamaan muita itseään.

Round 1, vastassa Jussi Ahokas (UBG Landstill)
Aloitan ykköspelin hieman väsyneenä, kovasti pohtien mitä mahtaa toinen osapuoli pelata. Asia selviää nopeasti kun ensimmäinen fetsi tiskissä on Polluted Delta, eli vihu pelaa kynää. Cabal Therapy FoWiin ja yksihän sieltä löytyi, nyt myös näen mikä sininen dekki on kyseessä, kourasta löytyy luvattoman paljon landstill lappuja joten päädyn tähän tulokseen pienillä apinan aivoillani. Therapoin vastustajaa vielä pari kertaa gamen aikana, pyörin hieman, ajelen vihun hitaasti mutta varmasti 2, jolloin kuuluvat ne taikasanat, "Skuup!"

Sidetystä, shufflea, ja eikun hihat heilumaan game 2 muodossa. Jussi pääsee aloittamaan. Minä keeppaan käden jossa on yksi brassi, kaksi ray of revelationia, ja muuta sontaa x4 kpl. Jussi aloittaa land, relic, crypt. Menen monttu auki, mietin että OOKOO!, kyllähän tästä selvitään kun dekataan se toinen landi ja grudge. Enpä näin tee ja Jussi tiputtaa wasten turnilla kaksi joten olen melko valmis taikasanoille.

Sidetys uusiksi, shufflet, ja minä aloitan game 3sen. Keeppaan käden ilman sidelappuja, mutta aloitan land, therapy. Nuuhkin hieman ilmaa, arvon onko se crypt vai relic(koska ei voi olla molemmat tai hävisin!), sanon Tormod's Crypt, ja... siellähän se oli! Crypti gravelle, käteen ei jää mitään relevanttia, alan pyörimään ensi vuorolla, ajan Jussin nopeasti 4 lifeen. Tiskissä toisella puolen Tropical, UG ja Mishra, en siis aja muilla kuin lentureilla, kun ei ole tarpeeksi Ichorideja ja mustia miehiä gravella. Itselläni on se yksi Narcomoeba tiskissä. Aloitan seuraavan vuoron laittamalla sen yhden Ichoridin tiskiin, dredgeän lisää, saan toisen Narcon tiskiin, lyön ekalla Narcolla, Jussi kolmeen lifeen. Dread Returnaan Empyrial Archangelin kun tiesin Jussilla olevan deedi kourassa. Return käy, enkeli tiskiin ja Jussi alkaa toppailemaan ja fetsailemaan jotta löytää innocent bloodin. Näin ei kuitenkaan käy, kättelemme ja match 1 ohi.

2-1, 1-0

Round 2, vastassa Jani Ripatti (MonoB Zombies!!!)
Istun pöytään, katson Jania ja kysyn josko hän pelaisi Staxia. Jani sanoo ettei hän tällä kertaa Staxille mennyt, vaan valitsi jotain todella villiä. Uskon miestä, aloitamme ja huomaan melkein saman tien että minua on viilattu linssiin. Jani pelaa jotain mono mustaa zombie tribaalia ja sillä on maindeck Withered Wretchit, huoh sanon minä... Jani vain pistää juttuja tiskiin ja minä en ehdi hommaan mukaan ollenkaan. Siispä game kakkosta kohti.

Sidettelen, mietin että vihu pelaa mustaa, joten sillä on joko trapit, cryptit, tai molemmat. Laitan sisään Unmaskeja ja Grudgeja. Aloitan pistämällä tiskiin landin ja Putrid Impin, viskaan pari dredge-miestä hautaan(oi miksi, oi miksi kuusipuu) ja saan huomata että Jani sidetti sisään Macabreja. Miehet exileen siis. Peli käynnistelee hitaasti, saan tiskiin Impin seuraksi Narcon josta pian teen zombien kun Therapioin Jania, nimeän Macabren ja mies paljastaa kaksi Ratchet Bombia kourasta, muttei yhtään Macabrea. Nyt syö miestä, luovutan henkisesti tässä vaiheessa, yritän dredgetä, saada lisää miestä tiskiin mutten onnistu ja Jani ajelee minut lopulta hengiltä, kunhan ensin sweeppaa pöydän pommeillansa, mokoma teroristi!

