Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kommunitationals 4.0 - Auction of the Partis!  (Luettu 4921 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mozzam

Kommunitationals 4.0 - Auction of the Partis!
« : 01.06.11 - klo 18:32 »
Hyvää iltaa.
Kommunitationals saapuu jälleen, neljäntenä versiona. Niille, jotka eivät tiedä mikä Kommunitationals on, sanottakoon, että kasa vanhoja porsaita kerääntyy saman pöydän ääreen ja pelaa ikäviä formaatteja hamaan loppuun asti. Mutta sehän ei varsinaisesti ole sun asia.

Tämä sen sijaan on: yhtenä formaattina on legendaarinen Auction of the Partis. Kolme kierrosta Kommunitationalsin yhdeksästä pelataan paskadekeillä. Tai no, ei välttämättä paskoilla, mutta erikoisilla. Ei tääkään oikeastaan ollu sun asia, mutta nyt tulee punainen lanka. Tarvitsen 10 jännää dekkilistaa, joita te, rakkaat paistit, rakennatte. Jotta teillä olisi jotain mielenkiintoa rakentaa pakkoja, tarjoan kahdelle parhaalle (minä tietenkin päätän) vaikkapa kymmenen buusteria uusinta settiä. Lisäksi jos pakkasi valitaan pelattavaksi ja joku onneton menee sillä 3-0, tarjoan siitäkin jotain siistiä.

Seuraavaksi pakantekosäännöt:

1) Pakan koko vähintään 60 korttia. (Valinnaisena 15 kortin sideboard, jonka on mahduttava budjettiin)
2) Pakan maksimihinta $20, asteikkona toimii www.starcitygames.com, josta kortin hinnaksi muodostuu englanninkielinen, NM-kuntoinen versio setistä (expansiosta, ei vs-bokseista tms), jossa kortti viimeksi on esiintynyt. Basic landit ovat ilmaisia.

3) Samalta väriltä saa vain yksi kortin nimi alkaa kullakin aakkosella.
 - Tarkoittaa lähinnä sitä, että jos tunget pakkaasi Volcanic Hammerin, et voi pistää enää Viashino Sandstalkeria, edes sideboardille. (Etkä toista Volcanic Hammeriakaan.)
 - Viiden perusvärin lisäksi värittömät kortit (värittömät artifaktit, eldrazivermeet sun muut) ja nonbasic-landit lasketaan omiksi väreikseen. Basic landeja saat laittaa mielin määrin.
    - Laskettakoon Ghostfire ja Transguild Courier värittömiksi.
 - Multicolorit lasketaan molemmiksi väreiksi. Jos haluat välttämättä pakkaasi Shadowmage Infiltratorin, jää Sea Snidd ja Septic Rats pois.
 - Ei Ungluedia tai muita lelukortteja. Me ollaan ikäviä tosikkopelaajia, ei me tanssita.

Muistutan vielä, että pakat huutokaupataan alussa pelaajille. Huutokauppavaluuttana toimii elämäpisteet ja käsikortit (joita alussa 25 ja 8). Mikäli pakkasi välttämättä tarvitsee seitsemän korttia käteen, älä tee siitä liian hyvää :).

Kilpailuaikaa vaikkapa kesäkuun loppuun asti. Valmiit hengentuotokset YV:llä tai sähköpostitse [email protected]. Yhdeltä osanottajalta korkeintaan kaksi listaa.

- Jussi

ps. varaan oikeuden muutella sääntöjä, mikäli niistä löytyy porsaanreikiä tai porsaita.

EDIT: uusin setti, ei vs. boksit tms
EDIT2: Basic landit ovat ilmaisia
« Viimeksi muokattu: 02.06.11 - klo 21:12 kirjoittanut Mozzam »
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa PertSa

Vs: Kommunitationals 4.0 - Auction of the Partis!
« Vastaus #1 : 02.06.11 - klo 07:49 »

2) Pakan maksimihinta $20, asteikkona toimii www.starcitygames.com

Basic landeja saat laittaa mielin määrin.

Kysyisin tarkennukseksi lasketaanko basic landit dekin hintaan mukaan.

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #2 : 02.06.11 - klo 12:46 »
Kaksi tarkennusta:

1) Basic Landit ovat ilmaisia? SCG:llä basicit ovat 0.25$/kpl mikä rajoittaa huimasti pakkaa jos esim 20 basicciä vie jo 5$ budjetista.
2) On sallittua valita 4x Tarpan vai tarkoittaako tuo yksi nimi per väri per alkukirjain että korttejakin saa olla vain yksi? Veikkaan ensimmäistä, mutta hyvä saada varmistus.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Retardi

« Vastaus #3 : 02.06.11 - klo 13:00 »
Kaksi tarkennusta:

1) Basic Landit ovat ilmaisia? SCG:llä basicit ovat 0.25$/kpl mikä rajoittaa huimasti pakkaa jos esim 20 basicciä vie jo 5$ budjetista.
2) On sallittua valita 4x Tarpan vai tarkoittaako tuo yksi nimi per väri per alkukirjain että korttejakin saa olla vain yksi? Veikkaan ensimmäistä, mutta hyvä saada varmistus.

jos tunget pakkaasi Volcanic Hammerin, et voi pistää enää Viashino Sandstalkeria, edes sideboardille. (Etkä toista Volcanic Hammeriakaan.)
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
« Vastaus #4 : 02.06.11 - klo 13:10 »
Okei. Sitten homma muuttuikin huomattavasti nihkeämmäksi.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Karhumies

« Vastaus #5 : 02.06.11 - klo 15:22 »
Olipa kerran tylsää, joten submittasin kaksi dekkiä.

Poissa Mozzam

« Vastaus #6 : 02.06.11 - klo 17:25 »
ja vastattakoon: Basic landit ovat ilmaisia
Johdatte minua harhaan, harhaanjohtajat. Minä en enää keskustele teidän kanssanne.

Poissa Anssi

« Vastaus #7 : 02.06.11 - klo 18:02 »
Unhinged/Unglued sallittuja?
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Rancid-

« Vastaus #8 : 02.06.11 - klo 18:03 »
Mun dekissä oli ainakin Un-lappuja.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Mozzam

« Vastaus #9 : 02.06.11 - klo 21:11 »
Mun dekissä oli ainakin Un-lappuja.

Totta. Ja helvetisti olikin.

Mutta kukaan ei oo tänne tulossa tanssimaan, ei ungluedlappuja siis.

Poissa Mozzam

« Vastaus #10 : 27.06.11 - klo 20:15 »
Hop! Vielä pari päivää jäljellä!