Äänestys on päättynyt aikoja sitten ja Vuoden partikselainen 2011 on Lochness! Lyhyt puhe: Kiitän kaikkia äänestäjiä äänistä, koska teidän ansiosta olen tässä puhumassa teille kaikille. Tämä palkinto osoittaa sen, että minua rakastetaan ja kunnioitetaan enemmän kuin nykyistä Suomen mestaria ja Suomen huippujudgeja. Vaikka infectistä ei tullut tier 1 dekki ja kortinnosto onkin hyvä asia Limitedissä, niin virheistään oppii jopa porttikiellon kautta. Seikkailuni Amesterdamissa rasvapatonkien avulla oli monien ihmisten mieleen ja voin luvata että mahdollisesti Mission Impossible sarja saa jatkoa Malmön suhteen, mutta yksi on asia on varma. Tänä vuonna saatte nauttia Mission Impossible: Kunnallisvaalit sarjasta. Kyllä luitte oikein. Minä aion mennä kunnallisvaaliehdokkaaksi. Mutta tästä saatte lisää tietoa myöhemmin. Toivon hyvää vuotta kaikille ja vuoden päästä joku on tässä puhumassa oman puheensa. Onko se joku muu tai taas minä, niin se nähdään ensi vuonna. Lopetan puheeni erään kappaleen coveriin: Ken on heistä kaikkein paistein...