Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Hyvinkää] Löytyisikö pelaajia!  (Luettu 11378 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kepatron

[Hyvinkää] Löytyisikö pelaajia!
« : 24.11.11 - klo 17:15 »
Aloitin tämän harrastuksen varsin kypsällä iällä (28), mutta sitäkin suuremmalla innolla. Omaa peliporukkaa näkee harvoin, eikä töiden jälkeen jaksaisi enää raahautua junalla toiselle paikkakunnalle lätkimään, joten kiinnostaisi josko ihan täältä Hyvinkäältä löytyisi peliseuraa vaikkapa afterwork-olut-peleihin. Ikää saisi mieluiten olla sen päälle kaksikymmentä. Omat pakat ovat tällä hetkellä keittiönpöytäkamaa, mikä ei tosin johdu niinkään korttien laadusta kuin paskasta pakanrakentajasta.

Huudelkaa vastauksia vaikka tähän ketjuun, niin muutkin näkevät tilanteen.

Poissa pyyhttu

Vs: [Hyvinkää] Löytyisikö pelaajia!
« Vastaus #1 : 24.11.11 - klo 20:25 »
Lainaus käyttäjältä: kepatron
joten kiinnostaisi josko ihan täältä Hyvinkäältä löytyisi peliseuraa vaikkapa afterwork-olut-peleihin.

No tästä. Ikää on alta 30 ja satunnainen casual-mättö töiden jälkeen oluen parissa voisivat joskus olla palauttavina paikallaan. Dekit on ehkä parhaiten kuvattuna "casual competitive" mulla, lähinnä pauperista ja highlanderista, mutta hyvässä seurassa menee mikä vaan.

Laitoin yksityistviestiä niin voidaan sopia tarkemmin.

Poissa toffzen

« Vastaus #2 : 06.02.14 - klo 15:24 »
Moro,

Vieläkö jampat asustelee Hyvinkäällä? Tässä olisi yksi kaupunkiinmuuttaja, jolle maistuisi satunnaiset iltapelit.

Poissa pyyhttu

« Vastaus #3 : 06.02.14 - klo 15:58 »
Ellen nyt ihan väärin muista, threadin aloittaja ei enää asu Hyvinkäällä ja emme nyt vähään aikaan ole käyneet. Mutta jos kiinnostusta niin voidaan joku kerta sopia pelit. Formaatit edelleen edellämainitut ainakin minulla. Tosin, tämä kuukausi täysin kiinni joten menee keväämmälle.

Poissa toffzen

« Vastaus #4 : 06.02.14 - klo 17:24 »
Kiinnostaapa hyvinkin. Laitoin sulle YV:n.

Poissa Vohveli

« Vastaus #5 : 16.10.15 - klo 03:03 »
Heitänpä tänne, jos joku tämän vaikka näkee, mutta peliseuraa olis hakusessa tästä lähistöltä ihan sellaisella keittiönpöytä meiningillä kun oma peliporukka asustelee turhan kaukana. Uskaltakaa tökkiä aiheesta :3

Poissa Hypetreme

« Vastaus #6 : 16.10.15 - klo 12:59 »
Heitänpä tänne, jos joku tämän vaikka näkee, mutta peliseuraa olis hakusessa tästä lähistöltä ihan sellaisella keittiönpöytä meiningillä kun oma peliporukka asustelee turhan kaukana. Uskaltakaa tökkiä aiheesta :3
Me pelaillaan yleensä parin kaverin kanssa perjantaisin. Jos jaksat Keravalle raahautua niin seuraan saa toki liittyä.

Poissa Cacodemoni

« Vastaus #7 : 16.10.15 - klo 14:03 »
Minua myös kiinnostaisi pelailu Hyvinkäällä! Kohtalaisen kilpailukykyinen pakka (ei tier 1) löytyy standardiin ja moderniin, mutta pelipaikka ja -kaverit vähissä.

- Timo

Poissa cyctahoh

« Vastaus #8 : 17.10.15 - klo 21:12 »
Sattuuko kiinnostamaan commander/edh -pelit?

Poissa Cacodemoni

« Vastaus #9 : 18.10.15 - klo 16:55 »
En ole koskaan pelannut... en yhtään osaa sanoa saisinko commanderiin järkevää pakkaa.

