Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Turku] Perjantailekaa 9.1  (Luettu 40814 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Rikke

Leka osuu juuri sopivasti päivälle jolloin muutan pois Turusta :( Taitaa perjantailekat olla myös mun osalta pelattu.

Poissa weaselface

Leka osuu juuri sopivasti päivälle jolloin muutan pois Turusta :( Taitaa perjantailekat olla myös mun osalta pelattu.


Poissa Fal

Ensikuusta saatte luultavasti yhden semiaktiivisen lekailijan täydentämään harventuvia rivejä :)

Poissa weaselface

Ensikuusta saatte luultavasti yhden semiaktiivisen lekailijan täydentämään harventuvia rivejä :)

Hyvä homma. Tervetuloa.

Poissa tuleino

Voisin kans tulla testailemaan perjantaina. Onnea myös Rikkelle uusiin haasteisiin.

Poissa Peldzi

Onks joku menossa tänään pelaamaan trebsiin lekaa? Vois testailla huomista varten..

Poissa Humppaporo

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • You may rest, but rust never sleeps.
Jaahas aika hautajaistunnelmat ollut täällä. Meikäläinenkin taas suhtkoht liikuteltavissa, joten miten olis lekaa nyt perjantaina 19.4. Pelkkä testailukin passais varsin hyvin, kun on paljon uutta kivaa.

Poissa Anrix

Joo, itsellekin voisi tällä kertaa taas käydä. Ihan vaikka testailua ellei kenelläkään ole palkintoja tarjota.

Poissa Anrix

Vs: [Turku] Perjantailekaa 19.4
« Vastaus #188 : 18.04.13 - klo 19:30 »
Onko nyt ketään muita tulossa huomenna pelailemaan? Ei huvittaisi sinne mennä toteamaan ettei muita tullutkaan..

Poissa tuleino

Vs: [Turku] Perjantailekaa 19.4
« Vastaus #189 : 18.04.13 - klo 20:10 »
Mä en tällä kertaa valitettavasti pääse.

Poissa weaselface

Vs: [Turku] Perjantailekaa 19.4
« Vastaus #190 : 18.04.13 - klo 20:23 »
Poolia joutuu huomenna treenaamaan kun lauantaina kisat. Ensi viikolla sitten.

Onko nyt ketään muita tulossa huomenna pelailemaan? Ei huvittaisi sinne mennä toteamaan ettei muita tullutkaan..

Poissa Anrix

Vs: [Turku] Perjantailekaa 19.4
« Vastaus #191 : 18.04.13 - klo 21:05 »
Selvä homma. Mun pitäisi myös ensi viikolla päästä, joten siirretään homma suosiolla sinne?

Poissa Humppaporo

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • You may rest, but rust never sleeps.
Vs: [Turku] Perjantailekaa 19.4
« Vastaus #192 : 18.04.13 - klo 23:25 »
Kaippa sitä sitten siirretään.

Poissa tuleino

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #193 : 19.04.13 - klo 16:49 »
Ens viikolla käy varmaan mullekkin. Ilmoitellaan vielä lähemmin.

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #194 : 19.04.13 - klo 17:31 »
Ei ole tämä kysyms ajankohtainen, mutta harrastetaanko Trepsissä perjantailekailua myös kesän aikana?

Poissa weaselface

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #195 : 19.04.13 - klo 17:39 »
En näe yhtään syytä miksi ei pelattaisi.

Ei ole tämä kysyms ajankohtainen, mutta harrastetaanko Trepsissä perjantailekailua myös kesän aikana?

Poissa weaselface

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #196 : 23.04.13 - klo 11:18 »
Keitäs tulossa nyt perjantaina? Mä ja Tuukka ainakin. Kumpi parempi aika, 18 vai 19?

Poissa Anrix

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #197 : 23.04.13 - klo 16:03 »
Keitäs tulossa nyt perjantaina? Mä ja Tuukka ainakin. Kumpi parempi aika, 18 vai 19?

