olen ihan kaikkea myöten maailmassa täynnä tokeneita! minulle alkaa riittää! kettu! en halua nähdä tokeneita tämän sarjan jälkeen ainakaan kolmessa blokissa!!!!
KORTTEJA EIKÄ TOKENEITA
phh... vuorolla kolme, jos on 2 olentoa pöydässä, yksi mountain ja kaksi plainsia, sitten 2 infernal plungea kädessä elesh nornin kanssa, olennot pamauttamalla tulispäiksi, castii yhden plungen toisen plungen yhdellä manalla, täppii plainssit ja niin meillä on elesh nornin koko manacost, hurrah. (etenkin jos pamautetut tyypit olisivat doomed travelereja, nam, ihannetilanne se olisi)
niin että kutsuttaisiin jätkä paikalle. se tyyppi ärsyttää minuakin, harmi kun en omista.
miten käy vastustajan spirit-toksujen? etenkin jos sinä aloitit vuorosi.
...
tokeneita ei pitäisi ylistää, eikä myöskään kummemmin kortteja jotka niitä tekevät vaikka ovatkin todella mahtavia. .. ... ... ...
cackling counterpart, ok, spider spawning? vähän pakko olla jonkun toksuhulluuden takia.
haluan toksuhulluuden pois, ja hyvällä onnella se lähtee kahden vuoden päästä... ainakin standardista.
Vihaan tokeneita. Elleivät ne ole leluja. Mutta minulle kerrottiin että ne ovat epäselviä ja olen samaa mieltä. Olen tosi käärmeissäni...