Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ruhan of the Fomori + Propaganda  (Luettu 3609 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Roinisto

Ruhan of the Fomori + Propaganda
« : 09.06.11 - klo 18:17 »

Menen combattiin Ruhan of the Fomori tiskissä (ei summoning sick). Yhdellä moninpelin vastustajistani on Propaganda tiskissä.
Sattuman saattelemana Ruhanin tulisi hyökätä juuri Propagandan omistajan kimppuun.

Jos valitsen etten halua maksaa kahta manaa Propagandaan, niin saanko hyökätä Fumorilla muualle (ja miksi näin)?

Poissa Roinisto

Vs: Ruhan of the Fomori + Propaganda
« Vastaus #1 : 15.06.11 - klo 10:29 »
Kun ei täältä vastausta herunut, niin kyselin Commander-foorumeilta. Sieltä ohjeistettiin katsomaan seuraava kohta Commander-tuotteen FAQ:sta:

* If, during your declare attackers step, Ruhan is tapped, is affected by a spell or ability that says it can't attack, or hasn't been under your control continuously since your turn began (and doesn't have haste), then it doesn't attack. If there's a cost associated with having Ruhan attack the chosen player, you aren't forced to pay that cost, so it doesn't have to attack that player in that case either.

* If Ruhan isn't forced to attack the chosen player for one of the above reasons but can still attack, you may choose to have Ruhan attack another player, attack a planeswalker, or not attack at all.

Poissa Stefan

« Vastaus #2 : 15.06.11 - klo 10:48 »
Mitä käy, jos minulla on controllissa Ruhan, yksi vastustaja on edellisellä vuorollaan Gideonillaan tauntannut minua, ja combatin alussa arvotaan joku toinen vastustaja?

Poissa duracel

« Vastaus #3 : 15.06.11 - klo 12:38 »
Voit valita hyökkäätkö Gideoniin vai arvottuun viholliseen. Sinun pitää toteuttaa mahdollisimman monta hyökkäämiseen vaikuttavaa vaatimusta. Jos ainoat efektit ovat Gideonin ja Ruhanin efektit, toteutuu maksimimäärä (1) vaatimuksia kumman tahansa mukaan toimiessa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!