0-2, 1-1

Round 3, vastassa Aaro Nironen (MonoR Burn)
Voitan rollin, päätän aloittaa. Keeppaan käden Coliseum, Coliseum, Trolli, LED, LED, Breakthrough ja Deep Analysis. (nutsit perhaps?) Pistän Coliseumin tiskiin, sanon go. Aaro heittää landin ja Riftbolt suspendiin. Nostan kortin, pelaan toisen Coliseumin, pistä LEDit tiskiin, pelaan Breakthrough'n, responssaan LEDillä, kaksi dredgemiestä hautaan. Pyörin. Pelaan Deep Analysiksen, pyörin. Pelaan Coliseumin abilityn, pyörin. Pelaan toisen Analysiksen, pyörin. Pakassa 2 korttia jäljellä, tiskissä neljä Narcoa, gravella neljä Bridgeä, Zealot ja Dread Returneja. Aaro käyttää universaalia käsimerkkiä(kolaa tavarat pinoon tiskissä) ja siirrymme seuraavaan.

Sidetykset sisään ja Aaro aloittaa gamen kaksi. Pulttaa minua niin nopeasti etten ehdi kuin aloittaa ruoppaamista ja kuolen. Se oli lyhyt tarina se.

Siirrymme game 3seen. Päätän olla villi kun näen aloituskäteni, Bridge, Bridge, Putrid Imp, Bridge, Golgari Thug, Stinkweed Imp, Gemstone Mine(nostin tämän vikana käteen) Aloitan Mine, Imp, go. Aaro jatkaa, mountain, Guide, attack. Triggeri näyttää Stinkweed Imppiä päältä(ei siis syytä tehdä normi drawia) Putrid Imp eteen, tassusta kolme siltaa ja miehet hautaan, Aaro meinaa tiputtaa leukansa mutta onneksi ei sentään. Imp kuolee, tulee kolme zombia. Aloitan vuoroni ruoppauksella, ajelen kuutta, ja passaan vuoron. Aaro drawaa... huti. Ei toista landia, pelkästään toinen Guide, ja pakan päältä näkyy Narco. Menen 16 lifeen, saan vuoron ja ruoppaan. Narco tiskiin, ajelen Aaron 8 lifeen, ja peli periaatteessa ohi kun kurkkaan käteen Therapylla.

2-1, 2-1

Ruokatauolle sekavin tunnelmin.

Round 4, vastassa iki-ihana Teemu Salo (Affinity)
Olin vasta kuullut Teemun hajoilua Auliksen munkitteluun neulalla, ja nyt pääsisin itse kokeilemaan onnea. Toteamme että tässä toinen tippuu todennäköisesti top8-racesta, mutta pakko on pelata. Olin pelannut Teemua vastaan fantsulla, ja silloin affis hajotti minua enemmän kuin paljon. Aloitamme game 1sen ja Teemu turahtaa tiskiin tavaraa. Katselen harmikseni ja päätän yrittää olla vielä nopeampi. No enpä ole, kohta tiskissä Plating ja Champion, ja en dekkaa outtia(Putrid Imp/Tireless Tribe) joten skuuppaan.

