miksi siellä on sheltering word?? näyttää aggropakalta joten eikö ranger`s quile ,tai jos haluaa dryadille counttereja,niin mizzium skin ole suoraan parempi? ei varmaan kenenkään budjetti mene rikki yhdestä thraghtuskista.itselläni on samanlainen pakka cockatricessä,mutta pelaan itse myös esim. nivmagus elementalia. snapin kanssa kountterit on pakollisia,ja koska snap ja augur,faerie impostor voisi toimia. indexin kanssa TARVITSEE thought scourin!!!!
(ja vaikka yksi miracle, kuten temporal mastery.)itse päädyin leikkaamaan indexin,ja samalla delverit pois. usko tai älä,mutta itse pelaisin defiancen kanssa fleeting distractionia.(KOMBO!!) 4x artful dodge 4x mizzium skin 2x fleeting distraction riittäisi jo varmaan pitämään sen pelikelpoisena.huomaa myös:nivmagus + artful dodge = tosi hyvä yhdistelmä:kun flashbackaat dodgen ,exilaa se niville. defiance + niv on: kun targettaat itse, niv saakin +5 +5 vuoron loppuun ja +2 +2 ikuisesti.myös: vastustaja pelaa pillar of flamen niviin, pelaan siihen syncopaten x = 0 ja exilaan niviin.