Näillä näkymin olen itse myös tulossa. Itselle käy kumpi aika tahansa, tietysti mitä aikasemmin alkaa niin ei välttämättä mene sitten niin myöhäiseksi lopettelu.

Poissa tuleino

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #198 : 25.04.13 - klo 15:29 »
Onkos porukka vielä tulossa pelailemaan huomenna? Koitan tulla mahdollisimman nopeesti paikalle, mut voipi olla et en ennen seitsemää ehdi.

Poissa Anrix

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #199 : 25.04.13 - klo 17:05 »
Onkos porukka vielä tulossa pelailemaan huomenna? Koitan tulla mahdollisimman nopeesti paikalle, mut voipi olla et en ennen seitsemää ehdi.

Itel on nyt flunssaa (mm. yli 37 astet lämpöö), mut meen huomen kuitenki töihinki ja jos ei olo oo paska (nyt ei sillai ole), niin olen tulossa pelaamaan. Täytyy päästä kokeilemaan vanhan pakan uutta kokoonpanoa :D Mikäli en ole tulossa, niin ilmoitan siitä ennen neljää, kun olen töistä päässyt. Nyt on vissiin jonkinlainen flunssakausi menossa(?), joten jos flunssan pelkäätte saavanne, niin todennäköisesti olette sille alttiina muuallakin ;)

Poissa Humppaporo

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • You may rest, but rust never sleeps.
Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #200 : 26.04.13 - klo 10:00 »
Tulossa. Kävis jo kuudelta, mutta raahaudun seitsämäksi jos ei muuta virallisesti päätetä.

Poissa Anrix

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #201 : 26.04.13 - klo 14:43 »
Jees itse voisin myös tulla siinä seiskalta tai vähän ennen.

Poissa wof

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #202 : 26.04.13 - klo 16:43 »
voisin myös tänään tulla, klo. 19 sopii.

Poissa Anrix

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #203 : 06.05.13 - klo 15:39 »
Oiskoos sitä nyt sitten ensi perjantaina (10. päivä) boosterturnausta? Itsellä ei siis ole boostereita, mutta jollain taisi niitä palkinnoiksi asti olla?

Poissa tuleino

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #204 : 09.05.13 - klo 10:53 »
Boostereita löytyy. Taidan kuitenkin huomenna olla vaan himas ja katsoo kun Suomi yrittää pelata lätkää. :D Ens perjantaina vaikka taas uusi yritys.

Poissa weaselface

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #205 : 09.05.13 - klo 11:40 »
Mulle ei myöskään käy huomenna.

Poissa Anrix

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #206 : 09.05.13 - klo 14:40 »
Okei, selvä homma (lätkänhän ois vissiin nähny trepsissäkin, kun ilmaselta kanavalta tulee :P). Menee sitten varmaan parin viikon päähän, kun ensi viikon perjantaina taisi olla modernia FNM:ssä. Mutta kyllähän sitä vielä ehtii pelailla, kun kaikille sopii!

Poissa Humppaporo

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • You may rest, but rust never sleeps.
Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #207 : 23.05.13 - klo 10:32 »
Noniin nyt, kun lätkät ja modernit on taputeltu (molemmat yhtä huonolla menestyksellä.) Olisiko legacyn aika? Itelle kävis jo vaikka 18.00 alkaen.

Poissa Fal

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #208 : 24.05.13 - klo 11:16 »
Hei, onkos tästä porukasta ihmisiä lähdössä PoroTourille sunnuntaina? Etenkin, jos autoporukkaa tulee niin olisin mielelläni mukana maksamassa osani kustannuksista :)

Poissa weaselface

Vs: [Turku] Perjantailekaa 26.4
« Vastaus #209 : 24.05.13 - klo 12:14 »
En valitettavasti pääse tänään pelaamaan, enkä ole lähdössä Poroille sunnuntaina.