- Timo

Poissa Tharna

« Vastaus #10 : 20.10.15 - klo 12:28 »
Meitä olisi täällä myös pari pelaajaa. Modernia ja commanderia löytyy. Lisäksi meiltä löytyy cube jos jotakuta semmoisen draftailu esim. kiinnostaa.

Poissa hocco3

« Vastaus #11 : 20.10.15 - klo 13:16 »
täällä kanssa yksi pelaaja. cube löytyy kanssa. saako pakkoja lainaksi?

Poissa Meddler

« Vastaus #12 : 20.10.15 - klo 15:29 »
Cubea kiinnostaisi kokeilla.. Löytyykö teidän listoja netistä?

Poissa Condi

« Vastaus #13 : 20.10.15 - klo 15:48 »
Onkos Hyvinkäällä jotain sopivaa baaria tai vastaavaa rauhallista paikkaa, missä voisi pelailla?

Asun Hyvinkäällä ja voisin pelata cubea, modernia ja saksalaista highlanderia (sekä myös mahdollisesti jonkinlaista standardia). Ja perus draftit ois parhautta.

Mulle kävis ilta-aika parhaiten.

-Ossi

Poissa Härsilä

« Vastaus #14 : 20.10.15 - klo 16:56 »
Modernia olis kiva kans päästä testaamaan, competitive dekkiä löytyy. Ja drafti olis parhautta. Cube myös kiinnostaa. :)

Itse asustelen Willan vieressä ja kyl luulen että noissa keskustan kahviloissa / kuppiloissa ihan hyvä ja rauhallinen pelimiljöö löytyy.

Poissa Cacodemoni

« Vastaus #15 : 20.10.15 - klo 23:41 »
Oho, porukkaahan rupee olemaan jo kunnon cube draftin edestä. Kelpais mulle.

Competitive standard ja modern myös.

- Timo

Poissa hocco3

« Vastaus #16 : 21.10.15 - klo 15:25 »
otetaanko joku kokoontuminen johonkin kahvilaan?

Poissa cyctahoh

« Vastaus #17 : 21.10.15 - klo 16:56 »
Tuo cube kiinnostaisi, ei ole kyllä kokemusta mutta normaalista draftista on.

Poissa Härsilä

« Vastaus #18 : 21.10.15 - klo 18:39 »
Tuli mieleen että Hyvinkään Jalostamossa pelaillaan korttipelejä pokeri-iltojen muodossa, ja lautapelejäkin ja muuta. Vois olla sopiva meininki pelailuun.

Poissa Härsilä

« Vastaus #19 : 22.10.15 - klo 13:56 »
Haluisko joku ottaa tänään pari matsia?  Voisin mennä vaikka klo 18.00 kahveelle Willan Coffee Houseen (Prisman vieressä). Otan modernidekin mukaan, pari proxya on mutta ei varmaan haittaa :D  Mut tunnistaa pöydällä olevasta pelimatosta ja shuflaan dekkiä :P

Poissa Condi

« Vastaus #20 : 22.10.15 - klo 15:34 »
Haluisko joku ottaa tänään pari matsia?  Voisin mennä vaikka klo 18.00 kahveelle Willan Coffee Houseen (Prisman vieressä). Otan modernidekin mukaan, pari proxya on mutta ei varmaan haittaa :D  Mut tunnistaa pöydällä olevasta pelimatosta ja shuflaan dekkiä :P
Ok, mä ainakin voin tulla pelaamaan jokskin aikaa.

Poissa Vohveli

« Vastaus #21 : 22.10.15 - klo 19:20 »
Voihan nenä kun nyt vasta kurkkasin tämän, olisin itsekkin voinut muuten mönkiä paikalle. Jos joku Hyvinkäällä haluaa joskus pelailla tällaisen aloittelijan kanssa niin voi vaikka viestillä laittaa täällä.

Poissa Condi

« Vastaus #22 : 23.10.15 - klo 10:41 »
No nyt on sitten tullut Jalostamo testattua ja hyväksi havaittua Mtg:n pelaamisen kannalta. Ens viikon torstaina koitetaan sitten varmaan uusia pelisessiota iltamassa (kaheksalta?).

Eilen ei näkynyt juuri ketään muita asiakkaita koko iltana esiintymissalin puolella, joten saatiin kyllä pelata Härstilän kanssa ihan kaikessa rauhassa.

