Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Liege of the Tangle  (Luettu 4548 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa minics4

Liege of the Tangle
« : 30.10.11 - klo 00:16 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 07:03 kirjoittanut minics4 »

Poissa Ilkka_s

Vs: Liege of the Tangle
« Vastaus #1 : 30.10.11 - klo 00:53 »
Kun Liege tekee combat-damagea vastustajaan, saat laittaa haluamallesi määrälle kontrollissasi olevia landeja awakening-countterin. Landit joille liege on antanut counterin ovat 8/8 vihreitä elemental creatureja niin kauan kuin niillä on se countteri (vaikka Liege poistuisi pelistä) sen lisäksi ne ovat edelleen landeja.

Edit: korjattu ajatusvirhe (poistettu siis maininta tokeneista)
« Viimeksi muokattu: 31.10.11 - klo 21:31 kirjoittanut Ilkka_s »

Poissa minics4

Vs: Liege of the Tangle
« Vastaus #2 : 30.10.11 - klo 07:55 »
-
« Viimeksi muokattu: 10.10.23 - klo 07:03 kirjoittanut minics4 »

Poissa Masa88

Vs: Liege of the Tangle
« Vastaus #3 : 30.10.11 - klo 09:46 »
Esimerkiksi Vampire Hexmagen abilityn avulla, tai jollain muulla missä lukisi että voi poistaa countereita (tosin pitää ottaa huomioon minkä tyyppisiä countereita voidaan sillä abilityllä poistaa)

Vaikka vastaus onkin sinänsä oikea, älä vastaile kysymyksiin tällä palstalla, ellet ole judge.
« Viimeksi muokattu: 30.10.11 - klo 10:39 kirjoittanut Nastaboi »
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Ermutmut1

Vs: Liege of the Tangle
« Vastaus #4 : 30.10.11 - klo 12:21 »
Esimerkiksi Vampire Hexmagen abilityn avulla, tai jollain muulla missä lukisi että voi poistaa countereita (tosin pitää ottaa huomioon minkä tyyppisiä countereita voidaan sillä abilityllä poistaa)

Vaikka vastaus onkin sinänsä oikea, älä vastaile kysymyksiin tällä palstalla, ellet ole judge.


Kyseinen vastaushan on kirjoitettu, ennen kuin viestiketju on siirretty sääntöongelmat- osioon  :o

Poissa Padishar

Vs: Liege of the Tangle
« Vastaus #5 : 31.10.11 - klo 14:43 »
Lainaus
Landit joille liege on antanut counterin ovat 8/8 vihreitä elemental creature-tokeneita niin kauan kuin niillä on se countteri (vaikka Liege poistuisi pelistä) sen lisäksi ne ovat edelleen landeja.

Eikai niistä tokeneita tule? Vai auttaako Intangible Virtue Liegen animoimia ländejä?

Poissa Ilkka_s

Vs: Liege of the Tangle
« Vastaus #6 : 31.10.11 - klo 21:32 »
Lainaus
Landit joille liege on antanut counterin ovat 8/8 vihreitä elemental creature-tokeneita niin kauan kuin niillä on se countteri (vaikka Liege poistuisi pelistä) sen lisäksi ne ovat edelleen landeja.

Eikai niistä tokeneita tule? Vai auttaako Intangible Virtue Liegen animoimia ländejä?
Ei tule, joku aivopieru tuli minulle tuossa. Korjattu ensimmäiseen vastaukseen ja kiitoksia Padisharille huomautuksesta.