Sidetystä, Teemu on techikäs ja tökkää koko sidensä sisään, ottaa 15 lappua ulos ja luulee etten tiedä mitä sisään meni! Itse isken vihani sisään ja toivon parasta. Aloitan, mutten saa mitään konkreettista tehtyä, paitsi Therapioitua(muistaakseni relicin pois). Passaan vuoron ja Teemu tinttaa tiskiin litanian Memnite, Memnite, Land, Mox Opal, Ravager. Katselen monttu auki että oliko ihan pakko. Teen toisella vuorollanikin paljon tyhjyyksiä, passaan vuoron ja ihmettelen josko se oli tässä... Teemu viskaa tiskiin toisen landin, Masterin ja ajelee kuutta. Miehellä on iso hymy huulilla kun hän tietää vievänsä minua ja pahasti. Mutta tämä sika säkissä ei ole valmis luovuttamaan, ehei, nyt on semmoisen possutuksen aika että muut alta pois! Pistän Ravagerin hajalle, alan pyörimään Coliseumista... Trolli ainut dredge-mies gravella... Trollin kuudes kortti on Stinkweed Imp! Ruoppaus jatkuu, saan yhteensä 17 lappua gravelle ja discaan trollit ja impin coliseumin abilityn resolvauksessa. Otan LEDistä manaa ja tinttaan Analysiksestä vielä vähän vauhtia ja ruoppaan lisää. Tässä vaiheessa Teemu noituu mutta toivoo kai etten flashbackkaa Grudgea Masteriin. Teenkin siis juuri sen ja Teemu alkaa korottamaan volyymiä exponentiaalisesti. Vielä suolaa haavoihin ja tiskiin Dread Returnilla 13/13 Golgari Grave-Troll ja nyt on passelit paikat. Teemu dekkaa relicin, poistaa gravet, 1/1 memnite ja 2/2 memnite pöydässä. Passaa vuoron ja alan jyystää trollilla ja kahdella zombie toksulla. Hyvin pian homma päättyykin siihen että Teemu on käytännössä hävinnyt ja siirrymme kolmanteen peliin kutkuttavan jännittävissä tunnelmissa.

Shufflet, Teemu miettii mulligointia kuuteen, itse odotan että Teemu kertoo pitääkö kätensä, koska omanikin on ihan kuraa. Teemu keeppaa... Iskee pelko että nyt siellä on herkkuja ja en uskalla mulligoida, koska tiedän että tyylillä "From the top of my deck." voi joskus voittaakin. Teemu aloittaa land, Paradise Mantle, Ornithopter, equip, go. Aloitan hieromalla topdekkiä ja sanon Teemulle että nyt on pakko tulla kultaa tai hän voittaa. Nostan Golgari Grave-Trollin. Käsi näyttää nyt tältä: Troll, LED, Analysis, Coliseum, 4x irrelevant(Putrid Imp, Therapy, Tribe ja joku) Katson Teemua ja kerron että kultaa tuli, Teemulla katoaa väri kasvoilta kun alan viuhumaan. Coliseum, LED, manat LEDistä, Coliseum activate, RUOP RUOP! Analysis flashback, RUOP RUOP! Therapy Teemuun, Relic of Progenitus... kaksi löytyi kourasta, nyt kaksi gravelta. Teemu kiroilee miksei pelannut vain sitä suoraan tiskiin(oletan että pelkäsi Grudgea) Passaan, Teemu ei saa mitään, saan vuoron, ajelen Teemun 11 lifeen, passaan, Teemu dekkaa relicin, poistaa graven(olin seuraavalla vuorolla returnaamassa Trollia, kun en edellisellä voinut pöydässä olevan Canonistin takia) Päätän maksaa tämän takaisin damagen muodossa, Teemu menee 1 lifeen ja se oli siinä.

FROM THE TOP OF MY DECK!

2-1, 3-1

Round 5, vastassa Aulis Ronkainen [TEAM DREDGE] (Dredge)
Kävelen tolpalle katsomaan pöytäni ja vastustajani. Siinä lukee Arttu Tapio - Aulis Ronkainen! Huudan "Aulis! Aulis" Missä sää oooleeet?!" Aulis syöksyy väenpaljoudesta ja kysyy "Mitä hä?" johon vastaan tuikkaamalla käteni häntä kohti ja sanon "Me ollaan vastakkain, ID?" Tähän Aulis epäuskoisena "Et oo tosissas? Joo ID" Ilmoitamme asiasta virkaa tekevälle, istumme pelaamaan yhden hupipelin joka oli ihan random sekoilua. Katsomme ketä voi tulla vastaa ensi roundilla jolloin on pakko voittaa jos mielimme molemmat top8siin. Kerron Aulikselle mitä porukka pelaa ja näytän ketkä ovat potentiaalisia top8 miehiä. Team Dredge ftw.

