Eli tarkoitus olisi tehdä suht kovatasoinen Comob pakka casuaaliin.
Ja heti ensimmäiseksi niille kauhistuneille pelaajille tiedoksi, että kyllä olen lukenut
tämän.
Olen jo pidemmän aikaa halunnut tehdä pakan T1 turnaukseen, tiedättehän sellaisen -"tää ei saa maksaa enempää kun 100" tyyliin.
Mutta pakan kanssa on ruvennut tulemaan ongelmia. Olen hakemalla hakenut pakkalistoja netistä, joilla jaksaisi pelata pitkään niiden kokoamisen jälkeen, on tullut ajateltua kaikkea U/G/B- thresholdista G/R/W Zoo:hon.
Ailahtelevien mielijohteiden takia olen tehnyt monet kerrat todella typerästi, esimerkiksi huuto.netissä, missä palautteeni on tällä hetkellä -1
Olen huutanut kohteisiin sen enempää miettimättä ja joutunut sitten pahoittelemmaan kovasti että -"en tarvitsekkaan tota, sori!".
Se on ruvennut suoraan sanottuna v**uttamaan suunnattomasti.
Nyt vihdoin tajusin että unohdan koko turnaus idean ainakin muutamaksi vuodeksi.
Joo, siinäpä olikin melkeen turhan paljon tekstiä, nyt itse ideaan.
Haluasisin tehdä Combo-pakan joka heittää combon toimimaan mahdollisimman aikaisilla vuoroilla.
Ja nyt pyydänkin kaikkia mahdollisia käyttäjiä täälllä ehdottelemaan eri lappuja tai eri pakkoja, joista sitten valitsen mieleiseni idean ja vien sillä casualimme seuraavat pari vuotta ilman häviöitä

Jotkut teistä voivat olla ideaani vastaan, mutta jos olisitte tilanteessani tekisitte (??ehkä??) samoin.
Meidän neljän hengen kaveriporukassamme on kuitenkin:
-Dragon ilman bazaareja ym powereita
-Aluren
-Affinity (se muuten lyö nopeesti)
-T1 Bird sh*t (fowit, neulat ja rodit)
Juuri tämän takia haluan Combon jolla saan maksettua kaiken noille takaisin

Meillä kaveriporukassa on sillä lailla, että mitä tahansa lappua saa pelata, kunhan niitä on max 4 kpl pakassa.
Eli ideoita vaan niin paljon kun lähtee, myös hyvät/omaperäiset ideat käyvät hyvin.
Vielä yksi pyyntö:
EI mitään Dragon-comboja kiitos, kaikki muut käy.
Kiitos mielenkiinnosta.