Epäkohdat lueteltuna pikaisesti; pidempää jaarittelua lopussa:
-Kaheksan Goblinia on ihan liian vähän setille Grenadeja. Enemmän gobboja menemällä tribaalisuuntaan tai sitten unohdetaan grenadet.
-Miksi vaan kaksi Shrineä? Se on oikeasti tarpeeksi hyvä ansaitakseen täyden setin itseään.
-Past in Flames ja Desperate Ravingsit hiiteen. Saat Past in Flamesista irti yhden flashbackatun shockin/grenaden viidellä manalla, mikä ei missään muodossaan onnistu kuulostamaan tehokkaalta. Ravingsista voi olla hyötyä jos sulla on kädessä tsiljoona landia ja nostat sillä kaksi pulttia, topdeck-moodissa se on kahen manan cantrip.
-Devils Play, Bloodgift Demon ja Curse of the Pierced Heart tuntuvat ihan liian hitailta ehtiääkseen tekemään mitään solidia. Curset tuntuisivat fiksummilta Shrineinä tai kavuina.
-Arc Trail ja Geistflame ovat oikeasti hyviä polttospellejä. Steelitön Steel (eli se alkupelin Steel), satunnaiset Phantasmal Imaget ja kaikenlaiset Innistradin mukana tulleet valkovihreät weenie-strategiat hidastuvat kyseisillä pahveilla mukavasti. Brimstone Volley jaksaa myös, mutta sen kanssa kannattaa jo katsoa ettei läjä hidastu liikaa.
Ja sitten pidempään jargoniin: oon aika skeptinen että nykyisillä vehkeillä standardiin saisi ihan puhdasta
Burnia. Polttoa löytyy ja sitä sisältävistä pakoista voi kyllä saada hyviä, mutta nekin ovat yleensä creaturepainotteisia (tavallinen monopunainen ja punavihreä Wolf-Run). Tältä pohjalta katsottuna punaiseen aggroon lähtisin ennemmin hakemaan Stromkirk Nobleja, Stormblood Berserkereitä, Grim Lavamancereita ja Heroja / Kotheja kuin hitaita curseja ja Bump in the Nighteja (josta en ylipäätään ole vakuuttunut missään formaatissa). Esimerkkidekkilistoja voi kalastella edellämainituille kasoille vaikka
täältä ja
täältä.