ID, 3-1-1

Round 6, vastassa Tommi Riuttala (MonoB Persecutor)
Olin siis scoutannut potentiaalisia vastustajia aiemmin, ja nähnyt mitä mies pelaa. Eli discardia! Tästä minä pidän, vaikka Tommilla siellä säkki efektejä olikin, mihin omat Bridget katoaisivat. Häviän nopan, mutta ei se mitään. Keeppaan käden jolla tiedän pärjääväni, ja muutamaa vuoroa myöhemmin kun Tommi on siinä aikansa hajoillut match-uppiinsa ja katsellut minun ruoppaustani, siirrymme sidetykseen.

Sidetykset, shufflet, Tommin mulligaania ja game 2 käyntiin. Tommi oli mitä ilmeisemmin keepannut mulligoinneistaan sitten käden jossa oli liian vähän landia, ei juuri vihaa ja kova toivo etten ala pyörimään aikaisin. Aiheutan Tommille pettymyksen, alan pyörimään ja peli on todella nopeasti ohi, koska Tommi ei saa edes Extirpatea millä olisi jarruttanut minun aggroamistani.

2-0, 4-1-1 ja Top8 kutsuu.

Kierrän siinä kurkkimassa ja utelemassa muita top8 miehiä, selvitän että Pete, Kaarle ja minä olisimme ainakin Joensuulaisia topeissa. Sitten selvittelemme kuka menee mihinkin kyytiin kun kolme autoa oli meillä, ja yhden(Peten) auton pitäisi jäädä toppejen ajaksi. Tapio on miehinen, ja kertoo hävittyään Aulikselle että voi jäädä vaikkei topeissa olekaan. Näin saamme inhimillisen määrän kyytiläisiä jokaiseen autoon. Sitten kaikkien suureksi ei-niin-suureksi yllätykseksi Tapio pääsee toppeihin tiebreakkereilla.

Top 8, vastassa Jani Ripatti (ja nyt jo tutuksi tullut MonoB Zombies)

Kiroan pairausta, Jani nauraa asialle... helppohan se on kun swississä käveli ylitseni. Pelaaminen alkaa lähinnä muistuttamaan keittiönpöytä pelejä kun suolaa lentää niin pelaajien kuin katsojien kesken koko matsin ajan. Game 1, voitan rollin, Jani mulligoi kolmeen joka on no-lander, ja minä alan pyörimään ykkösturnilla. Need I say more.

Tiukat sidetykset samalla kun Peksi vähän suolailee vieressä Jania tämän ekasta gamesta, ja eikun uutta tulille. Jani aloittaa tämän gamen hieman paremmin keeppaamalla sen 7 lappua, kun minä puolestani otan miehestä mallia ja menen viiteen joka näyttää semi-hyvää kättä. Jani mätkäisee tiskiin Carnophagen ja alkaa jyystämään. Minä puolestani jyystän Putrid Impilla, dredgemiehet ovat kaikki edelleen pakassa. Aikamme jyystämme siinä 1/2 dmg päähän puolin jos toisin ja Jani vielä vähän itseään hakkaa Cranophagen upkeep maksulla. Peli pysyy tasaisena yhden tähden vääntönä. Sitten Jani räjäyttää pankin ja pelaa Jitte'n, johon minä vastaan pyöräyttämällä tiskiin Narcomoeban. Peli jatkuu tasaisena tilanteeseen 12-13 lifet Janille, kunnes yhtäkkiä kaksi Carnophagea ja Jitte jonka rikon muutta lifet parissa vuorossa lukemiin 8-17 Janille. Tiski minulla tyhjänä, Janilla kaksi Carnophagea, ja Janin zombit kovempia gamessa 2.

Zombiuden kuninkuutta lähdettiin selvittämään näin aina gameen 3 saakka. Aloitan. Jani aloittaa yhden landin kädellä, joka tulee maksamaan hänelle matsin ja paikan top4ssä. Saan hyvin aikaa Therapioida parissa vuorossa relevantit vihat Janin kourasta pois, kun mies heiluu yhdessä swampissa, kädessä pari smotheria ja yksi withered wretch. Ruoppaan tavaraa tiskiin ja ajelen Janin henkihieveriin, Jani saa toisen landin ihan vain suolaksi haavoihin ja häviää kun liittyy peliin noin 6 vuoroa myöhässä.

