Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Jyväskylässä Apina Piirakka?  (Luettu 2859 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa yeou

Jyväskylässä Apina Piirakka?
« : 29.03.13 - klo 21:05 »
Löytyykö halukkaita pelaajia tälle formaatille? Tähän tuhlataan aikaa, elämää ja hermoja eikä vastineeksi saa mitään ellei hauskaa. Ja varmasti liian monella meistä on parempaa tekemistä.
Itse ajattelin että hankin suojat seuraavalla viikolla kun pakka on nyt kasattu. Minulla olisi hyvät pitovälineet mm. kannettava tietokone (sääntökatsaukseen), tahto, mahdollisesti aika mutta riippuu mikä päivä (viikonloppuna käy hyvin, tosin vain seuraavalla viikolla koska olen pääsiäisenä kotipesässä. Huom. Ilman minuakin voi pelata ::)), kaikenlaista piirakkamerkeiksi sopivaa roinaa... ei ole tosin paikkaa. Ulkona olisi hankala pelata jos vahingossa tuulahtaa (varmasti kaikilla on tästä inhottavantuntuista kokemusta). En keksi mitään varmaa paikkaa jos on tarkoitus pelata ilman rajoituksia koko päivä.

Mutta onko ketään joka haluaisi kokeilla tätä joskus?

Poissa jace00

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #1 : 29.03.13 - klo 21:08 »
Täältä yksi  ;D

Poissa yeou

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #2 : 30.03.13 - klo 16:22 »
Lisää!

Poissa Eskomi

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #3 : 02.04.13 - klo 00:48 »
Ainiin, mä lupasin sulle turnausraportin Apina Piirakka-peleistämme. Tarkoituksena meidän seurueellamme oli pelata Apina Piirakkaa KuukkaConin varjoeventissä, KalaConissa legacyturnauksen jälkeen.

Valitettavasti emme pääseet yhteisymmärrykseen Piirakkamerkeistä. Joku ehdotti niitä Fazerin pikkupiirakoita, yhdelle ne olivat liian kalliita. Toinen ehdotti tyhjien olutpullojen korkkeja. Minusta ne olivat liian karkeita. Pohdittiin myös coctailpiirakoita munavoilla, mutta meillä ei ollut munaa siihen.

Toivottavasti saatte peliseurueen kasaan ja löydätte sopivat piirakkamerkit!

-Esko

Poissa thergonomic

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #4 : 02.04.13 - klo 01:14 »
Haluaako joku selittää että mistä ihmeestä tässä on kyse?
En ikinä enää jätä tunnuksian mihinkään koneeseen! T. Ropecon on Julma

Poissa yeou

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #5 : 02.04.13 - klo 01:30 »
Ainiin... Toivottavasti saatte

Itse asiassa piirakkamerkit saavat olla erilaisia. Kunhan muistaa että ne on piirakkamerkkejä.
Joten ei väliksi... (kuulostaa selittelyltä...) ainakin yrititte. Vuoden päästä sitten?


Haluaako joku selittää että mistä ihmeestä tässä on kyse?

http://mtgsuomi.fi/keskustelu/index.php/topic,67472.0.html   <- formaatin säännöt
Tässä on kyse formaatista (epävirallisesta). Formaatin nimi on Apina Piirakka. Ja minä haen täältä mahdollisesti halukkaita ihmisiä pelaamaan formaattia. Minulla ei ole aavistustakaan missä voisimme pelata rauhassa jahka saamme porukan kasaan. Jos ei kukaan keksi parempaa niin olen ajatellut matkakeskusta. Olen myös pohtinut näiden asuntojen toimitiloja, mutta en tiedä onko niihin jotain rajoitteita. Aina voi kokeilla salaa.

