Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Yeoun paras Battle of Wits pakka koska yeoun wits on aika vahvat  (Luettu 6011 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Ensinnäkin: En halunnut julkistaa tätä alunperin johtuen siitä että suunnittelin tekeväni sen itse mutta - kävi niin että minulla ei ole tarpeeksi hynää sen tekoon, onhan pakassa joku 200+ korttia. Siksi julkistan sen tänne ja joku sitten tekee tämän pakan minulle ja me.. öh, tuo kuuluisi unelmiini.
Nyt paukkuu!

Pakassa on suunnilleen 250 korttia, ehkä vähemmänkin.
Pakka on puoliksi hauska koska se on minun keksimä.
Kaksivärisyys olisi helvetin vaikeaa koska pitäisi olla taivaallisen onnekas jotta saisi nostettua toista väriä koska läänejä tulee olemaan hullusti.
Ette ehkä ymmärrä mitä tarkoitan mutta lukekaa eteenpäin.
Koska läänin nostaminen seuraavalla vuorolla on kovin kyseenalaista, korttien olisi hyvä olla halpoja.
Suurin juttu: Tämä minun kirjoitelmani antaa vain suuntaa BoW pakan väsäämiseen, koska en tykkää pohtia täydellisyyttä valmiiksi vaan minulle itselleni on helpompaa katsoa mitä minulla on ja tehdä siitä pakka. Mutta nyt ei onnistu. Sinisellä merkityt on ihan pakko olla pakassa. PAKKO.
Ja oikeastaan tämä lista on pelkkä kasa suunnilleen-ehdotuksia. Kyllä te keksitte

Nyt minä katselen card image gallerioita ja nostan sieltä random-kortteja sopivaksi tähän pakkaan, aloitan M13 ja lasken alaspäin siitä.

Pakan täytyy olla mono blue homman helpotukseksi. Ei ole muita vaihtoehtoja. Mikä se mono muuten on?
Sitten vielä, pakassa on muitakin voittokeinoja kuin battle of wits.. tarkoitan että tavallaan vain millaus sen lisäksi.

Setti = S (eli 4 korttia)

Ukkosvarmat (eli tulevat taatusti pakkaan)

S Battle of Wits
S Fog Bank
S Jace
S Index
S Mind Sculpt
S Elixir of Immortality
S Sands of Delirium (jihhuuu!)
X Tormod's Crypt (X = laittaa miten tykkää mutta ainakin jonkun verran)
X Reliquary Tower
X Otherworld Atlas
S Devastation Tide
S Tamiyo
S Vanishment
S Increasing Confusion
X Grafdiggers Cage
S Shriekgeist v
S Jar of Eyeballs (katsotaan BoW... löytyi! jes! Nyt mä voitan.. tämän takia pitää olla olentoja pakassa kanssa)
S Alchemist's Apprentice ^
X Laboratory Maniac (voisit periaatteessa millata itsesikin)
S Mindshrieker
X Grimoire of the Dead

Counterit:
X Outwit
X Dissipate

Epävarmat (keinuu vaakalaudalla tuleeko pakkaan vaiko eikö tule)

Downpour
Redirect
Essence scatter
Negate
Rewind
Clone
Trading Post
Dreadwaters
Mist Raven
Second Guess
Curse of Echoes
Counterlash
Thought Scur

Ja 50-90 Islandia TJSP

Battle of Wits + Jar of Eyeballs ... KAIKKIEN AIKOJEN LÖYTÖ!!!

PS: Jupu menikö pää rikki kun kirjoitit omaasi? Meni! Meni se! Nyt voit rentoutua ja virnuilla kun selailet kaikkia korttejasi!  :-* Tee hyvä pakka.
« Viimeksi muokattu: 22.08.12 - klo 13:31 kirjoittanut yeou »

Poissa jupu_

Oon nyt tuumaillu noita BOW pakkoja, ja tullut siihen tulokseen että siinä on "pakko" pelata vihreää. Tahdot pelata myös mustaa koska siinä on tutoreja 8kpl + demoni jonka voi podata, tahdot myös valkoisen tai punaisen että saat sweeppereitä. 8x miekkaa on kova juttu. Vihreä on tärkeä väri koska se ramppaa ja manafiksaa, voit oikeasti pelata paljon eri värejä koska sinulla on käytössäsi kuiteskin jokaiselle väriyhdistelmälle "m10" dualit, scars dualit, evolving wilds, growth, borderland ranger jnejnejne. Jar of the eyballs on silti sysipaska eikä sitä voi pelata täälläkään. Tahdot myös jonkun hyvän secondary win conditionin (tai pää koska BOWin nostaminen on vaikeaa) jaa siihen hommaan ykkösiä on titaanit, elesh norn, birthing pod + hurja valikoima tutor kohteita, wurmcoil, thragtusk jne. isot pihvit. Itse luultavasti lähtisin pelaamaan tätä deckkiä RUGina jossa on musta splashi tutoreille.

Poissa yeou

Miten jupun pään voi korjata?

Muokkausta: viisivärinen 200+ kortin pakka, olisi varsin hankala koska kaikkia väriä joita tarvitset ei välttämättä tulisi. Ei joka kerta.
Mutta pitäisi tulla. Kaksivärinen jättiläispakka on jo yksinään hankala. Kädessä sinistä mutta nostat swampin.

Siksi pakan pitää olla täysin saarelainen. Koska BoW on sininen.
Jar of Eyeballs on suunnilleen ainoa apu BoWille saarelaisuuden piirissä.

En kutsuisi enää BoW- pakaksi jos se olisi kaikilla sateenkaaren väreillä ja yhtä monilla voittokeinoilla.
« Viimeksi muokattu: 22.08.12 - klo 16:39 kirjoittanut yeou »

Poissa jupu_

Niinno jos sun ainoo pläni on yrittää nostaa se batlle of wits niin pidä hauskaa fnm 0-4 tuloksillasi. manabase ei oikeesti oo vaikee. Pelaat vaan päävärinä vihreää, jolloin saat farseekin, rampant growthin, ja muut manafiltterit. Ei se oikeasti se manabase ole tässä deckissä ongelma, vaan lähinnä kaikki muu :D. tahdot pelata sun deckissä varmaan min 90 landia joista kevyesti 45 ainakin on non basicceja. Esim. listassasi on järkyttävän huonoja kortteja, esim. fog bank, laboratory mainiac jne. Vihu pelaa pari kavua ja ajelee sut kevyesti yli niillä. kyllä se on vähintään 3 värisellä mentävä. mustalta tahdot ne tutorit oikeasti, massremovalia tarvitsee ja tahdot hyviä voittokeinoja että sulla on niitä. ite cockatrices tätä pelanneena voin sanoa et joku 30 prosenttiä voitetuist matseist menee BOW:il, muuten sä et vaan nosta sitä tai se countteroidaan tai jotai. siks pakko pelata muitakin voittokeinoja, ramp on todella hyödyllistä täs pakas, ja muutenki kaikki tutorointi, birthing pod on ihan hullu pakas jossa voit pelata esim. 12 tilannekohtasta silver bullettia jne.

Poissa Fogxanic

väittäisin että Jar of Eyeballssia parempi olisi vielä crystal ball

Poissa kivi

• L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Ei tällä kuuhun mennä
väittäisin että Jar of Eyeballssia parempi olisi vielä crystal ball

Tai Scroll Rack jos ei kerran pitäydytä standardissa...
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa yeou

Mitenkä olisi kaikki niistä jos hypätään pois standardista?