Pelasitteko muuta kuin modernia? Allekirjoittanutkin voisi liittyä seuraan tulevana torstaina, tosin voi olla ettei siihen mennessä kovin competitive modernia saa kasaan. Toisaalta voisin ottaa EDH-dekkiä mukaan, jos paikalle sattuu tulemaan muita EDH:sta kiinnostuneita.
Modernia pelattiin vaan joo. Itsellänikin vielä puuttuu pari korttia pakasta, mutta eipä tuo haitannut, proxyjä vaan mukaan niin pääs testaamaan (ainakin vielä toistaiseksi kun ei ole Hyvinkäällä sanktioitu).

Itselläni oli aikanaan semisurkea EDH-dekki, josta oon vähitellen vaihdellut kortteja pois (mukaanlukien commanderin). Voin katsoa jos saan kasaan vaihtomiehisen pakan, kyllähän tuo moninpelissä voisi ehkä mennä mukana.
Jos draftia haluaa järjestää, kun porukkaa näytti siihenkin löytyvän, niin yks foorumin ulkopuolinen kaverini kanssa pelaa limitediä ja tulisi mukaan. Jos sen 6-8 pelaajaa saisi niin Jalostamon draftin voisi myöhemmin järjestää. Heitän ehdotuksen Battle for Zendikaria, lopuksi rarepick sijoituksen mukaan, ja foiliraret ja foilimythicit saa pitää. Ite oon tykänny tästä kun ei mee turhaa rahaa palkintopusseihin ja saa keskittyä ite draftaamiseen. Ja jos se expedition sattuis nousemaan kerran elämässä niin ei tarvi pelätä että menettää sen keskelle lopuksi. Säilyy se avaamisen riemu + draftin aitous.
Oli lisäksi puhetta, että jos Hyvinkäältä joku olisi lähdössä autolla Helsinkiin pelaamaan turnauksiin, niin itse olisin ainakin valmis jakamaan bensakuluja. Huvittaisi enemmänkin käydä noissa Poromagian turnauksissa (FNM ja keskiviikko-modern ym). Itselläni rajoittuu vaan aika paljon lähteminen 20 euron junalippuihin normaaleiden turnausmaksujen lisäksi.
Klo 20 käy, mulle käy muutoinkin mihin kellonaikaan vaan, miten porukalle parhaiten sopii.