2-1, kävelen aika helposti top4-sakkiin.

Top 4, vastassa Aulis Ronkainen [TEAM DREDGE] (Dredge) Mirror-match-up
No johan teki temput kone. Homman piti mennä niin että Team Dredge pelaa mirrorin finaalissa mutta WER päätti toisin! Rollaamme aloittajan, Aulis viskaa 20. Haukun Auliksen possuksi ja muutamaksi muuksi asiaksi, ja saamme pelin käyntiin. Nyt homma on ihan oikeasti jo keittiönpöytä peleissä. Suolaa lentää kilokaupalla puolin jos toisin, ja dredget fizlaavat koko päivän edestä. Aulis jää auttamatta jälkeen ekassa pelissä kun molemmat vain ruoppaamme ilman vihoja, ja yritämme olla toisiamme nopeampia. No, minä olen nopeampi ja jyrään Auliksen omalla turnilla 7-8. Seuraava kiitos.

Alamme molemmat sidettää, Aulis laittaa yhden lapun sisään (paljastuu toiseksi Analysikseksi matsin jälkeen) ja minä isken kolme unmaskia sisään, ulos otan kaksi terapiaa ja yhden non-foil Triben. Molemmat mullaavat kerran ja sitten homma saadaan käyntiin. Säästääkseni teitä lukijoita yhtään enemmältä tuskalta, tiivistän kakkosgamen näin: Aulis ruoppaa kaikkea muuta paitsi Ichorideja ja Narcoja hautaan, minä ruoppaan kaikkea muuta kuin ruoppaajia hautaan! Petri Hyvärinen repeilee vieressäni kun katsoo dredge-mirrorin failboat-osiota(ja luuli että se loppuisi tähän) ja lopulta skuuppaan Auliksen vuorolla 12+

Siirrymme kolmosgameen ja toivon että nyt saan edes jotain alle fifth turneria... No eihän tämä hyvää tarinaa tekisi jos se menisi niin helpoksi. Molemmat aloittavat jälleen vakuuttavasti tekemällä ei-mitään ja hajoilemalla omiin ruoppauksiin. Homma näyttää ihan samalta kuin game 2, ja lopulta Aulis pusertaa hikisesti voittoon lethaleilla omalla vuorollaan 10+.
Toivotan Aulikselle onnea finaaliin ja alan pakata tavaroita, ja huokaisen helpotuksesta kun pitkä päivä joka näytti alussa jo synkälle, oli ohi(miinus kotimatka).

Kiitokset kaikille vastustajille mukavista hetkistä, ja toki muillekin suolaa viskoneille kiitokset siitä itsestään.
Erityiskiitokset niille jotka jaksoivat lukea tämän raportaasin joka oli lyhyehkö niinkuin luvattiin.

" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa Karjanvarastaja

« Vastaus #63 : 09.01.11 - klo 13:31 »
Kivaa oli tulla Mikkeliin, dropata kolmannella ja ruveta pelaamaan EDH:ta. Joskus näinkin, olipahan se sentään hauskaa  ;D
Olisihan sitä ehkä voinut pelata enemmänkin, mutta jos combo fizzlaa viidessä pelissä kuudesta, niin eiköhän ole parempi säästellä hermoja ja jättää siihen. Varsinkin kun pelimoovit olivat tällaisia:

Kala, toinen peli. En halua flashata flashia, kun gravella on puolet pakasta, neljä manaa auki ja etsin lethalia freezeä tai jatkaa comboa resetillä vaan nykyttelen viimeisillä manoilla jotain brainstormeja.

Ooze, toinen peli. Ensimmäisessä sentään combotin tyylipuhtaasti. Combotan, flash of insight yhdellätoista ei löydä mitään. Combotan vajaasti toisen kerran responssina animateen (~30 korttia), kun combo on gravella. Emrakul pyyhkii kaiken takaisin pakkaan. Lisävuoroilla tapahtuu jännittävästi draw-land-gota

Monomusta, pyörittelen triljoona korttia pakan päältä vain löytääkseni landia. Flash of Insight kuudella löysi ländiä, irrelevanttia, brainstormin ja toisen flashin. Toisessa pelissä en löydä neljättä ländiä ja combo fizzlaa, kun toinen meditate lyö tyhjää. Koko hoito responssina hymniin ja kaveriksi rävähti sitten extirpate Tideen.

