Poromagia

Kirjoittaja Aihe: UG Defiant delver  (Luettu 5824 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jakke

UG Defiant delver
« : 25.11.12 - klo 22:17 »
Creatures [15]
4 Augur of Bolas
4 Delver of Secrets
3 Invisible Stalker
4 Snapcaster Mage

Spells [26]

2 Artful Dodge
4 Giant Growth
3 Index
3 Rancor
2 Ranger's Guile
2 Think Twice
4 Titanic Growth
2 Unsummon
4 Wild Defiance

7 Forest
4 Hinterland Harbor
8 Island

Elikkäs tällaista pakkaa tällä hetkellä josko tällä ehkä viitsisi standardiin pelaamaan ihan.
palautetta kiitos, olisin siitä hyvin kiitollinen jos kukaan vaivautuisi vastaamaan :D

Poissa Jakke

Vs: UG Defiant delver
« Vastaus #1 : 25.11.12 - klo 22:24 »
Ja Mietinnän alla ovat:

Abundant growth
Revenge of the hunted
Acidic slime ( sidekamaa )
Blessings of nature
cackling counterpart
RunechanterŽs pike

Poissa Cloverdad

« Vastaus #2 : 26.11.12 - klo 04:23 »
Quirion Dryad olis eka jota haluaisin tuossa koittaa, sillä vois korvata invistalkerin suoraan.

Dispelejä ainakin sidelle. Cacling counterpart on huomattavasti hauskempi vehje mainissa kuin titanic growth. Index on kömpelö ja hidas, kun ei sulla ole miraclejakaan tässä pakassa, joten ne pois, ja lisää unsummoneita tilalle.

Talrand, negate?

Ja ennenkuin joku muu sanoo. Thragt...

Poissa Jakke

« Vastaus #3 : 27.11.12 - klo 19:35 »
Dryadi unohtui kokonaan, ja thragtuskeja en ajatellut pelata, koska pakka olisi tarkoitus pitää budjettina :D

Poissa Flyygeli

« Vastaus #4 : 27.11.12 - klo 21:02 »
Itse en kyllä Quirion Dryadia pelaisi tässä deckissä koska "ei vihreitä" spellejä on kovin vähänlaisesti. Indexit tosiaan joutaa kyllä romukoppaan tuolta viemästä tilaa ja itse laittasin jotain countermagicia siihen tilalle...

Poissa Cloverdad

« Vastaus #5 : 08.12.12 - klo 05:44 »
Väsäsin muuten tästäkin pinosta oman versioni. Se näyttää tältä:

On kyllä puhtaasti kasual, mutta jossakin sopivan "rogue" standardimetassa vois piruuttaan vaikka turnauksessa koittaakkin.

Poissa Jakke

« Vastaus #6 : 19.12.12 - klo 21:13 »
Itse katselin että jos pelaisi vain unblockable ukkoja tai evasio loitsuja paljon olisi hauska testata tuota inquisitor's flailia :) tuossa deckissä on mun mielestä liian vähän target loitsuja tuon defiancen kanssa paitsi ehkä noitten kortin nostojen avulla onnistuisikin paremmin :))?

« Vastaus #7 : 05.01.13 - klo 15:28 »
miksi siellä on sheltering word?? näyttää aggropakalta joten eikö ranger`s quile ,tai jos haluaa dryadille counttereja,niin mizzium skin ole suoraan parempi? ei varmaan kenenkään budjetti mene rikki yhdestä thraghtuskista.itselläni on samanlainen pakka cockatricessä,mutta pelaan itse myös esim. nivmagus elementalia. snapin kanssa kountterit on pakollisia,ja koska snap ja augur,faerie impostor voisi toimia. indexin kanssa TARVITSEE thought scourin!!!!
(ja vaikka yksi miracle, kuten temporal mastery.)itse päädyin leikkaamaan indexin,ja samalla delverit pois. usko tai älä,mutta itse pelaisin defiancen kanssa fleeting distractionia.(KOMBO!!) 4x artful dodge 4x mizzium skin 2x fleeting distraction riittäisi jo varmaan pitämään sen pelikelpoisena.huomaa myös:nivmagus  + artful dodge = tosi hyvä yhdistelmä:kun flashbackaat dodgen ,exilaa se niville. defiance + niv on: kun targettaat itse, niv saakin +5 +5 vuoron loppuun ja +2 +2 ikuisesti.myös: vastustaja pelaa pillar of flamen niviin, pelaan siihen syncopaten x = 0 ja exilaan niviin.