Tarvitaan ainakin 1 ihminen lisää että voidaan pelata koska sitä ei saa pelata kahdestaan, hyvä poika jace00 on se toinen minun lisäkseni. Kolmaskin siis pitäisi olla. Neljäs saa olla. Kuitenkin, mitä enemmän sen parempi. Pelaajia sopii olla yhdessä pelissä loputtomasti. (loputtomat pelaajat ???)
« Viimeksi muokattu: 02.04.13 - klo 01:33 kirjoittanut yeou »

Poissa yeou

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #6 : 02.04.13 - klo 19:35 »
Lisäsin tällaista sääntöä, josko innostuisi joku?
"Pakkaa ei ole pakko sekoittaa jos ei tee mieli (vaikka kortti sanoisi niin).
Spawnsire of Ulamog kortin kahdenkymmenen manan abilityn resolvatessa Spawnsire lentää temporar bänniin sen piirakkapelin ajaksi."

Mutta muuten,
(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 02.04.13 - klo 19:38 kirjoittanut yeou »

Poissa fradoc

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #7 : 03.04.13 - klo 12:34 »
Lisäsin tällaista sääntöä, josko innostuisi joku?
"Pakkaa ei ole pakko sekoittaa jos ei tee mieli (vaikka kortti sanoisi niin).
Spawnsire of Ulamog kortin kahdenkymmenen manan abilityn resolvatessa Spawnsire lentää temporar bänniin sen piirakkapelin ajaksi."

Mutta muuten,
(click to show/hide)

Oletko oikeasti yllättynyt siitä ettei innokkaita löydy? :D

Poissa yeou

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #8 : 03.04.13 - klo 16:32 »
kyllä. myönnän täten aliarvioineeni tylsien ihmisten määrän.
edit: ja nyt kun sekoittelin itsekseni, ymmärsin että tällainen formaatti antaa huomattavasti vapaammat kädet taktikoinille, juonittelulle, ja toki vaatii sen vuoksi aikaa että kaikki pelaajat ymmärtävät mitä tässä nyt on tapahtumassa. Manaa on kaksi kertaa enempi kuin normaalisti, ja sillä tulee hyvin nopeaa toimintaa jonka voi suunnitella hyvin juonikkaaksi tilanteesta riippuen. Suuria asioita tapahtuu koko ajan jos pelaajilla on sellaiset kortit pakoissaan. Enempi manan määrä vapauttaa pelaajan hitauden kahleista, etenkin jos hänellä on pakassaan paljon kortteja jotka nostavat tavaraa esiin.
Itse haluaisin oikein kovasti pelata, en ymmärrä miksei meitä ole kahta enempää täällä.
« Viimeksi muokattu: 04.04.13 - klo 07:33 kirjoittanut yeou »

Poissa yeou

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #9 : 08.04.13 - klo 19:21 »
Jos järjestäisin lauantaille tai sunnuntaille jonnekin kuokkalaan apinapiirakan pääpalkintona pieni tuc-keksipaketti, olisiko kuinka moni halukas tulemaan, vai muuttuuko määrä tuosta kahdesta miksikään?

Poissa Teravainen

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #10 : 08.04.13 - klo 19:34 »
Jos järjestäisin lauantaille tai sunnuntaille jonnekin kuokkalaan apinapiirakan pääpalkintona pieni tuc-keksipaketti, olisiko kuinka moni halukas tulemaan, vai muuttuuko määrä tuosta kahdesta miksikään?

 Mahdollisesti vain laskee

Poissa phb

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #11 : 08.04.13 - klo 19:39 »
Jos järjestäisin lauantaille tai sunnuntaille jonnekin kuokkalaan apinapiirakan pääpalkintona pieni tuc-keksipaketti, olisiko kuinka moni halukas tulemaan, vai muuttuuko määrä tuosta kahdesta miksikään?

Kuulin, että jyväskylässä järjestetään kesällä WMCQ. Kannattaa kysellä, josko heitä kiinnostaisi vaikka side eventin pitäminen ::)

Poissa yeou

Vs: Jyväskylässä Apina Piirakka?
« Vastaus #12 : 08.04.13 - klo 19:57 »
luovutan, kiitos