Poissa cyctahoh

« Vastaus #23 : 23.10.15 - klo 12:36 »
Pelasitteko muuta kuin modernia? Allekirjoittanutkin voisi liittyä seuraan tulevana torstaina, tosin voi olla ettei siihen mennessä kovin competitive modernia saa kasaan. Toisaalta voisin ottaa EDH-dekkiä mukaan, jos paikalle sattuu tulemaan muita EDH:sta kiinnostuneita.

Poissa Tharna

« Vastaus #24 : 23.10.15 - klo 16:44 »
Pahus, pitää näköjään vähän tarkemmin ruveta seuraamaan täältä keskustelua ettei tule missattua tulevia kokoontumisia. Ensi torstaina voisi kyllä tosiaan tulla ainakin.

Poissa hocco3

« Vastaus #25 : 23.10.15 - klo 19:14 »
viikolla illat ei multa onnistu koska yö töissä espoossa mutta katotaan jos jotain muuta tulee.

Poissa Härsilä

« Vastaus #26 : 28.10.15 - klo 02:03 »
Pelasitteko muuta kuin modernia? Allekirjoittanutkin voisi liittyä seuraan tulevana torstaina, tosin voi olla ettei siihen mennessä kovin competitive modernia saa kasaan. Toisaalta voisin ottaa EDH-dekkiä mukaan, jos paikalle sattuu tulemaan muita EDH:sta kiinnostuneita.

Modernia pelattiin vaan joo. Itsellänikin vielä puuttuu pari korttia pakasta, mutta eipä tuo haitannut, proxyjä vaan mukaan niin pääs testaamaan (ainakin vielä toistaiseksi kun ei ole Hyvinkäällä sanktioitu).  :P

Itselläni oli aikanaan semisurkea EDH-dekki, josta oon vähitellen vaihdellut kortteja pois (mukaanlukien commanderin). Voin katsoa jos saan kasaan vaihtomiehisen pakan, kyllähän tuo moninpelissä voisi ehkä mennä mukana.

Jos draftia haluaa järjestää, kun porukkaa näytti siihenkin löytyvän, niin yks foorumin ulkopuolinen kaverini kanssa pelaa limitediä ja tulisi mukaan. Jos sen 6-8 pelaajaa saisi niin Jalostamon draftin voisi myöhemmin järjestää. Heitän ehdotuksen Battle for Zendikaria, lopuksi rarepick sijoituksen mukaan, ja foiliraret ja foilimythicit saa pitää. Ite oon tykänny tästä kun ei mee turhaa rahaa palkintopusseihin ja saa keskittyä ite draftaamiseen. Ja jos se expedition sattuis nousemaan kerran elämässä niin ei tarvi pelätä että menettää sen keskelle lopuksi. Säilyy se avaamisen riemu + draftin aitous.

Oli lisäksi puhetta, että jos Hyvinkäältä joku olisi lähdössä autolla Helsinkiin pelaamaan turnauksiin, niin itse olisin ainakin valmis jakamaan bensakuluja. Huvittaisi enemmänkin käydä noissa Poromagian turnauksissa (FNM ja keskiviikko-modern ym). Itselläni rajoittuu vaan aika paljon lähteminen 20 euron junalippuihin normaaleiden turnausmaksujen lisäksi.

Klo 20 käy, mulle käy muutoinkin mihin kellonaikaan vaan, miten porukalle parhaiten sopii.

Poissa cyctahoh

« Vastaus #27 : 28.10.15 - klo 19:24 »
Huomenna pelit Jalostamolla? Kiinnostusta aikasemmin kuin klo 20:00? Sain räävittyä kasaan jonkinlaisen modernidekin, mutta voin ottaa mukaan EDH-dekkiäkin.
« Viimeksi muokattu: 28.10.15 - klo 19:37 kirjoittanut cyctahoh »

Poissa Condi

« Vastaus #28 : 28.10.15 - klo 22:04 »
Huomenna pelit Jalostamolla? Kiinnostusta aikasemmin kuin klo 20:00? Sain räävittyä kasaan jonkinlaisen modernidekin, mutta voin ottaa mukaan EDH-dekkiäkin.
Mä ainakin pääsen vasta varmaan lähempänä kaheksaa, kunhan oon laittanut pojan maate. (toinen ikkuna on sitten päivällä välillä 14-16)

Poissa Cacodemoni

« Vastaus #29 : 29.10.15 - klo 09:39 »
Minä pääsisin kahdeksan aikaan Jalostamolle, otan modernidekin mukaan.

- Timo