Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Paras hinnan vertailu sivusto  (Luettu 6953 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Paperossi

Paras hinnan vertailu sivusto
« : 01.10.12 - klo 09:33 »
Niin mikä siis on paras hinnan vertailu sivusto, eli siis joka antaa kaikista realistisimman hinta-arvion?
Tiedän seuraavat sivut, niin onko se joku näistä sivuista vai joku muu.

http://www.blackborder.com/
http://www.cardkingdom.com
www.magiccardmarket.eu
http://www.magictraders.com
Ostetaan Unhinged foil mountaineja.

Poissa Yabo

• lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Taika Kortti Peliä Since 1997
Vs: Paras hinnan vertailu sivusto
« Vastaus #1 : 01.10.12 - klo 09:42 »
Itse luotan ainakin tuohon MCM sivustoon.
Korttien hintoja on helppo vertailla ja lisäksi näet vielä erikseen hintakehityksen.

Poissa Wrakis

• Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
« Vastaus #2 : 01.10.12 - klo 09:48 »
Cardkingdomista ei ainakaan kannata hintoja katsella. Se on taloudelliseen voittoon tähtäävä yritys, joka ottaa korteista ylihintaa. Jos sinä yrität myydä kortteja samaan hintaan, niin en usko, että menee kaupaksi.

Poissa Juzam Djinn

« Vastaus #3 : 01.10.12 - klo 10:09 »
Tradejen vertailussa ei sinällään ole väliä, onko hinnoissa alvit ja katteet laskettu mukaan vai ei. Eri asia sitten jos rahaa laitetaan puolin tai toisin mukaan. Joka tapauksessa täällä pohjolassa (markkinat tuppaa olemaan vähän erilaiset kun noissa jenkkikaupoissa/ebayssa) on varmaan luotettavinta katsoa hinnat MCM. Ja ei kannata tuijottaa sitä keskihintaa vaan selata alaspäin sen verran, että löytyy halvin hinta luotettavalta myyjältä ja otetaan tietysti huomioon kortin kieli ja kunto. Tämä on aika standardi tapa verrata korttien hintoja.

Poissa Lasso

« Vastaus #4 : 25.10.12 - klo 19:17 »
Toisessa postauksessa joku sanoi, että MCM:sta vertaa niitä hintoja ns. luotettavalta myyjältä, niin kysymykseni onkin että minkä te laskette "luotettavaksi"? kuinka paljo pitää olla kauppoja tehty että pidätte myyjän hintoja todenmukaisina tai luotettavina tai mikä se sana ikinä onkaan? esim. MCM:ssa myyjä "karmacrow", kauppoja on tehnyt huimia määriä, mutta hänellä/heillä on mun silmään ainakin pirun kovat hinnat, mihin tuo perustuu? tuleeko sieltä karmeita alennuksia vai ostaako jengi niiltä kortteja ku on noinkin iso tekijä? Jos alat täällä foorumilla myymään "karmacrown" mukaisilla hinnoilla, epäilen että tulee yhtään kauppaa tehtyä. Ugh, olen puhunut.

https://soundcloud.com/wirens

Milk is for babies. When you grow up you have to drink beer.
- Arnold Schwarzenegger

Poissa tuulisiipi

« Vastaus #5 : 25.10.12 - klo 19:27 »
no ite katon mcm myyjän jolla on saman kuntoinen ja kielinen kortti kuin mitä vaihdetaan/myydään. luotettavaksi myyjäksi katson kortista riippuen noin 25 ja siitä ylöspäin olevan myyjän. tämä siis korteissa joiden hinta jää alle 20€, kalliimmissa korteissa pitää katsoa sitten tarkemmin. tapaus "karmacrow" taas on selitettävissä sillä, että kyseisellä myyjällä löytyy valikoimistaan lähes jokainen mtg kortti ja toimittaa niitä nopeasti ja luotettavasti. kalliimmat hinnat voivat tulla halvemmaksi, kun joudut maksamaan vain yhdet postit jos ostat useita eri tuotteita samalla kertaa. esim. 15 eri lappua yhdeltä myyjältä postit n.3€ vs. 15 lappua 15 eri myyjältä, postit noin 16€.

Poissa Juzam Djinn

« Vastaus #6 : 25.10.12 - klo 19:28 »
Toisessa postauksessa joku sanoi, että MCM:sta vertaa niitä hintoja ns. luotettavalta myyjältä, niin kysymykseni onkin että minkä te laskette "luotettavaksi"? kuinka paljo pitää olla kauppoja tehty että pidätte myyjän hintoja todenmukaisina tai luotettavina tai mikä se sana ikinä onkaan? esim. MCM:ssa myyjä "karmacrow", kauppoja on tehnyt huimia määriä, mutta hänellä/heillä on mun silmään ainakin pirun kovat hinnat, mihin tuo perustuu? tuleeko sieltä karmeita alennuksia vai ostaako jengi niiltä kortteja ku on noinkin iso tekijä? Jos alat täällä foorumilla myymään "karmacrown" mukaisilla hinnoilla, epäilen että tulee yhtään kauppaa tehtyä. Ugh, olen puhunut.

Tämän suhteen on varmasti pelivaraa. Itse pidän hintojen vertailussa luotettavana myyjänä henkilöä jolla on vähintään 100 palautetta. Toisille voi riittää 50, jotkut katsovat vain 500 palautteen myyjät.. selkeää rajaa ei voi varmaan vetää tähän, mutta pääasia että jätetään huomiotta 0-palautteen myyjät jotka myyvät tuotteita tarkoituksella alihintaan jotta saisivat kasvatettua palautteitensa määrää.

Poissa nikoh

« Vastaus #7 : 25.10.12 - klo 19:29 »
ainakin jos itse tilaan mcm:stä jotain, haluan useamman kortin kerralla. Isommilla varastoilla voi sitten pyytää hieman enemmän. Minusta ei ole järkeä tilata viideltä välittäjältä kortteja, jotka saa myös yhdeltä parin euron lisähintaan...

Poissa pyyhttu

« Vastaus #8 : 25.10.12 - klo 21:18 »
Lainaus käyttäjältä: nikoh
Minusta ei ole järkeä tilata viideltä välittäjältä kortteja, jotka saa myös yhdeltä parin euron lisähintaan...

http://magiccardwantlist.wente.dk/