Selityksenä voisi kai pitää huonoja yöunia, mutta eiköhän se oikea syy tyhmäilyyn ole ilmiselvä. Bant tai Affis olisi ollut triljardisti paree valinta. Mukavaa peliseuraa kuitenkin löytyi EDH:n parissa.
« Viimeksi muokattu: 09.01.11 - klo 13:34 kirjoittanut Karjanvarastaja »

Poissa Karhumies

« Vastaus #64 : 09.01.11 - klo 14:24 »
Mox Opalit jäivät postiin, joten jouduin vaihtamaan affispläänistä kakkossuunnitelmaan, eli Ooze comboon. Olin ensimmäinen peluri, joka tipahti topeista: ykkösroundilla hävisin Miron stiflenaughtille (dekin 2. huonoin kuviteltavissa oleva MU, koska G1 ei ole auto-win vaan se voidaan skuupata Trickbindiin) 2-0, ja toisella roundilla tajusin jossain vuorolla kolme, että Elmeri on taas Solidarityllä liikkeellä (dekin kaikkein huonoin kuviteltavissa oleva MU, koska G1 ei ole auto-win vaan se voidaan skuupata Cunning Wish-> Ravenous Trappiin ja sideboard-plän antaa vastustajalle ekstra land dropin manaa myllyttää mut pois). Koska Elmerin dekki vihasi Elmeriä, matsi päättyy 2-0:n sijaan 1-0 ja toinen peli kesken. Niin, ja vastustajan laittaminen drawaamaan koko dekkinsä on paljon parempi voittokeino kuin Brain Freezaaminen, vaikka se vaatiikiin dekiltä osumista Flash of Insightilla edes johonkin.

Noh, pelailin sitten rundit loppuun ja rekordiksi 3-3. Kolmas lossi tuli counterbalancelle, joka tiesi mitä pelasin -> castasi pelkkiä Standstillejä ja nakkeli balancet ja topit discardissa pois. Nice game.

Päivän herkkuplayt:
R1 G2 vs Miro
Miro: T1 Relic of Progenitus
...
Minä: T4 Leyline of the Void, Dazen ympäri
Minä, T5: Laitan Helm of Obediencen Dazen ympäri tiskiin FoW-backupilla ja aktivoin sen X=1 ainoalla Lotus Petalillani.
Miron ainoa response (4 ländiä tiskissä) on Relicin hajotus-> löytyy Brainstorm (jonka olisi voinut forcata, mutta oletin sen olevan bait ennen Stifleä) -> Löytyy Trickbind, jota ei voi enää forcata, sekä omalla vuorolla pelattava Pithing Needle -> Force -> Daze, jonka ympäri olen tähän asti pyörinyt, mutta olen nyt tapped out.

R6 vs RBg pieksu, jolla ohut w splash
G1 Yritän Ooze comboa, mutta häviän voittokortit (topdekattu Dark Ritual + Buried Alive + Reanimate) kädessä, koska kädessä on myös Necrotic Ooze ja vastustajan Countryside Crusherit liian isoja -> kuolisin combatissa ennen kuin ehdin castata Oozen ja Buried Aliven, joten scoop.
G2 Aloitan T0 Leyline, T1 land-go. Vastustaja aloittaa land, Tormod's Crypt, "sidetinköhän mä nyt väärin". Voitan Helmillä vuorolla 3 tai 4.
G3 Kaivan T3 Show and Tell-Emrakulin. "nyt ainakin sidetin väärin". Vastustajan sideltä paljastuu 2x Tariff.

Oli kuulemma aika kryptistä pelata triplakomboa vastaan. :D
« Viimeksi muokattu: 09.01.11 - klo 14:29 kirjoittanut Karhumies »