Poromagia

Kirjoittaja Aihe: PT Phillyn matkapäiväkirja  (Luettu 8280 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa skuup

Vs: PT Phillyn matkapäiväkirja
« Vastaus #30 : 06.09.11 - klo 14:47 »
Pelasitteko kaikki tota UR:ää? Mitä mieltä formaatista?

Jani,Sami,Eetu ja Max pelasi UR Ascensiota, kaikilla oli samat 75 korttia. Hannu,Markku ja Jouni pelasivat MonoG postia Amuleteilla. Onnistuin muuten sanomaan amulettia koko reissun ajan signetiksi mikä aiheutti Samissa pieniä tykytyksiä kun mun line of play selityksistä ei kuulema meinannut saada selvää.

Minun mielestäni formaatti on ehkä vähän turhankin combo keskeinen. Varsinkin kun osa comboista toimii tosi randomilla (hello reach-post ja infect paanu). Kiinnostavaa nähdä tuleeko seuraavassa setissä jotain combon tappajaa vai aikooko Wizards unbännätä jotain. Bännäämään ei oikein voi lähteä kun yhden kortin bannaaminen parantaa aina vaan jäljelle jääviä comboja.

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: PT Phillyn matkapäiväkirja
« Vastaus #31 : 06.09.11 - klo 19:00 »
Minun mielestäni formaatti on ehkä vähän turhankin combo keskeinen. Varsinkin kun osa comboista toimii tosi randomilla (hello reach-post ja infect paanu). Kiinnostavaa nähdä tuleeko seuraavassa setissä jotain combon tappajaa vai aikooko Wizards unbännätä jotain. Bännäämään ei oikein voi lähteä kun yhden kortin bannaaminen parantaa aina vaan jäljelle jääviä comboja.

Tässähän toimisi perinteinen "Bännätään niin kauan kunnes Necro on hyvä ja sitten bännätään Necro" -ajatusmalli.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.