Poromagia

Kirjoittaja Aihe: R/G Werewolf wnb aggro  (Luettu 5452 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa iMush

R/G Werewolf wnb aggro
« : 16.11.11 - klo 22:52 »
Eli seuraavanlaisella kokoonpanolla ajattelin pyöritellä hetken aikaa.
Kaikki mahdolliset vinkit kyseiseen teemaan liittyen ovat erittäin suotavia.

Asiaan! Dekki on pääosin tuntunut ehkä vähän liian hitaalta ja liian sweeppaus herkältä, kun cretujen defence ilman susihukkamuotoa ei monestikkaan yllä kovinkaan korkealle (Jos ei satu Full Moon's Rise:a löytymään kehistä ja pelkästään tähänkin luottaminen tuntuu kömpelöltä)
Tarkoitus olisi pääosin voittaa ennen vuoroa 5-6, mutta tähän pyrkiminen on tuntunut haasteelliselta nykyisellä kokoonpanolla.

Elikkä kaiken kaikkiaan tästä pitäisi saada joku toimiva kokoonpano (tiedän, että koko werewolffien toimivuus on usein kyseenalaistettu), jolla pystyisi porukkaa edes jonkin verran nujertamaan. Jos vaikka onnistuisi werewolffeista ihan toimivan kokoonpanon lukuisten arveluiden jälkeen aikaansaamaan, pääosin aggron puolelta siis.
Ainakin alkuun tarvitsisi joitakin muitakin "voitto comboja" kuin pelkän moonmistin pelaaminen, joka on osoittautunut ainoaksi "se on siinä" finisheriksi.

Nykyinen dekkilistaus:

Creaturet:

2x Daybreak Ranger 
4x Reckless Waif
4x Mayor of Avabruck
4x Kruin outlaw
4x Instigator gang
3x Hanweir watchkeep
3x Gatstaf Shepherd / 3x Village Ironsmith (Riippuen vastuksesta)

Instant:

4xMoonmist
4xBrimstone Volley

Enchantment:

2x Asceticism
4x Full Moon's rise

LAND:

7x Forest
9x Mountain
4x Rootbound Craig
4x Copperline Gorge
(2x Kessig Wolf Run hankinnassa?, tosin kuullut vain kohtalaista palautetta koko kortista)

SIDEBOARD:

4x Ranger's Guile
4x Ancient Grudge
2x Slag storm

Sideboardin puolelle ei ole vielä mitään erikoisempaa ilmaantunut, ehkä joskus... ehkä joskus...

Poissa jupu_

Vs: R/G Werewolf wnb aggro
« Vastaus #1 : 17.11.11 - klo 09:28 »
Werewolffit eivät oikein jaksa. Vormaatissa on paljon parempia miehiä. Reckless waif ja mayori on ainoat hyvät werewolffit mielestäni. Muut tuntuvat helvetin kankeilta. Muokkaisin tämän deckin GR/GRW miesdeckiksi. Itse olen testaillut naya human deckkiä kohtuullisin tuloksin. Hiottavaa siitä vielä löytyy mutta suosittelisin sinulle samaa.

Poissa iMush

« Vastaus #2 : 17.11.11 - klo 12:14 »
Werewolffit eivät oikein jaksa. Vormaatissa on paljon parempia miehiä. Reckless waif ja mayori on ainoat hyvät werewolffit mielestäni. Muut tuntuvat helvetin kankeilta. Muokkaisin tämän deckin GR/GRW miesdeckiksi. Itse olen testaillut naya human deckkiä kohtuullisin tuloksin. Hiottavaa siitä vielä löytyy mutta suosittelisin sinulle samaa.

Juu on tiedossa, ettei wwolfit ole standardin kärkipäässä, mutta aina voi kokeilla.
Muutenkin näillä on loppujenlopuksi tullut kohtalaisen hyviä tuloksia, että ei näistä vielä luovuta. Muutenkin joukosta erottuminen voittojen tultua on purewin.

Poissa jupu_

« Vastaus #3 : 17.11.11 - klo 19:14 »
Deckistä saattaa tulla parempi kun uusia settejä tulee. Älä vielä luovuta.

Poissa Demppa

« Vastaus #4 : 06.12.11 - klo 13:14 »
Muutenkin joukosta erottuminen voittojen tultua on purewin.
Ehdottomasti, mielestäni jo ilman voittojakaan.

Mä itse melkein lykkäisin tonne kokeilumielessä jonkun manatontun sekaan, oli se sitten lintuset tai Llanowari. Yhellä ykkösen möröllä saattaa tulla yleensä kovin hidas alku, kuten mainitsitkin. T2 Ranger, tai jos manat munkittaa, Outlaw on aika kova. Toisaalta mä laittaisin T1 manamiehen melkein dekkiin kuin dekkiin. :D